AP منبع: MLB رد 114-برنامه بازی می گوید اتحادیه هیچ ضد

لیگ اصلی بیس بال را رد کرده و بازیکنان را برای یک 114-بازی فصل به طور منظم در همه گیر تاخیر فصل با هیچ اضا

توسط NEWSPISHGAMANNN در 15 خرداد 1399

لیگ اصلی بیس بال را رد کرده و بازیکنان را برای یک 114-بازی فصل به طور منظم در همه گیر تاخیر فصل با هیچ اضافی کاهش حقوق و دستمزد و گفت: این اتحادیه آن نیست که برنامه را به یک counterproposal یک فرد آشنا با این مذاکرات گفت: آسوشیتد پرس.

بازیکنان ساخته شده پیشنهاد خود را روز شنبه از یک 82-بازی فصل به طور منظم در مدیریت پیشنهاد هفته گذشته است. روز باز خواهد بود 30 ژوئن و فصل به طور منظم خواهد اکتبر به پایان رسید. 31 نزدیک به پنج هفته پس از حملات یازدهم سپتامبر ، 27 نتیجه رسیدند که MLB پیشنهاد گیر از فصل اصلی برنامه.

MLB گفت: این اتحادیه آن را به حال هیچ علاقه ای به تمدید فصل به ماه نوامبر هنگامی که آن را ترس از موج دوم coronavirus می تواند مختل postseason و خطر اندازد $787 میلیون در پخش درآمد. MLB اطلاع اتحادیه از رد یک ایمیل به چهارشنبه.

هر چند مدیریت پیشنهاد کرده است که آن می تواند یک فصل به طور منظم در حدود 50 بازی با هیچ حقوق و دستمزد کاهش آن به طور رسمی پیشنهاد شده است که مفهوم است.

تیم ها و بازیکنان امید به شروع فصل در ballparks با طرفداران و تیم ادعا می کنند آنها را حفظ زیان بزرگ اگر حقوق برش نیست ، دو طرف توافق کردند تا یک معامله مارس 26 است که در آن بازیکنان پذیرفته شده سرشکن حقوق در ازای $170 میلیون در پیشرفت و تضمین می کنند که اگر فصل است اوراق هر بازیکن را دریافت کنید 2020 خدمات مطابق زمان چه بازیکن تعلق در سال 2019.

که معامله به نام "حسن نیت" در مذاکرات بیش از بازی در خالی استادیوم یا در خنثی سایت. این اتحادیه گفته است هیچ بیشتر کاهش دستمزد قابل قبول هستند.

MLB پیشنهاد در 26 ماه مه خواهد پایین تر 2020 حقوق از حدود 4 میلیارد دلار به حدود 1.2 میلیارد دلار است. اتحادیه ارائه خواهد باید حقوق مجموع حدود 2.8 میلیارد ترک یک بازیکن با حدود 70 درصد از اصل های حقوق و دستمزد.

• کریس کماندار نمی خواهد زمین برای دزدان دریایی پیتسبورگ در سال 2020 باید فصل برگزار شود. 31-در سال right-hander تا به حال عمل جراحی برای از بین بردن علائم سندرم خروجی قفسه سينه.

• دو بازیکن با توکیو بر اساس Yomiuri غول infielder Hayato Sakamoto و جالب Takumi Ohshiro آزمایش مثبت برای coronavirus و ژاپنی تیم لیگ به نام پنج شنبه برنامه ریزی شده پیش فصل بازی.

مثبت آزمایش بالا بردن سوال در مورد شروع با تاخیر نجومی که برنامه ریزی شده است برای شروع در ماه ژوئن 19.

فوتبال: لیگ برتر فوتبال و بازیکنان آن اتحادیه به توافق رسیدند که راه را برای یک تابستان مسابقات در فلوریدا پس از فصل متوقف شد.

تجدید نظر در توافق دسته جمعی شش سال معامله از طریق 2025 شامل در سراسر-هیئت مدیره کاهش دستمزد و کاهش پاداش.

NFL: دفاعی lineman Damion مربع دوباره امضا شده با لس آنجلس شارژر برای هشتم فصل در لیگ هفتم با شارژر.

اگهی: College Football Hall of Famer جانی رشته سر مربی پیتسبورگ 1976 ملی قهرمانی تیم است که برجسته تونی Dorsett و یک مربی و بازیکن در, تنسی, درگذشت, شنبه در 85 در خانه اش در ناکسویل.

رشته وارد 185-137-10 رکورد در 29 فصل در ایالت آیووا (1968-72) پیت (1973-76, 1993-96) و تنسی (1977-92). به عنوان یک tailback و توپ در تنسی او به پایان رسید دوم در سال 1956 Heisman جایزه انتخابات.



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب