ما ممنوعیت چینی مسافری خطوط هوایی در کشتیهای با پرچم پکن

صادر شده در:

واشنگتن روز چهارشنبه دستور تعلیق از تمام پرواز با خطوط هوایی به داخل و خارج از ایالات متحده آمریکا پس از پکن موفق به اجازه می دهد آمریکایی حامل برای از سرگیری خدمات به چین است.

تبلیغات

حرکت می افزاید: به یک رشد اصطکاک بین دو اقتصاد بزرگ در میان coronavirus بحران و در پی دو سال جنگ تجاری است که به طور کامل حل و فصل شود.

ما در عمل طول می کشد تا اثر ژوئن 16, اما می تواند اجرا شود هر چه زودتر اگر رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن سفارشات آن بخش از حمل و نقل (DOT) گفت.

این تعلیق شامل هفت چینی غیر نظامی حامل اگرچه تنها چهار نفر در حال حاضر در حال اجرا خدمات به شهرهای آمریکا از جمله فیلتر هوا و چین China Eastern Airlines, گروه حمل و نقل (DOT) گفت.

“ما حامل خواسته اند برای از سرگیری خدمات مسافر, آغاز ماه ژوئن 1st. دولت چین را عدم تایید درخواست های خود را تخطی از ما حمل و نقل هوایی توافقنامه” این گروه در بیانیه ای گفت.

ما را هوایی کرده بود به شدت کاهش می یابد و یا به حالت تعلیق خدمات به چین در میان COVID-19 بیماری همه گیر.

ایران شرکت های هواپیمایی و خطوط هوایی دلتا از برنامه های ارائه شده در آغاز ممکن است به از سرگیری پروازهای اما شده اند قادر به دریافت مجوز از سازمان هواپیمایی کشوری چین (CAAC) نقطه گفت.

آخرین شکاف بین واشنگتن و پکن مراکز تا حدی در CAAC تصمیم گیری برای تعیین پرواز محدودیتی برای خطوط هوایی خارجی بر اساس فعالیت های خود را از مارس 12.

اما ما حامل تا به حال تعلیق همه پروازهای آن تاریخ با توجه به همه گیر — به این معنی که کلاه خود را محاسبه شد به صفر — در حالی که چینی-پرچم پرواز ادامه داد.

این “خودسرانه ‘پایه’ تاریخ و… به طور موثر مانع ما حامل از برقراری برنامه ریزی پروازهای مسافری و از چین” به ما سفارش می گوید.

این گروه نیز وجود دارد گفت: نشانه های چینی شرکت های هواپیمایی با استفاده از پروازهای چارتر به اطراف حد یک پرواز در هفته به خود را افزایش دهد استفاده بیش از ما حامل.

“ما مهم هدف این است که تداوم این وضعیت اما به جای بهبود محیط جایی که حامل هر دو طرف خواهد بود قادر به ورزش به طور کامل خود را دو جانبه حقوق” منظور گفت.

جمع و جور کردن برای آمریکا

در اوایل ژانویه سال 2020 قبل از همه گیر رخ داد ما و چینی حامل عمل حدود 325 هفتگی پروازهای بین دو کشور.

ما حامل ستایش دولت حرکت

“ما به حمایت و درک ما از اقدامات دولت برای به اجرا درآوردن حقوق ما و اطمینان از انصاف و” دلتا سخنگوی لیزا هانا گفت.

و کاترین Estep صنعت تجارت گروه شرکت های هواپیمایی برای امریکا گفت: منظور باید “اطمینان از عادلانه و فرصت برابر برای مسافر شرکت های هواپیمایی با توجه به خدمات و از چین است.”

هواپیمایی سهام پرش در وال استریت با ایران به دست آوردن 12.5 درصد در یک شادمان بازار است.

مبارزه بیش از سفر هوایی می آید پس ما تحمیل محدودیت های چینی مخابراتی غول هواوی و دستور حمله به اقدامات شرکت های چینی ذکر شده در آمریکا بازارهای مالی است.

تهمت نیز مقصر چین برای ما شیوع کروناویروس و لعنتی این کشور در یک سخنرانی آتشین در هفته گذشته بیش از یک امنیتی جدید در هنگ کنگ.

چین مسخره ما موضع در هنگ کنگ در نور حقوق مدنی تظاهرات در سراسر آمریکا در پی پلیس به قتل در مینیاپولیس جورج فلوید, گزارشی آفریقایی-آمریکایی ،

“نژادپرستی علیه اقلیت های قومی در آمریکا به یک بیماری مزمن جامعه آمریکا” چینی سخنگوی وزارت امور خارجه ژائو Lijian گفت: در اوایل این هفته.

در همین حال خطوط هوایی آمریکا است که برنامه ریزی برای از سرگیری خدمات به سرزمین اصلی چین تا اواخر اکتبر دیدم بدهی های خود را کاهش داد دوشنبه توسط S&P رتبه جهانی به دلیل شرکت در وضعیت مخاطره آمیز.

شرکت های هواپیمایی شده اند در میان سخت ترین آمار جهانی بیماری همه گیر به عنوان حمل و نقل هوایی شده است عملا تعطیل بسیاری مجبور به اعلام اخراج گسترده.

S&P کاهش آمریکایی بدهی درجه یک شکاف به “ب” گفت: صرفه جویی در هزینه اقدامات آن گرفته شده است “خواهد بود کافی برای جبران اثرات به شدت کاهش تقاضا از تاثیر ویروس بر اعتبار این شرکت معیارهای.”

آمریکایی است که ذینفع از دولت حقوق و دستمزد پشتیبانی از برنامه های تحت آن را دریافت خواهد کرد $5.8 میلیارد دلار از طریق جولای سال 2020 اما S&P گفت: حامل هنوز کمبود پول نقد.

(AFP)

tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>