پکن گزارش افزایش Covid-19 موارد به عنوان هشدار علت برای 'نگرانی'

صادر شده در: 16/06/2020 - 03:41 پکن خواست ساکنان در روز سه شنبه برای جلوگیری از "غیر ضروری" سفر و تعطیل مدار

توسط NEWSPISHGAMANNN در 27 خرداد 1399

صادر شده در:

پکن خواست ساکنان در روز سه شنبه برای جلوگیری از "غیر ضروری" سفر و تعطیل مدارس زیر جدید شیوع کروناویروس در پایتخت معتقد به شروع کرده اند در Xinfadi بازار مواد غذایی.

تبلیغات

چین روز سه شنبه گزارش داد یکی دیگر از 27 داخل کشور منتقل coronavirus موارد در پکن که در آن تازه های خوشه ای مرتبط با عمده فروشی مواد غذایی در بازار است که موجب نگرانی و باعث بزرگ ردیابی و تست برنامه.

این موارد جدید را تعدادی از عفونت های تایید شده در پایتخت بیش از پنج روز گذشته به 106 به عنوان مقامات شهر قفل شده است و بیش از 20 جوامع در شهرستان تست شده و ده ها هزار نفر از مردم است.

همه داخل سالن های ورزشی و اماکن تفریحی در این شهرستان تعطیل شد, در روز دوشنبه و برخی دیگر از شهرستانها در سراسر چین هشدار داد آنها را قرنطینه کسانی که پس از رسیدن از پکن است.

ملی کمیسیون بهداشت نیز گزارش داد چهار عفونت داخلی در استان هبی که در اطراف پکن به علاوه دیگر در جنوب غربی استان سیچوان.

EN NW گرفتن PELLEGRIN از 07H

سازمان جهانی بهداشت (WHO) گفت: کلاستر جدید بود و دلیلی برای نگرانی با توجه پکن اندازه و اتصال.

"یک خوشه مانند این یک نگرانی است و باید آن را بررسی و کنترل می شود-و این دقیقا همان چیزی است که مقامات چینی در حال انجام" که در شرایط اضطراری مدیر مایک رایان گفت.

مقامات چینی گفت: تا به حال گفت: تمام موارد عفونت تا کنون بوده است مربوط به Xinfadi بازار که 200 ، 000 نفر سفر کرده بود پس از 30 مه.

بیش از 8000 نفر از کارگران شاغل در بازار تست شده و فرستاده شده به متمرکز امکانات قرنطینه.

تا زمانی که این اخیر شیوع بسیاری از موارد در ماه های اخیر در چین وارد شده اند موارد را به کشور توسط اتباع چینی به خانه بازگشت و به عنوان اپیدمی گسترش به کشورهای دیگر است.

در روز سه شنبه وجود دارد یکی دیگر از هشت وارداتی موارد گزارش شده است.

(AFP)



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن