حذف دیسک و صفحه For Good
همین کار بهوسیله پدال که تحت پای چپ راننده قرار داراست انجام میشود، به همین ترتیب که دارای فشار به پدال کلاچ، کاغذ فلایویل انقطاع میشود و نیرو به گیربکس (جعبه دنده) نمیرسد و در سرانجام چرخهای وسیله نقلیه آزاد میشود، برعکس، حیاتی رها کردن کلاچ، صفحه کلاچ به فلایویل میچسبد و نیروی موتور تابع شتاب و توان دنده گیربکس میشود. در اورجینال ، راننده ممکن است در سرگرم شدن یا این که بده بستان دنده اهمیت ایراداتی مواجه شود. پاره ای نیرو برای مشغول شدن اساسی هر کلاچ وسایل نقلیه متعدد آیتم نیاز است. هردو دیسک مشقت بار و فلاپی دیسکها برای رئیس پرسرعت دسترسی به بلوک ذخیره دادههای پی در پی و بقیه دادهها به نرمافزار نیاز دارند. بالابرهای غلتکی مکانیکی (پیروهای بادامک) روی لوبهای بادامک سوار می شوند و میلههای فشار فولادی را به سمت بازوهای چرخان فولادی که سوپاپها را فعال میکنند، سوقدهی میکنند. بیشترین موارد فتق دیسک در بین مهرهای حیطه کمری، در دیسکهای L4-L5 و L5-S1 واقعه میافتد که حساس فشار بر بر روی ریشههای عصبی L5 و S1 یار میگردد. یکی از از نکاتی که در هنگام رانندگی واجب میباشد تا رانندگان به جهت حفاظت از دیسک و کاغذ خودروی خویش آن را رعایت نمایند، قرار ندادن پای خویش بر بر روی کلاچ در زمان حرکت خودرو می باشد و خوب تر هست پس از رها نمودن کلاچ پای خود را در نصیب سمت چپ پدال کلاچ قرار اینجا دهید. مونتاژ کلاچ برای هر خودرویی زیاد اصلی است، زیرا در اتصال موتور به گیربکس به لطف فعالیت می کند. کلاچ چیست و چرا به آن نیاز دارید؟ نوک قرمزرنگ و سفید آن در قسمت انتهاِیی بازو قرار دارد. کلیدی این حال، وقتی متوجه شدید که لازم هست فشار متعددی به جهت درگیر شدن کلاچ وارد کنید ، باید بدانید که مکانیزم آزادسازی آن نقص دارد. در واقع از ورقه کلاچ به جهت به حرکت در آوردن سایر قسمتهای کلاچ استعمال میشود.