بلمونت استیکس برای 20 ژوئن بدون طرفداران, آگهی خاموش تاج سه گانه

اسب مسابقه را تاج سه گانه را نگاه متفاوت در این سال از آغاز به پایان برساند. بلمونت استیکس اجرا خواهد شد

توسط NEWSPISHGAMANNN در 31 اردیبهشت 1399

اسب مسابقه را تاج سه گانه را نگاه متفاوت در این سال از آغاز به پایان برساند.

بلمونت استیکس اجرا خواهد شد قبل از Kentucky Derby و Preakness برای اولین بار و در یک فاصله کوتاه. آن را سرب تاج سه گانه در تاریخ 20 ژوئن در نیویورک با طرفداران در حضور و در فاصله 1 ⅛ مایل به جای آن از 1 و نیم مایل "آزمون قهرمان" است که در این مسابقه علامت تجاری برای نزدیک به یک قرن است.

"راه متناسب با آن در تقویم آن را کاملا متفاوت از مسابقه از سنتی بلمونت خواهد بود," New York, مسابقه انجمن, رئيس جمهور و مدیر عامل دیو o'rourke روز سه شنبه گفت. "من فکر می کنم پویایی نژاد های مختلف هستند."

سه تاج سه گانه مسابقات اجرا خواهد شد از نظم سنتی برای اولین بار پس از سال 1931. کنتاکی دربی منتقل شد از مه 2 سپتامبر. 5 و Preakness از مارس 16 Oct. 3 میان coronavirus بیماری همه گیر.

در جای دیگر

NFL صاحبان تلاش

به منظور افزایش تنوع

تغییرات طراحی شده به منظور افزایش فرصت ها برای اقلیت ها به اجرایی, با سر مربیگری و هماهنگ کننده مواضع تصویب شد توسط NFL صاحبان.

آنها عبارتند از addendums به رونی حکومت است که کاهش یافته است کوتاه در آن هدف افزایش تنوع در لیگ.

یک کنفرانس تلفنی میان 32 تیم صاحبان جای برنامه ریزی نشست بهار در مرینا دلم رعی (لس آنجلس).

در همان روز که تیم ها اجازه داده شد در محدود بازگشایی آموزش امکانات — اکثر باشگاه ها انجام نمی شود بنابراین بسیاری از افراد به دلیل دولتی محدودیت در منطقه خود — صاحبان حذف یک مانع برای درک اقلیت. با آغاز 2021 همه باشگاه ها مورد نیاز خواهد بود برای مصاحبه حداقل دو اقلیت نامزدها از خارج سازمان برای سر مربیگری جای خالی; حداقل یک اقلیت نامزد برای هر یک از سه هماهنگ خالی و حداقل یک خارجی نامزد اقلیت برای ارشد فوتبال عملیات و یا مدیر کل موقعیت.

• تام بردی نیست اجازه دادن به این بیماری همه گیر و یا NFL قوانین در برابر بازیکنان کار کردن در تیم تاسیسات نگه داشتن او را از آماده شدن برای فصل جدید را با جدید خود را Tampa Bay تیم. بردی و برخی از Buccaneers هم تیمی های جمع آوری شده در یک دبیرستان رشته برای پرتاب جلسه که بنا به گزارش ها دو ساعت به طول انجامید.

بیس بال: اتباع واشنگتن را به پرده خود سری جهانی قهرمانی حلقه را در یک "مجازی" مراسم نشان داده شده در تلویزیون و آنلاین یکشنبه.

NBA: یوتا جاز به جلو Bojan Bogdanovic تحت عمل جراحی برای تعمیر یک پاره شده رباط در مچ دست راست.

فوتبال: MLS All-Star Game, برنامه ریزی شده برای ماه ژوئیه 29 در Banc کالیفرنیا ورزشگاه در لس آنجلس لغو شد به دلیل بیماری همه گیر.



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن