AP sources: هیچ توافق هنوز در NBA بازگشت-به-بازی, برنامه

NBA حکام ملاقات دوباره بدون یک اجماع نظر در حال ظهور در چگونه بسیاری از تیم ها باید روی زمین به صورت برنام

توسط NEWSPISHGAMANNN در 10 خرداد 1399

NBA حکام ملاقات دوباره بدون یک اجماع نظر در حال ظهور در چگونه بسیاری از تیم ها باید روی زمین به صورت برنامه ریزی شده در اواخر ماه جولای از سر گیری از این بیماری همه گیر-قطع فصل سه نفر آشنا با جزئیات تماس در روز جمعه گفت.

مردم صحبت خواست نامش فاش نشود گفت: کمیسر آدم نقره ای است که هنوز جمع آوری اطلاعات در مورد گزینه های متعدد اعم از 16 به 30 تیم از بازگشت به اقدام برای برنامه ریزی سرگیری فصل در ESPN جهان گسترده ای از مجموعه ورزشی در نزدیکی اورلاندو فلوریدا.

یک نفر گفت: ایده بازگرداندن 20 تیم — احتمالا چند, اما نه همه 30 — همچنان طنین انداز به عنوان محتمل ترین سناریو. یکی دیگر از طرح بحث شده در جمعه, فرد گفت بیاورد هر تیم در شش بازی از یک نقطه حذفی را برای از سرگیری فصل یک سناریو که در آن بر اساس شرایط فعلی جدول رده بندی 13 تیم از کنفرانس غرب و نه از کنفرانس شرق خواهد بازگشت.

نقره شده است که از نزدیک کار با ملی بسکتبال بازیکنان ارتباط نشان داد که چگونه یک رسمی تصمیم گیری خواهد شد. ESPN گزارش داد که لیگ در حال برنامه ریزی یک شنبه رای به تصویب هر طرح نقره ای توصیه می کند.

رزمندگان تنها تیم است که حذف از postseason مشاجره.

در جای دیگر

فدرر بالا بگير; کاری شماره 6

راجر فدرر منجر سالانه فوربس رتبه بندی, بالاترین پرداخت ورزشکاران با آنچه در این مجله می گوید $106.3 میلیون و در مجموع درآمد. او اولین بازیکن تنیس به بالای لیست پس از آن بود که برای اولین بار وارد در سال 1990.

رزمندگان گارد Stephen Curry بود که در شماره 6 در $74.4 میلیون.

پنج شد گرد توسط ستاره فوتبال کریستیانو رونالدو ($105 میلیون) لیونل مسی ($104 میلیون) و نیمار ($95.5 میلیون) و NBA LeBron James ($88.2 میلیون).

فدرر ساخته شده $6.3 میلیون نفر از تنیس جایزه پول با بقیه درآمد خود را از تایید و حضور در هزینه با توجه به فوربس.

سابق رزمندگان به جلو کوین دورنت بود که در شماره 7 ($63.9 میلیون) و پس از تایگر وودز گلف باز ($62.3 میلیون) و NFL quarterbacks کرک عموزاده ($60.5 میلیون) و کارسون Wentz ($59.1 میلیون).

دو نفر در 100 بالا هر دو بازیکنان تنیس است. نائومی اوزاکا بود که در شماره 29 بعد از تنظیم یک رکورد برای یک ورزشکار زن با $37.4 میلیون دلار درآمد در طول 12 ماه گذشته. سرنا ویلیامز بود شماره 33 با $36 میلیون.

بیس بال: فهرست اصلی-لیگ franchises که مطلع جزئی leaguers آنها ادامه خواهد داد به ارائه کمک هزینه پس از 31 مه انقضا از لیگ اصلی بیس بال سیاست guarantying کسانی که بازیکنان را به 400 دلار در هر هفته تا 15.

این یک هستند تنها تیم به اعلام پایان دادن به هزینه.

NHL: The Chicago Blackhawks توافق برای دو سال $1.85 میلیون قرارداد با چک به جلو Matej Chalupa.



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب