پناهندگان آفریقایی در مینیاپولیس پیوستن به معترضان را به تصویب میهن

پناهندگان آفریقایی در مینیاپولیس زندگی در حال حاضر در حال مبارزه با "رویای آمریکایی" زمانی که جورج فلوید درگذ

توسط NEWSPISHGAMANNN در 13 خرداد 1399

پناهندگان آفریقایی در مینیاپولیس زندگی در حال حاضر در حال مبارزه با "رویای آمریکایی" زمانی که جورج فلوید درگذشت در بازداشت پلیس.

تبلیغات

در حال حاضر رویای خود را در ژنده پوش و آنها باید خود پیوست آفریقایی آمریکایی "برادران" در خیابان ها در اعتراض به نژادپرستی در خود اتخاذ کرده است.

"من به اینجا آمدند برای آزادی است. کشور من در جنگ بود" گفت: Tiha جی بی که از وارد سودان جنوبی در سن 15 سالگی.

"من در نهایت داشتن دو پسر 10 و شش که می ترسند چرا که ما نه سفید," او گفت: پر از خشم است.

ترک خانواده و کشور خود بود سخت شده بود سفر به ایالات متحده, اما او مصمم بود به دنبال خود رویای آمریکایی از صلح و برابری و دموکراسی است.

در حال حاضر او متوجه می شود "این همه دروغ. در حال حاضر ما را به واقعیت است."

به همین دلیل او شده است راهپیمایی در اعتراض به مرگ در دست یک افسر پلیس سفید جورج فلوید 46 ساله آفریقایی آمریکایی مردی که به قتل را برانگیخته سراسر کشور تظاهرات و درگیری با پلیس.

"من در اینجا به عنوان یک پناهنده اما نه به عنوان یک پناهنده" او گفت:. "من دائم خانه ما و من دائم رنگ سیاه و سفید است. من به اعتراض."

ایالت مینه سوتا که در آن مینیاپولیس واقع شده است و دارای بالاترین درصد از پناهندگان در هر ساکن در کل کشور دو درصد از جمعیت آمریکا اما 13 درصد از آن پناهندگان با توجه به آخرین سرشماری.

در میان آنها تعداد زیادی از مردم از شاخ آفریقا -- اتیوپیایی و سومالیایی -- که حضور در این راهپیمایی قابل توجه بود به دلیل رنگارنگ لباس پوشیده شده توسط زنان است.

'Dehumanised'

Deka Jama 24 سال که به ایالات متحده آمد از سومالی در سال 2007 نشان داد تا با دوستان همه آنها محجبه در اعتراض به تبعیض که آنها را ملاقات در میهن جدید خود را.

"ما فکر می کنیم که همه برابر خواهد بود که ما نمی خواهد در نظر گرفته شود با دین رنگ با لباس ما. این که چگونه ما استقبال شد" او به خبرگزاری فرانسه گفت.

او احساس نزدیکی زیادی به آمریکایی های آفریقایی تبار بسیاری از آنها از تبار بردگان و که آمریکایی ها برای نسل های.

وجود دارد "چیزی به ما متصل," او گفت:. "ما همه dehumanized صرف نظر ما تفاوت های فرهنگی. ما باید در اینجا برای آنها است."

مینه سوتا در سومالی جامعه دارای یک منبع غرور اگر چه در Ilhan عمر 37 ساله متولد شده در موگادیشو که انتخاب شد به کنگره در سال 2018 است.

اما او بیش از حد بوده است هدف از نژادی, سوء استفاده, تهدید به مرگ و تهمت. در تابستان گذشته رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن گفت که او و سه نفر دیگر از زنان از رنگ در کنگره باید "بازگشت" به کشور خود را از مبدا.

هفته گذشته برای عمر اغلب خواسته شده است به اظهار نظر در مورد وضعیت. او برگزار شد از گفتن مردم که فراتر از اعمال خشونت پلیس آمریکایی ها را به آدرس اصلی موضوع نابرابری در کشور است.

فقر

"بنابراین بسیاری از مردم می دانند یک اجتماعی و اقتصادی غفلت" عمر گفت: در روز یکشنبه.

با توجه به مینه سوتا, قطب نما یک سایت که آهنگ های دولت, جمعیت, خانواده ها از آفریقا به خصوص ضربه.

در سال 2016 12 درصد از جمعیت در مینه سوتا زندگی زیر خط فقر اما این تعداد افزایش یافت و به 31 درصد در میان اتیوپی جامعه و 55 درصد در سومالی.

که بدان معنی است که برای بسیاری از پناهندگان مهم جنبه از رویای آمریکایی -- تحرک اجتماعی -- شکسته است در طول زمان است.

و شورش است که باید به دنبال برخی از تظاهرات کمک کرده اند و نه گرفتاری خود را از برخی از غارت کسب و کار بودند مهاجر متعلق به.

"من بسیار نا امید بسیار نا امید" احمد 42 ساله که وارد از اتیوپی یک دهه پیش گفت: به عنوان او در زمان در سیاه خرابه های یک ساختمان سوخته.

برای او و بسیاری دیگر از نگرانی های عمده این است که برای فرزندان خود.

یک اتیوپی صدای زن که خواسته بود به نام گفت: او دارای چهار پسر و نگرانی است که زمانی که آنها رشد می کنند تا آنها بیش از حد می تواند در معرض این نوع از خشونت پلیس که در زندگی جورج فلوید.

"این اتفاق می تواند برای کودکان ما," او گفت: تشویق به تظاهرات و راهپیمایی های زیر در یک بزرگراه است.

شما باید برای حمایت از این حرکت, او گفت:, "برای جلوگیری از نژادپرستی برای آینده است."

(AFP)



tinyurlv.htclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن