AstraZeneca مکث آفورد Covid -19 محاکمه واکسن پس از شرکت کننده بیمار می شود

صادر شده در تاریخ: 09/09/2020 - 02:29 شرکت داروسازی AstraZeneca روز سه شنبه گفت آن را "داوطلبانه مکث" یک کارآ

توسط NEWSPISHGAMANNN در 19 شهریور 1399

صادر شده در تاریخ: 09/09/2020 - 02:29

شرکت داروسازی AstraZeneca روز سه شنبه گفت آن را "داوطلبانه مکث" یک کارآزمایی بالینی تصادفی از واکسن کروناویروس خود را در آنچه آن را یک اقدام معمول پس از یک داوطلب توسعه یک بیماری بدون توضیح نامیده می شود.

تبلیغات
ادامه

این شرکت که در حال توسعه این دارو در کنار دانشگاه آفورد است، یک دونده جلو در مسابقه جهانی برای یک واکسن کاوید-۱۹ است.

یک سخنگوی گفت: "به عنوان بخشی از آزمایش های تصادفی و کنترل شده جهانی واکسن کروناویروس آفورد، روند بررسی استاندارد ما آغاز شد و ما داوطلبانه واکسیناسیون را مکث کردیم تا اجازه بررسی داده های ایمنی توسط یک کمیته مستقل را بدهیم."

"این یک اقدام معمول است که باید اتفاق می افتد هر زمان که یک بیماری به طور بالقوه توضیح داده نشده در یکی از محاکمه وجود دارد، در حالی که آن را بررسی می شود، اطمینان حاصل شود که ما حفظ یکپارچگی محاکمه است."

افزود: در کارآزمایی های بزرگ گاهی بیماری ها به صورت اتفاقی اتفاق خواهند افتاد اما باید به طور مستقل مورد بررسی قرار گیرد.

این سخنگو افزود: "ما در حال کار برای تسریع در بررسی رویداد واحد برای به حداقل رساندن هر گونه تاثیر بالقوه بر جدول زمانی محاکمه هستیم."

بلافاصله مشخص نشد که بیمار کجاست، یا ماهیت و شدت بیماری شان.

نگه می دارد در طول کارآزمایی های بالینی غیر معمول نیست، اما تصور می شود این اولین باری است که برای یک کارآزمایی واکسن Covid-19 اتفاق می افتد.

AstraZeneca یکی از نه شرکت در حال حاضر در اواخر مرحله فاز 3 کارآزمایی برای نامزدهای واکسن خود است.

در ایالات متحده، این شرکت شروع به ثبت نام ۳۰٬۰۰۰ داوطلب در سراسر ده ها سایت در ۳۱ اوت کرد.

این واکسن که AZD1222 نامیده می شود، از نسخه ضعیف شده ای از یک سرماخوردگی مشترک استفاده می کند که باعث ایجاد آدنوویروس می شود که برای کدگذاری پروتئین اسپایک که رمان کروناویروس برای حمله به سلول ها از آن استفاده می کند، مهندسی شده است.

پس از واکسیناسیون، این پروتئین در داخل بدن انسان تولید می شود که سیستم ایمنی بدن را نخست می کند تا در صورت آلوده شدن فرد بعداً به ویروس کرونا حمله کند.

(AFP)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن