پس از خفگی حوادث, فرانسوی, وزیر جرقه خشم گفت: انتقاد او را 'چوک'

صادر شده در: 29/07/2020 - 19:29 فرانسه و بحث برانگیز وزیر کشور جدید Gérald Darmanin باعث تازه و خشم روز چهار

توسط NEWSPISHGAMANNN در 9 مرداد 1399

صادر شده در:

فرانسه و بحث برانگیز وزیر کشور جدید Gérald Darmanin باعث تازه و خشم روز چهارشنبه گفت: اتهام خشونت پلیس او را "چوک" در نتیجه بازتاب سخنان یک مرد که فوت ژانویه 5 بعد از دوخته شدن به زمین توسط پلیس فرانسه در حالی که بارها و بارها التماس: "من خفگی."

تبلیغات

این یک رسوایی است که فرانسه را تکان داد قبل از مرگ جورج فلوید در مارس موجب تظاهرات جهانی علیه خشونت پلیس و سیستماتیک نژادی و نابرابری.

Cédric Chouviat یک فرانسوی از شمال آفریقا منشاء در بیمارستان درگذشت دو روز پس از مبادله گرم با پلیس است. افسران دوخته Chouviat بود که هنوز هم با پوشیدن او روروک مخصوص بچه ها کلاه برای حدود 20 ثانیه که او بازداشت شده بود در نزدیکی برج ایفل. 42 سال تحویل مرد در اثر خفگی و حنجره شکسته شد.

تصویری از این حادثه به او نشان داد و گفت: "من خفگی" هفت بار قبل از بدن او رفت لنگی.

وزیر کشور اعلام در مجمع ملی (مجلس) در چهار شنبه آمد او به عنوان دفاع از پلیس در برابر اتهامات از خشونت گفت: آنها با استفاده از "خشونت مشروع".

"وقتی که من شنیدن عبارت 'خشونت پلیس', من شخصا خفه کردن," Darmanin قانونگذاران گفت.

Darminin استفاده از اصطلاح "Je m'étouffe"همان فعل (étouffer) استفاده Chouviat به او التماس کرد با پلیس است که می تواند به معنای به خفه کردن یا خفه اما همچنین می تواند مورد استفاده قرار گیرد به بیان شوک.

Darmanin انتخاب کلمات است "عمیقا scandalised و ناراحت" عزیزان از اواخر Cédric Chouviat وکلا برای خانواده او در بیانیه ای گفت.

"هر کس باید در نظر چه این کلمات نشان می دهد مورد اهانت و بدبینی وزیر کشور برای خانواده های چپ سوگوار و یا زخمی توسط پلیس, خشونت" وکلا گفت.

سه افسر پلیس به اتهام قتل نفس بیش از Chouviat مرگ است.

دفعات بازدید: همچنین: "سیاه و چنین رفتار شود': ضد نژادپرستی تظاهرات در معرض اسطوره colour-blind, فرانسه

'هیچ انگیزه بعدی'

Darmanin انتصاب در اوایل این ماه با وجود مداوم تجاوز به عنف تحقیقات علیه او برانگیخت گسترده خشم و اعتراض گروههای حقوق زنان. تجدید نظر قضات در پاریس در ماه گذشته دستور داد یک تحقیق جدید به ادعا می کند که Darmanin تجاوز به یک زن در سال 2009 و پس از او به دنبال کمک خود را به یک سابقه کیفری حذف. در آن زمان Darmanin شد امور حقوقی مشاور.

او بیش از کریستف Castaner فرانسه "پلیس بالا" در زمانی که کشور در وضعیتی وخیم از تظاهرات در برابر اتهام پلیس نژادپرستی و خشونت.

دور جدیدی از ضد پلیس تظاهرات پیاپی در فرانسه در ماه های اخیر پس از یک گزارش پاک افسران درگیر در یکی دیگر از مشخصات بالا و پلیس فرانسه مورد. آدما Traoré 24 ساله سیاه پوست در بازداشت پلیس درگذشت در سال 2016 پس از گفته نیز دوخته شدن به زمین است.

یک گزارش منتشر شده توسط سازمان دیده بان حقوق بشر در ماه گذشته گفت که پلیس فرانسه را "بیش از حد گسترده" اختیار وقتی که می آید به انجام آنچه در آن به نام "تبعیض آمیز و سوء استفاده از چک در سیاه و سفید و عرب و پسران و مردان".

عضو Darmanin تیم گفته وزیر تا به حال به سادگی شاغل "یک فرانسوی معمولا استفاده می شود بیان قابل فهم برای همه" و بوده است "بدون انگیزه های نهان" در انتخاب خود را از کلمات.

سخنگوی دولت گابریل Attal گفت: وزیر انتخاب عبارت بود "به وضوح مرتبط" به Chouviat مرگ و گفت: کشور نباید گرفتار در "معنایی جنگ".

اما برخی از تمسخر عدم حساسیت نشان داده شده توسط Darmanin حتی اگر غیر عمدی است.

سبزی سیاستمدار دیوید Corman متهم وزیر به دنبال منحرف کردن توجه از خود مشکلات قانونی در حالی که سناتور لورنس Rossignol توییتی به سادگی "#WordsKill".

"کسانی که خفه از خشونت پلیس هستند و متاسفانه دیگر در اینجا به بحث در مورد آن ایم" چپ پارلمان اروپا MP Manon Aubry اضافه کرد: "وحشتناک انتخاب کلمات برای وحشتناکی گناه انکار است."

(FRANCE 24 با AFP)



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن