بوجود می آیند اقا تام: اعلیحضرت او شوالیه 100 سال مالی قهرمان جنگ

صادر شده در: 17/07/2020 - 17:54 ملکه الیزابت شوالیه کاپیتان تام مور در جمعه رسمیت شناختن the100 سال برای بلن

توسط NEWSPISHGAMANNN در 28 تیر 1399

صادر شده در:

ملکه الیزابت شوالیه کاپیتان تام مور در جمعه رسمیت شناختن the100 سال برای بلند کردن اجسام بریتانیا ارواح در دل تنگی از این بیماری همه گیر کوروناویروس با بالا بردن میلیون ها پوند برای سلامت کارگران است.

تبلیغات

جنگ جهانی دو جانباز مطرح رکورد 33 میلیون پوند ($41 میلیون) با راه رفتن 100 دور از باغ خود را با کمک از یک پیاده روی قاب در ماه آوریل در اجرا به نقطه عطفی تولد.

در باز هوا سرمایه گذاری در قلعه ویندزور 94 سال سن ملکه با لبخند به او لقب مور در هر دو شانه به شانه با او knighting شمشیر که قبلا متعلق به پدرش جورج ششم.

مور در یک کت و شلوار تیره ایستاده نگه داشتن بر روی یک چرخ راه رفتن قاب.

"خیلی ممنون" مور گفت: ملکه. "فوق العاده" ملکه گفت: قبل از تبریک مور ، "چه مقدار از پول شما مطرح کرده اند."

این Yorkshireman نمادی از استقامت در برابر سختی از coronavirus بحران و تشویق های بسیاری با خود قول می دهم که "خورشید دوباره خواهد درخشید".

"من هرگز نمی توانست تصور این اتفاق می افتد به من" مور گفت: در یک پیام ارسال شده در توییتر قبل از دریافت باستان ستایش.

"این یک افتخار بزرگ است و من بسیار به دنبال به جلو به ملاقات او اعلیحضرت ملکه. آن است که رفتن به خاص ترین روز برای من بود."

مور که خدمت در هند و برمه و سوماترا در طول جنگ جهانی دو کنایه آمیز در اوایل این سال است که با داشتن یک سلحشوری خواهد بود خنده دار است زیرا او می تواند سر توماس مور - یک مرجع به خانواده سلطنتی تودور دولتمرد Sir Thomas More.

پادشاه شده است پناه در قلعه ویندزور, قدیمی ترین به طور دائم ساکنان قلعه در جهان از مارس.

دیگر investitures شده اند به تعویق افتاد به دلیل coronavirus و مور سلحشوری یکی از اولین وظایف رسمی ملکه انجام داده است پس از coronavirus مستند.

(رویترز)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب