49ers' مدیر عامل نیویورک می گوید تیم اهدا خواهد شد $1 میلیون دلار به گروه "ایجاد تغییر"

The 49ers را 1 میلیون دلار کمک مالی به سازمان های محلی و ملی که در حال کار نسبت به تغییر اجتماعی. در یک صدا

توسط NEWSPISHGAMANNN در 12 خرداد 1399

The 49ers را 1 میلیون دلار کمک مالی به سازمان های محلی و ملی که در حال کار نسبت به تغییر اجتماعی.

در یک صدای جیر جیر شنبه شب پس از مرگ جورج فلوید یک دستبند آفریقایی آمریکایی درگذشت مردی که زمانی که یک مینیاپولیس افسر پلیس به زانو در گردن او مدیر عامل شرکت Jed نیویورک نوشت: "مردم در سراسر کشور ما در حال صدمه زدن به. احساسات خام و به حق ، اعمال شنیع مرتکب شده اند در هفته های اخیر. قبل از اینکه ما قادر به درک تاثیرگذار تغییر ما اول باید شجاعت و شفقت به عنوان انسان به گرد هم می آیند و اذعان به این مشکل: سیاه و سفید مردان و زنان و کودکان و دیگر اقلیت مظلوم در ادامه به طور سیستماتیک مورد تبعیض."

او در ادامه گفت که 49ers در حال حمایت از "قانونی اولویت های بازیکنان ائتلاف و اهدای $1 میلیون و ... به سازمان های محلی و ملی که در حال ایجاد تغییر است."

بازیکنان ائتلاف می گوید آن "وجود دارد و برای پایان دادن به بی عدالتی های اجتماعی و نژادی و نابرابری است."

در سال 2016 به زودی پس از سابق کارفرمایی khezri شروع به زانو در طول سرود ملی به منظور بالا بردن آگاهی از نژادی و بی عدالتی و خشونت پلیس این 49ers اهدا مبلغ 1 میلیون دلار به "علت بهبود نژادی و نابرابری اقتصادی" و بهبود پلیس-روابط اجتماعی. بود که در یک مسابقه از Kaepernick را 1 میلیون دلار تعهد به سازمان های جامعه است.

— مایک Lerseth

در جای دیگر

کالج, فوتبال

سالن تخریب

کالج, فوتبال, سالن از شهرت سوار کردن و ارزیابی خسارت از مخرب شب از تظاهرات در مرکز شهر آتلانتا.

تسهیلات با ارزش ترین غنائم و مصنوعات آن نقل مکان به یک مرکز امن در مورد اضافی مشکل می شکند و در میان ناآرامی در سراسر کشور بیش از مرگ فلوید.

کیمبرلی Beaudin, سالن, مدیر اجرایی گفت: گسترده شیشه ای نمای نزدیک 95,000 فوت مربع ساختمان شکسته شد و شب جمعه. تظاهر کنندگان همچنین شکست را به سطح خیابان هدیه فروشگاه به سرقت برده کالا و سمت چپ آن را "بسیار سطل آشغال," او اضافه شده است.

اما به غیر از برخی از شیشه های شکسته که کاهش یافت و به یک نمایشگاه بزرگ منطقه به شکل یک زمین فوتبال داخل سالن بود و نه نقض توسط معترضان.

"همه از آن می تواند تعمیر. همه از آن می توان بازیافت. همه از این کالا می تواند جایگزین" Beaudin گفت: آسوشیتد پرس در روز یکشنبه. "ما بسیار خدا را شکر."

کوسه ها: کانادا سایت TSN گزارش شده است که رو به جلو Lukas Radil تصمیم گرفتند تا خود را دوباره باشگاه قدیمی, HC اسپارتاک مسکو برای فصل آینده است. هیچ شرایط قرارداد گزارش شده است. Radil, 29 صرف بخش از دو فصل با سن خوزه بازی میخواد با این تیم لیگ هاکی آمریکا وابسته است. او تا به حال هفت گل و چهار پاس گل در 50 بازی NHL.

فوتبال: فرانسه قهرمان پاریس سنت ژرمن امضا مهاجم Mauro Icardi از اینتر میلان به چهار سال معامله است. Icardi, 27 پیوست پاری سن ژرمن در فصل وام و تحت تاثیر قرار با 20 گل در 31 بازی قبل از لیگ فصل متوقف شد, به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس.



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب