بایرن مونیخ پرچ هشتم متوالی تیمشان

صادر شده در: 17/06/2020 - 07:07اصلاح: 17/06/2020 - 07:07 بایرن مونیخ خود ادعا هشتم متوالی تیمشان را با ضرب و

توسط NEWSPISHGAMANNN در 28 خرداد 1399

صادر شده در: اصلاح:

بایرن مونیخ خود ادعا هشتم متوالی تیمشان را با ضرب و شتم Werder Bremen 1-0 دور با تشکر Robert Lewandowski در نیمه اول اعتصاب به باز کردن غیر قابل بحث در صدر جدول در روز سه شنبه.

تبلیغات

این لیگ بهترین گلزن ضامندار بر روی یک فوق العاده جروم بواتنگ عبور و اخراج او در 31 هدف از این کمپین فقط قبل از شکستن به قرار دادن مدافع 10 نقطه روشن از دوم قرار بوروسیا دورتموند که در سه بازی باقی مانده است.

در rollercoaster فصل که دیدم مربی نیکو Kovac اخراج در ماه نوامبر با بایرن کردن موقعیت پیشرو و Hansi تلنگر گرفتن بیش از آنها آن را تبدیل به اطراف پس از تعطیلات زمستانی در حال شکست نخورده و پس از برنده خود گذشته 11 مستقیم مسابقات لیگ برتر.

بایرن باقی مانده ارام با دو ماه استراحت با توجه به این رمان coronavirus همه گیر و ضرب و شتم دورتموند ماه گذشته به غلبه بر آخرین مانع عمده در مسیر به یک 29th تیمشان پس از معرفی بخش بالا در سال 1963.

آن بود که بایرن با 30th, لیگ آلمان, تاج کلی. آنها همچنین می تواند اضافه کردن جام حذفی آلمان, داشتن رزرو یک نقطه در جولای 4 final جایی که آنها در صورت بایر لورکوزن و همچنین برنده خود را در لیگ قهرمانان اروپا دور 16 پا برای اولین بار 3-0 در چلسی.

"این است که احساسی و عاطفی از نوع فوتبال ما در چند ماه گذشته" تلنگر گفت. "شما می تواند احساس شور و شادی برای بازی و روحیه تیم."

"ما در حال حاضر در مرحله اول و برتر ما هدف بزرگ" او افزود: پس از این تیم جشن پیروزی خود را در مقابل خالی می ایستد و با توجه به همه گیر.

"اما ما همچنین باید این جام در مناظر و پس بدیهی است که در لیگ قهرمانان بازی هستند چیزی است که شما می توانید برای برنامه ریزی و ما هنوز هم نیاز به زنده ماندن در چلسی بازی کند."

دوم-سمت پایین وردا از جان گذشته برای جلوگیری از دوم سقوط پس از سال 1980 بودند جسورانه و همسان مدافع در نیمه اول به سرعت و در اختیار داشتن.

آنها نیز تا به حال بهتر است تا شانس بایرن جناح کینگزلی Coman را زبانى هدر در 24.

این مدافع به تدریج به دست آورد زمین و شکست بن بست با مدافع جروم بواتنگ عالی تصویب کرد که تبدیل در جعبه و اخراج در دقیقه 43.

لهستانی بین المللی که به ثمر رساند در بازگشت از تعلیق تعقیب 40-هدف بوندسلیگا رکورد برای یک فصل تنظیم شده توسط بایرن گرد مولر در سال 1972 بود و یک رشته از شانس خوبی پس از استراحت برای اضافه کردن به خود را شمارش.

اما این دروازه بان مانوئل نویر که ثابت کلیدی برای بایرن پس از آنها باقی مانده بودند با 10 مرد برای نهایی 10 دقیقه پس از اخراج از Alphonso دیویس ساخت پر شور یک دست نجات را به اطمینان حاصل شود و در عین حال یکی دیگر از لیگ.

(رویترز)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب