رئیس جمهوری آرژانتین را رد طلبکاران آخرین بدهی counter-ارائه

صادر شده در: 21/07/2020 - 02:00 انجمن با آرژانتین, رئیس جمهور آلبرتو فرناندز در روز دوشنبه را رد کرد و یک ضد

توسط NEWSPISHGAMANNN در 31 تیر 1399

صادر شده در:

انجمن با آرژانتین, رئیس جمهور آلبرتو فرناندز در روز دوشنبه را رد کرد و یک ضد پیشنهاد از سه گروه از طلبکاران که گفته آنها را رد کرده بود این کشور پیشنهاد به بازسازی $66 میلیارد دلار از بدهی.

تبلیغات

"این غیر ممکن است برای ما برای حرکت از آخرین پیشنهاد" فرناندز گفت: در بیانیه ای در تلویزیون است.

آرژانتین آخرین پیشنهاد صادر شده تحت قانون خارجی به ارزش 53.5 سنت دلار بهبود قابل توجهی در اصلی آن موقعیت شروع از 39 سنت.

داشتن اصل پیشنهادی سه سال مهلت پیشنهاد کاهش می یابد که به یک سال با بازپرداخت ابتدا در سپتامبر 2021.

طلبکاران قبلا گفت: "آرژانتین ارائه کوتاه است از چه چیزی طلبکار گروه می تواند قبول" و اضافه کرد که آنها نمی خواهد در دیدار با دولت در 4 اوت مهلت برای پیدا کردن یک توافق است.

اما طلبکاران ابراز اطمینان کرد که یک "توافق راه حل" را می توان یافت که تضمین می کند "آینده اقتصادی پایداری را برای آرژانتین مردم است."

مبادله دارندگان اوراق قرضه Ad Hoc و آرژانتین طلبکار کمیته گروه ادعا می کنند به نمایندگی از یک سوم از دارندگان اوراق قرضه تحت قانون خارجی درگیر در بازسازی کرد.

که به گروه وتو قدرت بیش از هر بازسازی معامله کارشناسان می گویند.

"بسیار دشوار" برای رسیدن به توافق

آرژانتین طلبکار بود و به نظر می رسید بیشتر از دفع به پذیرش دولت ارائه دهد اما در پیوستن دو گروه "آنها عملا در یک موقعیت برای جلوگیری از معامله کل" اقتصاددان سباستین Maril به خبرگزاری فرانسه گفت.

"و اگر آنها با هم کار کنند به عنوان یک, آن را می شود بسیار دشوار است برای آرژانتین برای رسیدن به یک توافق است."

این گروه نیست فاش کردن هر گونه اطلاعات در مورد خود شمارنده-ارائه, اما منابع نزدیک به مذاکرات گفت: این نشان دهنده 56.6 سنت دلار با اوراق قرضه جدید آغاز به تعلق گرفتن بهره از ماه سپتامبر این سال است.

گروه گفت: پیشنهاد خود را به آرژانتین کمک به آن نیاز فوری به دسترسی به بازارهای سرمایه و چارچوب قانونی لازم برای جذب سرمایه گذاران.

این اوراق قرضه نشان دهنده حدود یک پنجم از این کشور مبلغ 324 میلیارد بدهی که به مقدار حدود 90 درصد از تولید ناخالص داخلی خود را.

در رکود اقتصادی پس از سال 2018 آرژانتین اقتصاد بیشتر شده است با این بیماری همه گیر کوروناویروس. صندوق بین المللی پول تخمین می زند آن قرارداد با 9.9 درصد در این سال است.

با حمایت صندوق بین المللی پول فرناندز اصرار دارد که هر گونه توافق با طلبکاران بود پایدار به طوری که این کشور می تواند تعهدات خود را بیش از مدت طولانی.

اما آرژانتین شده است به طور پیش فرض -- برای نهمین بار در تاریخ آن -- پس از 22 ماه مه زمانی که کشور از دست رفته مهلت برای پرداخت 500 میلیون دلار در بهره بدهی که منوط به زمان مذاکره است.

(AFP)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن