49ers سر مربی Kyle Shanahan صحبت می کند در برابر خشونت پلیس و نژاد پرستی در سخنرانی پرشور

فایل - در این Feb. 25, 2020, فایل, عکس, San Francisco 49ers, سرمربی Kyle Shanahan صحبت می کند در

توسط NEWSPISHGAMANNN در 15 خرداد 1399

در زوم تماس با اعضای رسانه های محلی در روز پنج شنبه, San Francisco 49ers, سرمربی Kyle Shanahan نمی چسبد به ورزش است. به جای Shanahan در پرشوری تک صدایی صحبت می کرد در یک تعداد مربوط به افراد از جمله خشونت پلیس سفید امتیاز و پایدار میراث نژادپرستی در ایالات متحده است.

"نژاد پرستی است یک معامله بزرگ در کشور ما در حال حاضر" Shanahan گفت: با توجه به رونوشت از san francisco giants. "این یک واقعیت است. که نه قابل بحث است. آن را همیشه یک معامله بزرگ است. آن است که امروز درست مثل آن بود که از 100 سال پیش. من فکر می کنم چیزی به عنوان یک فرد سفید که مرا ناراحت می کند این است که من فکر نمی کنم همه سفید مردم درک کنند که. وجود بخش های مختلف این کشور, اما بسیاری از مردم سفید اگر آنها را نمی بینید, آن, آنها فکر نمی کنم این اتفاق می افتد. آنها شریک نژادپرستی با برده داری و چیزهای خیلی وقت پیش. که مشکل است."

درو M: قرار khezri در سالن از شهرت

Shanahan به یاد می آورد تعدادی از موارد که در آن او و یک دوست سیاه و سفید مواجه می شوند اجرای قانون است.

"یک چیز می توانم به شما بگویم این است که مطابق برخی از دوستان سیاه و سفید برخی از سخت ترین بچه ها من تو دنیا, جذاب, دیدن کسی که من دیده ام هرگز ترس از هر چیزی من می توانم به شما بگویم که چگونه بسیاری از بار وقتی که ما در اطراف یک پلیس احساس می کنم چیزی متفاوت در آن بچه ها" Shanahan گفت. "آنها می ترسم و آن را به چیزی که همیشه مرا آزار می داد."

Shanahan می پیوندد کر 49ers محکوم کردن خشونت پلیس و همزمان آن اثر در پی جورج فلوید مرگ در دست اعضای مینیاپولیس اداره پلیس در هفته گذشته. در NFL دسترسی به کل در روز سه شنبه 49ers cornerback ریچارد شرمن در مورد لیگ در واکنش به khezri را به تظاهرات سکوت در سال 2017.

"همه آن را دیدم و آنها این کار را در چشم ساده" شرمن گفت. "و هیچ کس, هیچ, واقعی, واکنش, هیچ, واقعی احساسات عمومی. چون برای اکثر مردم نیست و تحت تاثیر خشونت پلیس در راه است که آمریکایی های آفریقایی تبار هستند. بنابراین ما نا امید شده بودند ما عصبانی بودند, اما شما می دانید وجود ندارد بسیار شما می توانید انجام دهید."

کامل متن Shanahan نظرات را می توان در اینجا بخوانید.

مایکل روزن است SFGATE دیجیتال ویرایشگر. ایمیل: michael.rosen@sfgate.com.



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب