ایرباس برای کاهش 15,000 شغل در سراسر جهان یک سوم از آنها در فرانسه

صادر شده در: 30/06/2020 - 20:09اصلاح: 30/06/2020 - 20:09 ایرباس روز جمعه پرده برداری از برنامه های برای ریخت

توسط NEWSPISHGAMANNN در 11 تیر 1399

صادر شده در: اصلاح:

ایرباس روز جمعه پرده برداری از برنامه های برای ریختن حدود 15000 شغل از جمله 900 در حال حاضر اختصاص داده شده در آلمان گفت: آینده خود را در خطر پس از coronavirus همه گیر را لرزاند سفر هوایی میباشد.

تبلیغات

اروپا بزرگترین گروه هوافضا گفت: آن را قطع برخی از 5000 پست در فرانسه 5,100 در آلمان 900 در اسپانیا 1,700 در انگلستان و 1300 در جای دیگر برای یک هسته در مجموع 14,000.

علاوه بر این شرکت در حال حاضر توافق کردند که برای کاهش 900 شغل در حق بیمه خود را AEROTEC واحد در آلمان است.

این حرکت منوط به مذاکرات با اتحادیه های کارگری که بلافاصله تجدید تعهدات به مخالفت با اجباری بررسی قرار گرفته است. ایرباس خودداری کرده است و قانون آنها را به عنوان آن را به دنبال داوطلبانه خروج زود هنگام بازنشستگی و دراز مدت جزئی اشتغال طرح.

ایرباس گفت: می خواستم آن را یک معامله در کاهش شغل تا سال 2021.

"این رفتن به یک توانا نبرد برای نجات شغل" گفت: Francoise Vallin از CFE-CGC اتحادیه.

فرانسه از وزارت خارجه ایران گفت: از دولت انتظار می رود ایرباس به استفاده از ابزار ساخته شده در دسترس برای کاهش برش اعداد.

در ژوئن 3, رویترز گزارش داد که عربستان به کاهش تولید با اشاره به اهداف بر روی کاغذ به کاهش 14,000 تمام وقت پست.

پیشتر در روز سه شنبه, فرانسوی, اتحادیه منابع پیش بینی تیتر رقم 15000 و متعهد به مبارزه با اجباری کاهش است.

ایرباس یک 135,000-قوی نیروی کار به شدت پر از جانبازان اصلی آن A320 توسعه است. حدود 37 درصد از کارکنان با توجه به بازنشسته این دهه است.

این hardleft نیروی Ouvriere اتحادیه و دیگران گفتند که مخالفت با هر گونه اجباری کاهش است.

استثنایی پنهان کاری تا به حال محاصره سیاسی حساس بازسازی موثر بر مشاغل در بریتانیا و فرانسه و آلمان و اسپانیا و کلیدی این شرکت حامیان در یک مسابقه شدید با ما رقیب بوئینگ برای سفارشات و صنعتی نفوذ.

ایرباس است که انتظار می رود به حقه بازی خود در پاسخ به این صنعت را بدترین بحران با فشار به حفظ کاهش و به حداقل پس از فرانسه و آلمان اعلام کرد قصد دارد برای حمایت از هوافضا.

میشل Pierre به نمایندگی از CFDT اتحادیه در ایرباس گفت: Airbus حال حاضر مداخله مستقیم دولت در سرمایه خود را حفظ حاکمیت شرکتی اصلاحات در سال 2013. اجباری sackings شود "کاملا غیر قابل قبول" او گفت:.

صنعت منابع می گویند ایرباس است که پایگاه بازسازی در 40 درصد کاهش در زمینه تولید هواپیما برای دو سال.

این شرکت برنامه های رئیس در ضمن گفت که کاهش فشار به بالا-حاشیه خدمات به عنوان یک نتیجه از رکود در سفر هوایی اما حفظ آن تنوع استراتژی است.

برخی از منابع صنعت می گویند ایرباس همه اما رها یک هدف بیش از دو برابر شدن خدمات درآمد به 10 میلیارد دلار در این دهه و انتقال برخی از کارکنان به نقش های دیگر.

(رویترز)



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن