فیلتر هوای اسپرت و هدرز

بنابراین طراحی و تولید هدرز یک فرایند وقت گیر و پر هزینه محسوب می شود.از همین رو تقریبا کلیه کارخانجات خودروسازی از کارگزاری هدرز بر روی محصولات ارزان قیمت و شهری خود صرف نظر کرده و انجام این فعالیت را به متخصصان مرکز ها تیونینگ واگذار میکنند.البته عدم کارگزاری هدرز فابریک برای همگی خودروها راستگو نمیباشد و همواره شماری از خودروهای اسپورت مثل ب ام و های M POWER ، آئودی های سری S و… یافتن راهکاری هایی به جهت هوا رسانی خوب تر به پیشرانه یکی از اصول شالوده علم تیونینگ به شمار می آید البته از سوی دیگر تخلیه سریعتر و تام خیس سیلندر از گازهای منفجر شده یا همان دود اگزوز نیز تاثیر بسزایی در مکش قدرتمندتر و تنفس بهتر پیشرانه ایفا می کند.از این رو کارگزاشتن قطعه ای موسوم به هدرز یکی از از او‌لین فرایند تیونینگ اتومبیل های معمولی محسوب تیوفایو توربو میشود. استفاده از دو سوپاپ اگزوز به جای یكی ، جریان را اصلی ایجاد حفره ای كه گازهای خروجی از آن عبور می كنند ، اکثر می كند. غالبا کاسه چراغها ردوبدل و لامپ زنون به جای لامپ قبل کارگزاشتن میشود. بیشتر کسانی که سختپسند میباشند معمولا از کفپوشهای یکتکه و کفپوشهای قالبی استعمال میکنند. عمده این تقویت سیستم صوتی دارای کارگزاری تقویت کننده صدا مانند آمپلی فایر، ساب بوفر، باند و بومباکس است. دودی کردن شیشههای اتومبیل هم امری مرسوم نه فقط در فی مابین طرفداران تیونینگ هست بلکه تعداد زیادی از رانندگان شیشههای ماشین را به دو استدلال فرارو گریز از گرما در تابستان و امنیت عمده است. همین احتمال وجود داراست که نیوسدان را نیز نظیر برنامهای که به جهت اطلس اعلام کرده است، در دو نسخه دستی و اتومات به بازار عرضه کند. لازم به ذکر است برای گونه بندی هدرزها، کمپانی های تولید کننده آن‌ها را به رخ ادغام عددی معرفی می نمایند که بسته به رخ ظاهری آنان نامگذاری می شوند. تغییر روکش صندلیهای خودرو، یکی از دیگر از تغییراتی می باشد که بلافاصله رانندگان علاقهمند به تیونینگ در خودروی خویش اعمال میکنند. غالبا تغییر تحول حلقه و لاستیک اول کاری می باشد که در ظاهر اتومبیل انجام میشود. به طور معمول او‌لین کاری که برای تغییر تحول داخل خودرو انجام میشود، تقویت سیستم صوتی است. به جهت تغییر ارتفاع اتومبیل یا ذیل آوردن آن، از فنر لولههای اسپورت به کارگیری می شود. فراموش نکنید که فیلتر ارزانقیمت در صدای موتور تغییر تحول تولید میکند اما قدرت خودرو را ارتقا نمیدهد. کفپوش خودرو نیز تاثیر قابل توجهی در زیبایی اتومبیل دارد. البته برخی دیگر نیز ترجیح می‌دهند به تمام امر را عوض نمایند و از فرمانهای اسپورت به کار گیری کنند. بسیاری از رانندگانی که علاقهمند میباشند صدای خودروی آن ها همانند صدای اتومبیل های لوکس شود، یا مرجع اگزوز را عوض می‌کنند یا سراگزوز کارگزاری میکنند. به عبارتی هدرز به خروج راحت خیس گازهای خروجی از اگزوز امداد می کند . بخش اگزوز از هدرز تیتانیومی شروعشده و آن‌گاه از ترکیب تبدیل به یک خروجی و پس از آن دارای صدا خفه کن نقطه نهایی میابد. می توان توضیح بخشید در اینجا که اسپرت یک چند راهی اگزوز می باشد ، که به شکل دقیق این خم ها در نظر گرفته شده است. آن صورت دیتا است. این اعتنا ها از گزینش محصول بدنه گرفته تا طریق جوشکاری نصیب های متعدد آن شرایط خاصی را دارا هست که بایستی رعایت شود . هدرز قطعهای میباشد که به اگزوز برای خارج کردن پر سرعت و تمام دود ایجاد شده از احتراق درون سیلندر، یاری میکند. با بکارگیری هدرز اگزوز علاوه بر این که کارایی لوله های خروجی دود سیلندرها بالا میروند هوای سرد بیشتری به داخل کشیده می شود و جریان هوای بهتری برای موتور مهیا میشود .در زمان تقویت موتور خودرو خود یک سری مورد ها مهم را می بایست مراعات نمایید که تهیه هدرزهای اگزوز اساسی راندمان بالا یکی از از مهمترین این موارد است. از دیگر تغییراتی که در یک خودروی تیونینگ صورت میگیرد، کارگزاشتن آینههای اسپورت بغل است. اگر از این اتومبیل استعمال کردهاید یا این که اطلاعاتی در این زمینه دارید، از طرز کامنت با ما و دیگر دوستان خوب به اشتراک بگذارید. برای ارتقا اقتدار اتومبیل از فیلتر هوای اسپورت به کار گیری میشود. به جهت ارتقاء بازدهی هدرز، لوله های هدرز را کلیدی نوارهای عایق می پوشانند تا گازهای خروجی گرم بمانند و بتوانند پرسرعت تر تخلیه شوند. اکثری از رانندگانی که خودروی خود را اسپورت میکنند، سپر نخستین ماشین را با سپری تماما گوناگون از قبلی ردوبدل میکنند. در بسیاری از موردها رانندگان سعی می‌کنند روکشی برای امر ماشین تهیه و تنظیم کنند. براین اساس رانندگان برای آنکه بتوانند جریان هوای پایین اتومبیل به لطف تنظیم و از بالا رفتن عقب ماشین خودداری شود، دیفیوزر را در نصیب عقب و در زیر سپر کارگزاری میکنند. وی که قصد نداشت نامش ذکر شود، در پاسخ به سوال خبرنگار «بازار» که چند عملیات در ماه به جهت اطفا حریق خودرو می روید و محصولات کدام خودروسازی است، تفسیر داد: یک ایستگاه هستیم در همین حیطه که در ماه دو تا سه اتومبیل را به جهت اطفای حریق عملیات داریم که معمولا شامل اتومبیلهای گروه صنعتی کشور ایران اتومبیل به ویژه خانواده پژو است. در صورتی که شما همین نوشته را تحسین می کنید، مایلید داده ها بیشتری در آیتم عکس پژو پارس تیوفایو بدست آورید به وب سایت ما مراجعه کنید.

ایندکسر