استرالیا بسته مرز دولتی برای اولین بار در 100 سال برای جلوگیری از Covid-19 گسترش

صادر شده در: 06/07/2020 - 04:33 مرز بین استرالیا دو پرجمعیت ترین ایالت را از روز سه شنبه برای یک دوره نامحدو

توسط NEWSPISHGAMANNN در 16 تیر 1399

صادر شده در:

مرز بین استرالیا دو پرجمعیت ترین ایالت را از روز سه شنبه برای یک دوره نامحدود ویکتوریا برتر Daniel Andrews روز دوشنبه گفت: پس از شیوع کروناویروس در دولت خود را.

تبلیغات

این تصمیم نشانه اولین بار مرز با همسایه, New South Wales شده است بسته در 100 سال – مقامات گذشته مسدود شده حرکت بین دو کشور در سال 1919 در طول اسپانیایی آنفولانزای همه گیر.

تعداد Covid-19 موارد در ملبورن, ویکتوریا پایتخت اتحاد رسید و در روزهای اخیر باعث مراجع ذیربط به منظور اجرای دقیق اجتماعی-فاصله سفارشات در 30 حومه قرار داده و نه مسکن عمومی برج به کامل مستند.

دولت گزارش 127 جدید Covid-19 عفونت های یک شبه, بزرگترین آن یک روز سنبله پس از همه گیر آغاز شد. همچنین این گزارش یک مرگ, برای اولین بار در سراسر کشور در بیش از دو هفته مصرف این کشور در مجموع شمارش به 105.

"این تماس هوشمند, حق تماس در این زمان با توجه به چالش های قابل توجهی مواجه هستیم در مهار این ویروس" اندروز به خبرنگاران گفت: در ملبورن به عنوان او اعلام کرد که مرز بسته شدن.

این بسته خواهد شد اما به احتمال زیاد یک ضربه به استرالیا را بهبود اقتصادی آن را به عنوان سر به اول آن رکود اقتصادی در نزدیک به سه دهه است.

اندروز گفت که تصمیم به بستن مرز موثر از 11.59 p. m. به وقت محلی در روز سه شنبه ساخته شده بود به طور مشترک با نخست وزیر اسکات موریسون و NSW برتر Gladys Berejiklian. ویکتوریا تنها دیگر, داخلی, مرز, با, South Australia, دولت, در حال حاضر بسته شده است.

استرالیا شانس بهتر از بسیاری از کشورها در این بیماری همه گیر کوروناویروس با فقط کوتاه 8,500 موارد تا کنون, اما ملبورن شیوع مطرح شده زنگ زنگ. این کشور گزارش کرده است به طور متوسط 109 موارد روزانه طی هفته گذشته در مقایسه با متوسط فقط 9 نفر روزانه بیش از هفته اول ماه ژوئن است.

(رویترز)



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن