پکن منطقه در مستند پس از coronavirus سنبله خاموش بازار

صادر شده در: 13/06/2020 - 08:34بروز رسانی: 13/06/2020 - 08:34 یک منطقه از پکن بود در یک "زمان جنگ" جای پا و

توسط NEWSPISHGAMANNN در 24 خرداد 1399

صادر شده در: بروز رسانی:

یک منطقه از پکن بود در یک "زمان جنگ" جای پا و پایتخت ممنوع گردشگری در روز شنبه پس از یک خوشه از رمان coronavirus عفونت حول یک عمده فروشی در بازار موجب ترس از موج جدیدی از Covid-19.

تبلیغات

نگرانی در حال رشد است از موج دوم این بیماری همه گیر است که آلوده بیش از 7.66 میلیون نفر در سراسر جهان کشته و بیش از 420,000 حتی در بسیاری از کشورها که به نظر می رسید که پیشتر خود را گسترش.

این ویروس برای اولین بار گزارش شده در غذاهای دریایی بازار در ووهان پایتخت مرکزی چین هوبئی در ماه دسامبر.

چو Junwei رسمی از پکن جنوب غربی Fengtai گفت: یک جلسه در روز شنبه که در این منطقه بود که در "جنگ به حالت اضطراری".

سواب گلو از 45 نفر از 517 تست شده در منطقه Xinfadi عمده فروشی بازار, تا به حال آزمایش مثبت برای کروناویروس جدید, هر چند هیچ یک از آنها را نشان داد علائم Covid-19, چو گفت.

یک شهرستان سخنگوی گفت: در این جلسه که تمام شش Covid-19 بيمار تایید در پکن روز جمعه سفر کرده بود Xinfadi بازار است. پایتخت را به حالت تعلیق در رویدادهای ورزشی و درون استانی گردشگری موثر بلافاصله او گفت:.

یک فرد در یک بازار کشاورزی در این شهرستان در شمال غربی Haidian منطقه نیز آزمایش مثبت برای کروناویروس که باعث Covid-19 بدون نشان دادن علائم چو گفت.

به عنوان بخشی از اقدامات برای جلوگیری از گسترش ویروس Fengtai گفت آن شده 11 محلات در مجاورت بازار است.

مقامات به آزمون 10 ، 000 نفر

مقامات بسته Xinfadi بازار در ساعت 3 صبح روز شنبه (1900 به وقت تهران در روز جمعه) پس از دو کار در یک مرکز تحقیقاتی که به تازگی در بازدید از بازار گزارش شد در روز جمعه به آلوده شده اند. آن را بلافاصله روشن نیست که چگونه مردان آلوده شده است.

"قضاوت اولیه نشان می دهد این موارد ممکن است در تماس با محیط آلوده به بازار و یا آلوده شدند پس از تماس با افراد آلوده. ما نمی توانیم قانون را پس از آن موارد در آینده" گفت: اضطراب سخت و ناگهانی Xinghuo رسمی در پکن مرکز کنترل بیماری.

پکن مقامات قبلا متوقف گوشت گاو و گوسفند تجارت در Xinfadi بازار در کنار تعطیلی در دیگر بازارهای عمده فروشی در اطراف شهرستان.

منعکس کننده نگرانی از خطر گسترش بیشتر این ویروس در سوپر مارکت های بزرگ در پکن حذف ماهی قزل آلا از قفسه های خود را یک شبه بعد از این ویروس باعث Covid-19 کشف شد در تخته سفت استفاده می شود وارداتی ماهی قزل آلا در بازار متعلق به دولت پکن جوانان روزانه گزارش شده است.

پکن مقامات گفت: بیش از 10 ، 000 نفر در بازار را نوکلئیک اسید تست برای تشخیص عفونت کروناویروس. دولت شهر نیز گفت: آن را به حال کاهش یافته است برنامه ای برای بازگشایی مدارس در پنج شنبه ها برای دانش آموزان در کلاس از طریق یکی از سه دلیل موارد جدید.

(FRANCE 24 با رادیو فردا)



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب