افغانستان رئیس جمهور غنی از نشانه های قدرت های مقابله با رقیب عبدالله

صادر شده در: 17/05/2020 - 13:55بروز رسانی: 17/05/2020 - 13:55 رئیس جمهور اشرف غنی و رقیب خود عبدالله عبدالله

توسط NEWSPISHGAMANNN در 29 اردیبهشت 1399

صادر شده در: بروز رسانی:

رئیس جمهور اشرف غنی و رقیب خود عبدالله عبدالله امضا یک قدرت هسته ای برای پایان دادن به یک ماه به طول سیاسی, بن بست, غنی و عبدالله گفت: روز یکشنبه یک گام است که می تواند صاف و تلاش برای پایان دادن به این کشور longrunning جنگ.

تبلیغات

"این توافق سیاسی میان رئیس جمهور غنی و داکتر عبدالله عبدالله به تازگی امضا شده است گفت:" صدیق صدیقی غنی و عبدالله در توییتر. عبدالله منجر شورا برای مذاکرات صلح با شورشیان طالبان و اعضای تیم خود را شامل خواهد بود در کابینه صدیقی اضافه شده است.

Seddiqi گفت: جزئیات بیشتر منتشر خواهد شد به زودی. آن خواهد شد که وزرا موقعیت دسته انتخاباتی عبدالله عبدالله می خواهد کنترل کند.

عبدالله اختلاف داشتند نتایج انتخابات در ماه سپتامبر و اعلام تشکیل یک دولت موازی در اوایل سال جاری تضعیف غنی: دولت در زمانی که ایالات متحده در تلاش برای پیشبرد روند صلح با طالبان برای پایان دادن به 19 سال از جنگ افغانستان.

بحث بیش از نهایی چسبیده نقاط از جمله تخصیص برخی از پست های کلیدی بوده و جریان در طول روز سه منبع گفت.

عبدالله تا به حال می خواستم به کنترل اصلی نمونه کارها از جمله امور مالی یا امور خارجی و در حالی که غنی بود نه توافق کردند که به این, او می تواند کنترل از وزارت کشور و منابع گفت: در مدت کوتاهی قبل از معامله امضا شد.

واشنگتن نا امید شده توسط رشد بست بین دو مردان حتی پس از وزیر خارجه مایک Pompeo سفر به کابل در ماه مارس به واسطه است. آن را تا به حال اعلام کرد که برنامه ریزی برای کاهش 1 میلیارد دلار کمک از آنجا که مردان نمی توانند به توافق برسند.

رشد فشارهای مالی

آن را بلافاصله روشن نیست که آیا روز یکشنبه توافق می تواند کمک تعهد بودن دوباره. افغانستان رو به رشد فشار مالی با مالیات بر درآمد در حال سقوط و کمک های خارجی تعهدات ناشی از این سال انتظار می رود به کوچک شدن.

مقامات می گویند یک معامله بین غنی و عبدالله بسیار مهم است برای راه اندازی مذاکرات صلح به عنوان دسته انتخاباتی عبدالله عبدالله نشان دهنده مقدار از این کشور به شمال غرب است.

اما این مذاکرات با تعدادی از استارک چالش به عنوان خشونت در این کشور را افزایش می دهد. یک حمله در کابل در بخش زنان و زایمان این هفته باعث غنی برای تغییر نظامی به یک "توهین آمیز" موضع در برابر گروه های شورشی.

طالبان را رد کرده است مشارکت در حمله اما دولت باقی مانده است تردید و عصبانی در حال انجام حملات طالبان علیه افغانستان نظامی چیز ساییده شده حرکت برای مذاکرات صلح که با توجه به شروع در ماه مارس است.

ایالات متحده فرستاده ویژه زلمای خلیل زاد گفت: در روز جمعه که یک تاریخ جدید برای داخل افغانستان مذاکرات صلح تحت بحث و او را به زودی به منطقه سفر کنید و سعی کنید برای تشویق به کاهش خشونت است.

(رویترز)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن