49ers به کاهش پنجم-سال گزینه دفاعی lineman جزایر توماس

The 49ers نمی خواهد انتخاب کنید تا پنجم-سال گزینه دفاعی lineman جزایر توماس' قرارداد NFL شبکه گزارش شده اس

توسط NEWSPISHGAMANNN در 14 اردیبهشت 1399

The 49ers نمی خواهد انتخاب کنید تا پنجم-سال گزینه دفاعی lineman جزایر توماس' قرارداد NFL شبکه گزارش شده است.

این تصمیم که تا به حال ساخته شده توسط روز دوشنبه مهلت نبود تعجب با توجه به برچسب قیمت و توماس عملکرد او در سه فصل اول پس از او شماره 3 انتخاب کنید در سال 2017.

توماس تا به حال 21 پردازد و دو کیسه در سال 2019. او 93 پردازد و شش کیسه در 46 بازی های حرفه ای. The 49ers خواهد توافق کرده اند که به پرداخت توماس $12.3 میلیون دلار در سال 2021 به حال آنها را برداشت تا گزینه.

— اریک شعبه

• Denver Broncos linebacker فون میلر توییتی پنج شنبه شب که او آزمایش منفی برای coronavirus دو هفته پس از اعلام او تشخیص داده شده بود با COVID-19.

• به Green Bay Packers امضا دفاعی lineman Treyvon هستر است که مجموعه ای را به بازی چهارم تیم NFL در چهار فصل سال پس از شروع با این اظهارات به عنوان یک تازه کار در سال 2017. هستر, 27, بازی های برگزار شده 15 بازی برای واشنگتن سال گذشته است.

• جکسون کاهش یافته است را انتخاب کنید تا پنجم-سال گزینه در حال اجرا پشت لئونارد Fournette را rookie قرارداد. این پلنگ نیز امضا شده در حال اجرا بازگشت کریس تامپسون به یک سال معامله است.

• شیکاگو خرس امضا ایمنی Tashaun Gipson — سه شنبه منتشر شد توسط هوستون پس از امضای سه سال $22.5 میلیون قبل از فصل گذشته به یک قرارداد یک ساله.

• پرستاران نیواورلئان امضا رایگان-عامل دفاعی در پایان Margus شکار آغاز شده که 25 بازی در سه فصل گذشته با Indianapolis Colts.

• به Denver Broncos کاهش پنجم-سال قرارداد گزینه در سمت چپ مقابله با Garett Bolles.

• دلفین میامی معامله دفاعی پایان چارلز هریس یک سال 2017 دور اول انتخاب کنید, به Atlanta Falcons برای یک هفتم-دور در انتخاب 2021.

در جای دیگر

پخش نظرها ناپدید می تواند در MLB

پخش نظرها ناپدید می تواند در لیگ اصلی بیس بال در سال 2020 به عنوان بخشی از یک معامله را پوشش می دهد که چگونه داوران پرداخت می شود برای یک فصل کوتاه و یا از بین برود با این بیماری همه گیر کوروناویروس.

طرف گزارش زده یک توافق اواخر پنج شنبه شب. Umps تضمین شده 50 درصد از حقوق خود را برای ممکن است اما می توان پرداخت هیچ چیز دیگری اگر بدون بازی ها در سال 2020 است. داوران به طور کلی را بین 150.000 دلار و 450.000 دلار است.

• سرخپوستان کلیولند مسکن امانوئل Clase به حالت تعلیق در آمد 80 بازی توسط MLB برای آزمایش مثبت برای Boldenone یک استروئید آنابولیک است که ممنوع عملکرد-افزایش مواد مخدر است. Clase بزرگترین کسب شده توسط کلیولند در offseason تجارت است که با ارسال دو بار Cy جوان برنده کوری Kluber به تگزاس رنجرز.

کالج بسکتبال: St. mary's تنظیم شده است برای پیوستن به, اورگان, نوتردام, ساقی, هوستون, ویسکانسین, Texas A&M و میزبان Chaminade در 2021 مائوئی دعوتی زمینه است.

• ایالتی کارولینای شمالی signee جاش Hall 6-پا-9 به جلو است ماندن در NBA پیش نویس است.

فوتبال: لیگ برتر فوتبال است که اجازه می دهد بازیکن برای بازگشت به تیم زمینه های آموزش به صورت داوطلبانه تمرینات فردی شروع چهارشنبه. MLS می گوید: تمرینات فردی باید به دنبال برخی ایمنی و بهداشت پروتکل های محلی و سیاست های دولت.

اگهی: سابق دانشگاه استنفورد و شیکاگو خرس تنگ پایان Ryan Wetnight, 49, درگذشت جمعه از عوارض ناشی از سرطان معده است.



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن