49ers به Raheem eagles report قرارداد جدید برای جلوگیری از holdout بالقوه تجارت

فایل - در این یکشنبه آذر. 19, 2020, فایل, عکس, San Francisco 49ers در حال اجرا پشت Raheem eagles

توسط NEWSPISHGAMANNN در 7 مرداد 1399

پس از چند هفته از درام the San Francisco 49ers توافق کرده اند که به یک قرارداد جدید با در حال اجرا پشت Raheem eagles report را حفظ خواهد کرد که این تیم 2019 ستاره برک آوت و منجر به حمله کننده در اطراف برای حداقل یک فصل دیگر.

Eagles report عامل برت Tessler رسمی درخواست یک معامله برای مشتری خود را در اوایل این هفته پس از دو طرف نمی تواند توافق بر سر یک قرارداد جدید است که منعکس eagles report را گسترش نقش بر جرم. در حال اجرا پشت در درجه اول ویژه تیم بازیکن قبل از برک آوت 2019 فصل و امضا سه سال $8.7 میلیون قرارداد گذشته خارج از فصل است.

روز دوشنبه Tessler اعلام کرد که دو طرف توافق کردند تا یک معامله جدید, به tweeting, "مبارک ما رو همه چیز کار می کرد و به دنبال او دیگر بزرگ نجومی وجود دارد."

NFL شبکه broncos گزارش داد که قرارداد جدید هنوز اجرا تنها برای دو فصل اما 49ers اضافه مشوق و امضای پاداش که اجازه می دهد تا او را به "تقریبا دو برابر حقوق و دستمزد خود را از $2.875 M این سال است."

برای مرجع eagles report را 49ers backfield همتایان Tevin کلمن و Jerick مک کینون مجموعه را به $4.868 میلیون و 1,160,000 در سال 2020 بود.

اریک تینگ است SFGATE خبرنگار. ایمیل: eric.ting@sfgate.com | Twitter:@_ericting



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن