تقریبا 30 زنان متهم پاریس هنرمند خیابانی از, تجاوز به عنف, تجاوز جنسی

صادر شده در: 09/07/2020 - 09:04 پاریس پلیس در حال بررسی اتهامات 28 نفر که یک هنرمند خیابانی در تاریخی Montma

توسط NEWSPISHGAMANNN در 19 تیر 1399

صادر شده در:

پاریس پلیس در حال بررسی اتهامات 28 نفر که یک هنرمند خیابانی در تاریخی Montmartre محله مورد تجاوز یا تجاوز جنسی آنها را در آنچه شرح داده شده است به عنوان یک سیستماتیک سال الگوی هدف قرار دادن و دستکاری دختران نوجوان و زنان جوان است.

تبلیغات

یک گروه از بیست و پنج زنان در سن بین 19 و 49 تسلیم شکایت جمعی در شنبه دیده می شود توسط AFP که در آنها شرح داده شده ویلفرید یک به عنوان یک "درنده جنسی" که بر شهرت خود را به عنوان بخشی از یک روغن به خوبی معمول برای حمله به قربانیان خود را در طی یک دهه است.

جمعی شکایت واصل شد پس از سه زن دیگر ثبت شکایات.

نئون اخبار و روند مجله با هدف در افراد جوان تا به حال منتشر شده در ژوئن 22 حساب از شانزده زنان برخی از آنها در زیر سن قانونی در آن زمان توصیف تجاوز به عنف و تجاوز جنسی.

خیابان هنرمند تبدیل به یک ستاره محلی پس از حملات تروریستی پاریس در ماه نوامبر 2015 زمانی که معروف ترین برچسب "عشق در roams خیابان" نماد پاریس انعطاف پذیری و امید است.

اما فمینیست شده اند و عبور از کلمه "عشق" در نقاشی های دیواری و جایگزینی آن با "متجاوز".

ویلفرید خواهد یک قدم تا بسیار بیشتر از زنان جوان در خیابان, اغلب در Montmartre هنرمند سه ماهه که در آن او زندگی زنان متهم در شکایت است.

او تعریف آنها و نشان می دهد که مدل برای عکس خود و یا تبدیل شدن به چهره از نام تجاری خود را.

هنگامی که آنها وارد در "استودیو" که تبدیل به خانه اش در خیابان های هنرمند را با ارائه آنها را با الکل یا مواد مخدر. سپس او را تبدیل به مهاجم یا خشونت آمیز آنها گفت.

ولنتاین Reberioux یک وکیل به نمایندگی از چندین plantiffs گفت: آنها نمی گزارش اتهام ضرب و جرح به پلیس در آن زمان از ترس است که نمی شود آنها معتقد بودند یا این که او از انتشار عکس های برهنه از آنها و یا اینکه آنها احساس مسئول اجازه می دهد خود را به آزار و دستکاری شده است.

'اتشی شکار'

"ویلفرید یک به نظر می رسد به اند که در یک خستگی ناپذیر و حتی دیوانه شکار زنان جوان بسیار برای حداقل یک دهه" نئون ادعا شده در آن مقاله است.

محققان باز پرس و جو در ژوئن 26, مدت کوتاهی پس از انتشار این مجله اولیه مقاله.

"یک پرسش آغاز می کند در یک مجله اما در یک ایستگاه پلیس" ویلفرید یک وکیل یوسف کوهن-Sabban به خبرگزاری فرانسه گفت.

"من مشتری حاضر است برای توضیح خود را به محققان" کوهن-Sabban گفت که هنرمند خیابانی شده است تهدید پس از انتشار این مقاله.

این اتهامات به عنوان گروههای حقوق زنان در اعتراض رئیس جمهور فرانسه امانوئل پاکسازی تصمیم این هفته برای تعیین یک مرد است که در مواجهه با تجاوز به عنف و تحقیقات به عنوان وزیر کشور و یک وکیل که به تمسخر #MeToo جنبش به عنوان وزیر دادگستری.

پاکسازی و نخست وزیر باید در دفاع از این نیروی انسانی را انتخاب کند. تظاهرات برگزار شد در پاریس در روز سه شنبه و بیشتر در حال برنامه ریزی شده در سراسر فرانسه در روز جمعه.

(FRANCE 24 با خبرگزاری AP)



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن