استرالیا و نیوزیلند برنده شدن در مسابقه را به میزبان 2023 جام جهانی زنان

صادر شده در: 25/06/2020 - 20:18Modified: 25/06/2020 - 20:18 استرالیا و نیوزیلند صادر شد حق میزبانی 2023 زنان

توسط NEWSPISHGAMANNN در 5 تیر 1399

صادر شده در: Modified:

استرالیا و نیوزیلند صادر شد حق میزبانی 2023 زنان در مسابقات فوتبال جام جهانی توسط و راحت حاشیه پس از رای گیری فیفا شورای اسلامی در روز پنج شنبه.

تبلیغات

خود پیشنهاد مشترک ضرب و شتم یک رقیب پیشنهاد از کلمبیا به میزبان این مسابقات است که در حال گسترش به 32 تیم.

ژاپن که تا به حال نیز قرار داده به جلو یک پیشنهاد به مرحله این رویداد از جیبش در روز دوشنبه پس از آنها رتبه زیر پیشنهاد مشترک جهان توسط بدن حاکم فیفا گزارش ارزیابی.

در این گزارش برجسته زیرساخت سازمانی و مزایای استرالیا/نیوزیلند پیشنهاد که فیفا اعتقاد را به صورت تجاری موفق مسابقات است.

"فیفا جام جهانی زنان 2023 در استرالیا و نیوزیلند خواهد بود زمین شکستن در بسیاری از راه" گفت: خوشحال کریس Nikou رئیس فدراسیون فوتبال ایران از استرالیا (FFA).

"نه تنها می توان آن را اولین co-کنفدراسیون میزبانی جام جهانی و اولین فیفا جام جهانی زنان در منطقه آسیا و اقیانوس آرام اما ما باز خواهد شد که پتانسیل عظیمی برای رشد فوتبال زنان در منطقه آسیا و اقیانوس آرام."

شده است گزارش های رسانه ها که رای می تواند تنگ با لیگ اروپا, نمایندگان, حمایت کلمبیا, اما در پایان, حاشیه پیروزی گسترده ای بود با استرالیا و نیوزیلند با کسب 22 رای به کلمبیا 13.

2019 جام جهانی در فرانسه مورد ستایش قرار داد به عنوان نقطه عطفی برای منافع جهانی در بازی فیفا جیانی رده مربیان شخصا سوار کمپین برای افزایش این زمینه به 32 تیم از 24 برای 2023.

رده مربیان نیز با ابراز خوشی از موفقیت استرالیا/نیوزیلند پیشنهاد در فیفا جلسه شورای.

کلمبیا که با امید به تبدیل شدن به اولین بار آمریکای جنوبی به برگزاری مسابقات در نا امید شد تصمیم اما قول داد برای ادامه جنگ به میزبان اصلی فیفا رویداد.

"ما می خواستیم صندلی از جام جهانی فوتبال زنان در سال 2023 برای کلمبیا و ما به همه چیز را به آن را دریافت" کشور وزارت ورزش در توییتر نوشت.

"ما به شدت بیشتر را یکی دیگر از جام جهانی به کلمبیا. با تلاش و کوشش همه, فوتبال زنان (در اینجا)...را حفظ خواهد کرد در حال رشد است."

(رویترز)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب