3D-چاپ گوشت: سالم سبزتر آینده از غذا ؟

صادر شده در: 01/07/2020 - 19:18Modified: 01/07/2020 - 19:24 شرکت اسرائیلی دوباره تعریف کردن گوشت با استفاده

توسط NEWSPISHGAMANNN در 12 تیر 1399

صادر شده در: Modified:

شرکت اسرائیلی دوباره تعریف کردن گوشت با استفاده از تکنولوژی چاپ 3D به تولید گیاهی استیک طراحی شده برای تقلید گوشت واقعی و برنامه ای برای شروع به فروش آنها در رستوران بعد از این سال. با تعداد انگشت شماری از شرکت های دیگر کار بر روی تکنولوژی مشابه می تواند 3D-چاپ گوشت به زودی با ارائه یک سالم تر و سبزتر جایگزین برای چیزی که واقعی است ؟

تبلیغات

روند استفاده دوباره تعریف می بیند پروتئین گرفته شده از گیاهان است که پس از آن ساخته شده است تا در لایه توسط یک چاپگر 3D به تولید کاملا گیاهی استیک.

"ما تجزیه و تحلیل اجزای مختلف است که آن را زیبا کاهش و سعی کنید به کشف کردن که مولفه های کلیدی است که ما نیاز به تقلید به منظور دستیابی به این گوشت" دوباره تعریف کردن گوشت و مواد غذایی مهندس آلکسی Tomsov و گفتگو کرد.

"ما شناسایی سه مولفه اصلی: عضلات خون و چربی است. این قطعات است که ما نیاز به تقلید در جهت رسیدن به ایده آل, زیبا, استیک."

در اسپانیا یک شرکت به نام Novameat آغاز تولید نسخه خود را از یک گیاه بر اساس 3D-چاپ استیک و همچنین باعث می شود یک خوک-سبک محصول.

در همین حال یکی دیگر از اسرائیل شرکت MeaTech 3D با استفاده از آزمایشگاه رشد کرده و گوشت را در آن 3D-چاپ استیک.

این شرکت ها می گویند محصولات خود را نه تنها سالم به عنوان آنها در حال کاهش کلسترول, اما همچنین بسیار برای محیط زیست بهتر از گوشت تولید شده توسط کشاورزی که برجسته شده توسط سازمان ملل متحد به عنوان عمده ترین عامل تغییر آب و هوا در بخشی از گاز متان ساطع شده از گاو.

"ما از فناوری می تواند کل-کاهش عضله فقط به عنوان یک گاو تولید می کند که اما در یک راه بسیار کارآمد تر با هزینه کمتر و البته این خیلی بهتر است برای محیط زیست" تعریف دوباره گوشت مدیر عامل Eshchar بن-Shitrit و گفتگو کرد.

"این بزرگترین مشکل ما امروز به عنوان بشریت و این بهترین راه برای مبارزه با تغییر آب و هوا به تحویل سالم راه حل ها و مواد غذایی به کل جمعیت این سیاره است."

گوشت-محصولات جایگزین در حال حاضر در حال رشد در محبوبیت در بسیاری از کشورها در سراسر جهان و سهم خود از بازار است و پیش بینی می شود ارزش €7.2 میلیارد دلار ($8.1 میلیارد دلار) توسط 2026 با توجه به آمار و ارقام از ثروت بینش کسب و کار.

اما دوباره تعریف کردن گوشت و دیگران ادعا چاپ 3D روند بهتر می تواند از نو خلق کردن طعم و بافت گوشت واقعی در حالی که کاهش هزینه های پس از این فن آوری این است که مقیاس بالا.

"ما می توانیم کل گاو نه تنها بخشی از گاو. استیک کباب آهسته پخت و پز, کباب کردن همه چیز است که یک حیوان می تواند انجام دهد ما می خواهیم به انجام کار مشابه و یا حتی بهتر از" سعید بن-Shitrit.

"ما می خواهیم با کار بیشتر و بیشتر سرآشپزها در سراسر جهان بیشتر و بیشتر توزیع کنندگان بزرگ و ما نمی بینیم دلیل است که این نمی تواند روی میز از هرکسی در هر کشور در سراسر جهان است."



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن