'در نهایت، سینما بازگشته است': ماسک صورت و ونسا پارادیس به عنوان جشنواره فیلم Deauville باز می شود

صادر شده در: 05/09/2020 - 08:07 ۴۶مین جشنواره فیلم آمریکای دوویل روز جمعه ۴ سپتامبر با ونسا پارادیس رئیس هیئت

توسط NEWSPISHGAMANNN در 15 شهریور 1399

صادر شده در: 05/09/2020 - 08:07

۴۶مین جشنواره فیلم آمریکای دوویل روز جمعه ۴ سپتامبر با ونسا پارادیس رئیس هیئت داوران در میان ستاره های روی فرش قرمز افتتاح شد. اما در میان همه گیر کوید-۱۹ و با حضور بسیاری از فیلمسازان و بازیگران آمریکایی، شاید منحصر به فردترین نسخه جشنواره در تاریخ طولانی آن باشد.

تبلیغات
ادامه

با وجود عدم میزبان معمول ستاره های آمریکایی، مردم به زور برای افتتاحیه بزرگ جشنواره معلوم شد، با بسیاری از ساعات ورود در پیش به ادعای یک نقطه نخست که از آن به تماشای فرش قرمز است.

همه گیر کوید-۱۹ و اقدامات ایمنی سختگیرانه ای که سازمان دهندگان جشنواره در محل قرار داده بودند، برای خاموش کردن آن ها کافی نبود.

یکی از جشنواره گوها در حالی که منتظر رسیدن ستاره ها بود به فرانسه ۲۴ گفت: «می دانم صندلی های داخل سینماها را ضدفونی می کنند.» "و با پوشیدن ماسک اجباری، نباید مشکلی وجود داشته باشد.

بیشتر آنها برای دیدن پارادیس، بازیگر و خواننده ای که ریاست هیئت داوران امسال را برای جایزه اصلی بر سر دارد، آمده بودند.

با رسیدن او، او این جشنواره را به عنوان یک لحظه کلیدی در بازگشت صنعت فیلم در پی اقدامات ضد کاوید که بسیاری از سینماها را در سراسر جهان مصراع می دید، مورد ستایش قرار داد.

او می گوید: «رفتن به سینما چنین شادی است. در نهایت سینما برگشته است.»

دوویل یکی از اولین جشنواره های بزرگ فیلم است که در سال جاری برگزار می شود و این نسخه همچنین شاهد نمایش تعدادی از فیلم هایی خواهد بود که در کن به نمایش در می آمد که به دلیل همه گیر لغو شد.

برونو برد کارگردان جشنواره به فرانسه ۲۴ گفت: «هنر زندگی است و سینما این امید را به ارمغان می آورد.» ما نمی خواهیم ویروس را شکست بدهیم اما می توانیم میل ایجاد کنیم، ترس را کاهش بدهیم. این نقطه یک جشنواره است. و از همون اول ما مبارزه کرديم تا جشنواره اتفاق بيفته"



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب