آیا جکوزی بادی مرا ثروتمند می کند؟

بر روی برخی از این جکوزی های بادی چند عدد موتور جت تعبیه شده است که از طریق درجه تنظیم گرمای آب جکوزی بادی و

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

بر روی برخی از این جکوزی های بادی چند عدد موتور جت تعبیه شده است که از طریق درجه تنظیم گرمای آب جکوزی بادی و فشار موتور جت که به همراه پمپ باد تعبیه شده بر روی بدنه جکوزی بادی قرار دارد فشار و درجه موتور جت جکوزی بادی را نیز کم یا زیاد کرد و در برخی موارد نیز تنها حباب ساز در کف جکوزی بادی قرار داده شده است که کارکرد آن نیز به همین صورت خواهد بود. قیمت جکوزی بادی در برابر انواع جکوزی های پیش ساخته بتنری و سرامیکی بسیار ارزات تر و مقرون به صرفه تر است اما برای خرید جکوزی بادی پیش ساخته نیز باید بدانید که قیمت آن به یک سری عوامل مختلف وابسته است که از جمله این موارد میتوان به نوع جکوزی، اسکیمر و لوازم تمیز کننده، روکش و زیرانداز، پمپ تصفیه آب و در آخر به ابعاد جکوزی بادی و ظرفیت آن اشاره کرد.

در بسیاری از جکوزی ها، جت در کف جکوزی طراحی شده و قرار می گیرد اما در جکوزی پرتابل بادی Hiwater مدل HW0702 در دیوارههای جکوزی، تعبیه شده است. برای جلوگیری از انفجار جکوزی، یک فشارسنج هوشمند تعبیه شده است که به طور همزمان فشار داخل جکوزی را روی صفحه نمایش می­دهد. جکوزی بادی دارای بدنه ای عایق است که می تواند میزان دمای بالای آب را تحمل کند و دچار آسیب نیز نخواهد شد. جکوزی بادی اینتکس پیش ساخته و بست وی هیچ نیازی به کندن زمین و یا احداث موتور خانه ندارند و با پمپ های باد مخصوص باد می شوند و در داخل پمپ تصفیه کلر زن آنها سیستم گرمکن برای گرمایش سریع وجود دارد که دمای آب را تا 90 درجه سانتی گراد گرم می کند و همچنین دارای جک های مخصوص بسته به مدل جکوزی از 2 تا 8 جک هستند که آب را با سرعت مانند جکوزی های قدیمی به داخل وارد می کنند تا همان عمل آب درمانی یا ماساژ را انجام دهد ضمنا بعضی از جکوزی های پیش ساخته دارای سیستم حباب ساز نیز هستند. وان جکوزی بادی یک محیط بسته استخر مانند است که در آن آب برای ماساژ دادن عضلات مختلف بدن با فشار زیاد توسط پمپهای قدرتمند از طریق لوله­های نصب شده در قسمت­های مختلف دیوار به داخل وان پمپ می­شود.

پمپ تصفیه جکوزی بادی 4 نفره از نوع کاغذی با فیلتر مدل S1 و دارای آنزیم های پاک کننده NaCl مخصوصی است که به پوست بدن آسیبی وارد نمی کنند و آب را کاملا تصفیه می کند. با اتصال به برق بدنه شروع به راه اندازی می کند و می تواند به آسانی برای استفاده کردن آماده شود. شرکت intex آمریکا با تولید جکوزی بادی با جنس مرقوب و استاندارد توانسته تمامی مشکلات این افراد را رفع کند و با تولید و فروش جکوزی بادی سیار و قابل حمل و نقل با حجم کم و قیمت ارزان رضایت آنها را جلب نماید . جکوزی بادی پیش ساخته اینتکس یکی از بهترین جکوزی های آماده شرکت اینتکس است که بسیار کم حجم و سبک و مقاوم است و از نظر قیمت نسبت به جکوزی های بتنی و سرامیکی بسیار قیمت کمی دارد و در زمان کمتری میتوان آن را نصب کرد .

᠎Con᠎te᠎nt was g en᠎er᠎ated by GSA  C᠎on​te nt Gener ator  DE MO.

میتوان فشارسنج را بعد از هر بار باد کردن، به درون دریچه فرو برد و میزان باد را تنظیم کرد. همچنین یک درپوش بادی نیز به همراه تمامی جکوزی بادی اینتکس و بست وی قرار داده شده که می توان بعد از هر بار استفاده از جکوزی بادی به گرم ماندن آب درون جکوزی بادی کمک کرد و همچنین از ورود هر گونه حشره و یا شاخ و برگ درختان جلوگیری نمود . دمای آب به دمای تنظیم شده رسیده و همچنین بخاری جکوزی بعد از 72 ساعت خاموش می­شود. در نتیجه کسانی که از محصول استفاده می کنند قادر هستند بر اساس نیاز خود دمای آب را مشخص کنند تا به سرعت بدنه باعث گرم شدن آب داخل خود به میزان مورد نیاز شود. در نتیجه سازگاری بالایی نسبت به کارکرد خود دارد و می تواند به درستی برای استفاده مداوم افراد آماده گردد. این ماده دارای دوام و انعطاف بالایی بوده و ضد حساسیت است. این جکوزی پیش ساخته بادی بدون نیاز به اتصال به سیستم لوله کشی وفاضلاب قابل استفاده است چون دارای پمپ تصفیه آب . جکوزی بادی اینتکس را میتوانید در حیاط، داخل خانه یا مکانهای ورزشی و باشگاهها نصب کنید. این گرمکن دارای یک صفحه دیجیتال می باشد که می تواند نشانگر دمای آب داخل بدنه باشد.

آخرین مطالب