بین قدیمی و جدید امپراتوری هنگ کنگ سرنوشت در معرض مخاطرات در Covid-19 عصر

چین آخرین حرکت برای تحمیل امنیتی جدید قانون برای هنگ کنگ در معرض بریتانیا ضعف در صحنه بین المللی است. اما در

توسط NEWSPISHGAMANNN در 6 خرداد 1399

چین آخرین حرکت برای تحمیل امنیتی جدید قانون برای هنگ کنگ در معرض بریتانیا ضعف در صحنه بین المللی است. اما در حال حاضر همه چشم ها به ما پاسخ به عنوان آینده از نیمه خودمختار سرزمین است یک بار دیگر در جغرافیای سیاسی کشمکش بین غالب در جهان است قدرت.

تبلیغات

در 21 دسامبر 1984 – تنها چند روز پس از او امضا تاریخی پیمان با چین در هنگ کنگ آینده وضعیت – نخست وزیر بریتانیا مارگارت تاچر بود پرسید: چگونه او واقعا "احساس" در مورد چین و بریتانیا اعلامیه مشترک.

تاچر در هنگ کنگ که در واکنش به توافق کمتر جوشان از در پکن که در آن نخست وزیر بریتانیا تا به حال تست همتای چینی او در یک شامپاین مراسم در سالن بزرگ مردم پس از امضای تاریخی معامله است. کوچک اما نمادین اعتراضات تا به حال استقبال تاچر ورود در قلمرو بریتانیا در آغوش گرفتن چین در سواحل جنوبی با تظاهرکنندگان محکوم "فروش" از مردم هنگ کنگ است.

بنابراین زمانی که تاچر خواسته شده بود در مورد این پیمان تنظیم شرایط چین در سال 1997 تصاحب او را در موضع دفاعی است. "من احساس می کنم ما باید یک کار خوب انجام داده برای مردم هنگ کنگ," او گفت. "فقط در نظر بگیرید که چه نوع از سوالات شما خواهد بود به درخواست من در حال حاضر شده است وجود دارد هیچ توافق و کاملا ناشناخته آینده است."

بیش از 35 سال بعد از معاهده بین المللی که ثبت شده در سازمان ملل برای ایجاد "یک کشور دو سیستم" اصل است به عقب در زیر نور افکن.

هفته گذشته زمانی که چین اعلام کرد قصد دارد برای تحمیل یک جدید امنیت ملی قانون برای هنگ کنگ است که منتقدان می گویند نقض قلمرو مستقل وضعیت سال 1984 مشترک اعلام شد صحبت کردن در یک نقطه در اخبار دستور کار است.

"یک نقطه است که بسیاری از هنگ کنگ به مردم شده اند و نه در مورد عصبانی است که [انگلیسی] خارجی و کل دولت بریتانیا باید مخالف به شدت بیشتر راهی چین شده است نقض مفاد چین و بریتانیا اعلامیه مشترک. چین به طور موثر اعلام کرد که سند خاص تهی خالی نمی کند آن را در خدمت هر هدف دیگر" کلودیا Mo, یک عضو از هنگ کنگ شورای قانونگذاری به بی بی سی گفت بیش از آخر هفته.

این نمایش تکرار توسط Chris Patten, آخرین, انگلیسی, فرماندار هنگ کنگ که بیش از این سرزمین به چین در سال 1997. "من فکر می کنم در هنگ کنگ مردم خیانت شده اند چین که بار دیگر ثابت کرد که شما نمی توانید به آن اعتماد" گفت: Patten در مصاحبه با انگلیسی, روزانه, زمان. "دولت بریتانیا باید آن را روشن است که آنچه که ما در حال دیدن یک نابودی کامل بیانیه مشترک."

'حکم اعدام برای هنگ کنگ 'آزادی'

Patten رهبری یک گروه از بیش از 230 برجسته نمایندگان مجلس و سیاستگذاران در 25 کشور جهان از جمله نخست وزیران و وزرای خارجه – که امضای نامه ای decrying "یک جانبه مقدمه امنیت ملی قانون توسط پکن در هنگ کنگ" و خواستار دولت به "متحد می گویند که این نقض آشکار از چین و بریتانیا اعلامیه مشترک نمی تواند تحمل شود."

در پاسخ به این ابتکار توسط هنگ کنگ آخرین, انگلیسی, فرماندار, دوریان Malovic آسیا سردبیر, فرانسوی, روزانه, La Croixو نویسنده چندین کتاب در چین اذعان کرد: "این بهتر از هیچ چیز اما آن را برای تلفن های موبایل کمی ناامید. Chris Patten تلاش خود را برای فشار از طریق دموکراتیک تر سیستم به عنوان آنجا که ممکن است قبل از سال 1997 اما او شکست خورد" اشاره کرد Malovic در مصاحبه با فرانس 24.

در سال 1984 پوشش خبری بیانیه مشترک متمرکز در بریتانیا شکست را بیشتر مراحل قبل از تحویل برای تضمین دموکراسی در هنگ کنگ شهروندان است. این روزها یک توافق به عنوان یک ضعف سازش ذکر شده است در پایتختهای جهان به عنوان یک تظاهرات پکن توجهی از نظر قانونی الزام آور معاهدات و جامعه بین المللی را شکست به نگه چین پاسخگو برای آن نقض.

پکن حفظ قانون جدید که ممنوعیت خیانت به براندازی و فتنه – لازم است پس از ماه اغلب خشونت آمیز دموکراسی تظاهرات سال گذشته است. مقامات چینی به تصویر بکشد تظاهرات به عنوان یک خارجی-حمایت توطئه برای بی ثبات وطن و هشدار داده اند که کشورهای دیگر حق دخالت در چگونه کسب و کار بین المللی hub اجرا شده است.

منتقدان اما می گویند امنیتی جدید اندازه گیری contravenes قانون اساسی هنگ کنگ مینی قانون اساسی به تصویب رسید تحت شرایط بیانیه مشترک. ماده 23 از قانون اساسی آمده است که "هنگ کنگ منطقه ویژه اداری باید تصویب قوانین خود را در آن به ممنوعیت هر گونه عمل خیانت, تجزیه طلبی فتنه براندازی علیه دولت مرکزی مردم".

قبل از تلاش برای تصویب یک امنیت ملی عمل می کنند کاهش یافته بود در سال 2003 زمانی که مشخص شد این لایحه نخواهد هنگ کنگ شورای قانونگذاری – محبوب لقب "LegCo" – پس از تظاهرات گسترده.

پکن به مدت طولانی می خواستم امنیتی قانون است که محدود کردن مخالفت و تظاهرات در هنگ کنگ است. اما این بار این روند اتخاذ شده توسط مقامات چینی با ارائه پیش نویس یک لایحه در جلسه افتتاحیه کنگره ملی خلق در پکن هفته گذشته همه را شگفت زده.

"این یک شوک بود. آن آمد به طور مستقیم از پکن پیش نویس قانون قبل از کنگره خلق ملی است که اساسا لاستیک ماشین پرس یا یک حزب کمونیست بخشنامه. چه وحشت زده وکلا و فعالان این است که این یک تخلف از چین و بریتانیا اعلامیه مشترک و قانون اساسی است که بی توجهی هنگ کنگ LegCo" توضیح Malovic. "این یک نقض نیمه استقلال از هنگ کنگ. این یک حکم اعدام برای هنگ کنگ آزادی."

هجوم Covid-19 اجتماعی فاصله اقدامات معترضان به خیابان ها ریختند در هنگ کنگ روز یکشنبه به مقامات اجرای قانون محکم برای بیشتر ناآرامی به عنوان امنیت لایحه باعث می شود راه خود را از طریق بی سابقه ای روند قانونگذاری. ملی (NPC) است که انتظار می رود به تصویب این لایحه در روز پنج شنبه و پس از آن حرکت به NPC ایستاده کمیته برای تصویب.

زمان حرکت نیز قابل توجه است. "این در آمد که در کشورهای خارجی مشغول مقابله با کروناویروس هستند و نه به دنبال به هنگ کنگ وضعیت. پکن دادن یک سیگنال "ما اهمیتی نمی دهند در مورد هر چیزی که از کشورهای خارجی'. چین می داند که آن را به اندازه کافی قوی به انجام آنچه در آن می خواهد با هنگ کنگ گفت:" Malovic.

آزادی اما هیچ دموکراسی

آسیایی و غربی دموکراسی را محکوم کرده اند چین حرکت می کند به پیاده سازی امنیتی جدید قانون. پس از خاموش اولیه واکنش وزیر خارجه بریتانیا Dominic Raab روز جمعه با صدور بیانیه مشترک با استرالیا و کانادا همتایان خود که اعلام کرد: "ما عمیقا نگران در طرح های پیشنهادی برای معرفی قوانین مربوط به امنیت ملی در هنگ کنگ".

در این بیانیه همچنین اشاره کرد که "از نظر قانونی الزام آور اعلامیه مشترک امضا شده توسط چین و انگلستان مجموعه که دلار هنگ کنگ خواهد شد که درجه بالایی از استقلال". اما آن را ارائه جزئیات و یا هشدارهای عمل اگر چین و نقض آن از نظر قانونی الزام آور.

پاسخ توسط هنگ کنگ سابق قدرت استعماری موفق به تحت تاثیر قرار دادن معترضان و تحلیلگران. "انگلستان انجام داده است بسیار کمی حتی هیچ چیز مشخص برای حمایت از مردم در هنگ کنگ برای حمایت از دموکراسی در هنگ کنگ گفت:" Malovic. "بریتانیا است که در ظروف سرباز یا مسافر در سایه مبارزه با تروریسم در اروپا. تفکر در لندن شده است و ما نیاز به سرمایه گذاری های چین, ما نیاز به معاملات با ما ما نیازی اروپا است. هنگ کنگ از مردم آگاه هستند از نامردی بریتانیا آنها تحت هیچ توهمی."

شتابزده بیمار برنامه ریزی شده خارج می شود که مجموعه ای از صحنه بحران و درگیری برای آینده پس از استعمار نسل شده اند میراث استعمار بریتانیا. اما Malovic اشاره می کند که مردم هنگ کنگ نیز به اشتراک گذاری برخی از مسئولیت برای سنا سناریو. "انگلیسی ها بودند و بسیار هوشمند. همه به رایگان در هنگ کنگ به جز وجود دموکراسی و مردم اهمیتی نمی دهند. من در هنگ کنگ بسیاری در آن روزها و من استفاده می شود به من بگویید دوستان مردم خودخواهانه تنها مراقبت در مورد ساخت پول است."

آگاهی سیاسی پدید آمده در هنگ کنگ پس از سال 1989 قتل عام میدان تیان آن من با توجه به Malovic. اما در آن بیانیه مشترک زیر بنای هنگ کنگ تحویل و آینده اجرایی شد و در حال حاضر به امضا و پکن ثابت می شود یک سرکش شریک مذاکره دموکراتیک حمایت از قبیل حق رای همگانی برای هنگ کنگ از ساکنان.

انگلیسی, دیپلمات باید اذعان کرد در طول مذاکرات حفظ اصول دموکراتیک است که امن هنگ کنگ دشوار بود پس از لندن در تلاش برای حفظ نزدیک دیپلماتیک و روابط تجاری با پکن است.

"در یک مورد مانند این در هنگ کنگ که در آن وجود دارد از جمله اختلاف در قدرت بین دو طرف بین بریتانیا و چین شما را به بهترین شما می توانید و من ساده که نیمی از یک قرص نان بهتر است از هیچ نان" پرسی کردکک انگلستان ارشد و مذاکره کننده سابق سفیر بریتانیا به چین گفت: Australian Broadcasting Corporation.

یک شمشیر دو لبه

تعهد بین المللی مسئولیت به عنوان همیشه می افتد در ما و با انتقاد از عدم پاسخ و یا واکنش افراطی به عنوان مورد ممکن است.

واشنگتن واکنش شده است سخت تر از لندن با ما با زور و اجبار "محکوم" چین حرکت می کند و اصرار "پکن به تجدید نظر در آن فاجعه پیشنهاد". رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن و در عین حال تهدید کرده است که به پاسخ "به شدت" اگر چین به شرح زیر از طریق با قانون جدید است.

ما همچنین دارای یک قانون جدید هنگ کنگ حقوق بشر و دموکراسی عمل می کنند که تصویب شده توسط کنگره در ماه نوامبر میان در سال گذشته طرفدار دموکراسی تظاهرات. قانون نیاز وزارت امور خارجه آمریکا برای تعیین اینکه آیا هنگ کنگ حفظ مدرک کافی از استقلال به آن را توجیه حفظ آن تجارت ویژه وضعیت.

"خواهد بود که یک ضربه برای هنگ کنگ اگر ما افزایش تعرفه ها اگر آن را در نظر هنگ کنگ یکی دیگر از شهرستان چینی. اما این یک شمشیر دو لبه پس ما شرکت نیز ساخت میلیاردها دلار در هنگ کنگ گفت:" Malovic.

در اطراف 85,000 شهروندان ایالات متحده زندگی در هنگ کنگ در سال 2018 به گفته وزارت امور خارجه ارقام و بیش از 1300 شرکت های آمریکایی کار وجود دارد از جمله تقریبا هر اصلی ما مالی شرکت است. خاک نیز عمده مقصد برای ما قانونی و خدمات حسابداری.

داغ تنش تابستان

پکن هشدار داده است که این امر مبارزه اگر ما تلاش می کند به مخالفت با چین در این موضوع را با سخنگوی وزارت امور خارجه ژائو Lijian بیان "مسئله امنیت ملی قوانین برای هنگ کنگ است یک مسئله داخلی چین است. کشورهای دیگر نمی تواند دخالت کند."

ژائو در نظر گرفته شده است یک "مرد آلفا" در میان پکن تهاجمی "گرگ جنگجو" دیپلمات به نام بعد از یک چینی فیلمهای مورد یک کماندو که جان آمریکایی baddies با دست برهنه خود را. او نیز در خط مقدم واشنگتن-پکن جنگ از کلمات است که عمیقتر از شیوع کروناویروس در ووهان spiralled به جهانی همه گیر.

>> اطلاعات بیشتر در مورد چین 'wolf warrior' دیپلمات

مغلوب ساختن پیشی جستن است تبدیل چین به یک کمپین موضوع پیش از ماه نوامبر آمریکا انتخابات ریاست جمهوری, اما آن را یک استراتژی Malovic هشدار داد که ممکن است خدمت در هنگ کنگ ،

"آن را مفید برای مغلوب ساختن پیشی جستن و پکن اما هنگ کنگ خواهد بود که قربانی به دلیل آن خواهد شد مورد استفاده قرار گیرد به عنوان یک ارزان تراشه چانه زنی در چین-آمریکا جنگ [کلمات]" گفت: Malovic. "شما باید جهان را دو تا از بزرگترین قدرت با دو ایدئولوژی های مختلف, اما آنها هر دو اقدام در راه همان است. مغلوب ساختن پیشی جستن کمپین تغذیه توسط دشمن مشترک چین فقط به عنوان پکن با ما دشمن است. مغلوب ساختن پیشی جستن است استفاده کامل دشمن به سطح شیب دار بالا میهنی ملی احساسات و پکن در حال انجام همان. این خیلی کودکانه, این امر می تواند خنده دار اگر آن را بسیار خطرناک" گفت: Malovic.

چشم انداز افزایش ناآرامی ها و تنش ها در هفته ها و ماه آمده است. پکن مواضع سازش ناپذیر در هنگ کنگ باید سخت حل و فصل در دموکراسی اردوگاه سوخت رسانی یک دور باطل از دولت سرکوب ترغیب تندروها در جنبش اعتراضی. این یک استراتژی طولانی مورد علاقه استبدادی متحده به دنبال شکستن صلح آمیز مخالفان است. پکن منجر نشده در تماس با دموکراسی و رهبران مستقل رسیدگی به خشونت در طول سال گذشته تظاهرات, در حالی که رسانه های دولتی چین با تمرکز بر آنچه که آن را "تروریستی" عمل می کند.

هنگ کنگ, سیاسی, تقویم, در ضمن بسته بندی شده است با سالگرد و اتفاقاتی که در قرعه کشی تظاهرات بالا بردن چشم انداز از زمان تابستان است. این شامل 4 ژوئن تیان آن من سالگرد کشتار و 1 جولای راهپیمایی که علامت خاک را 1997 تحویل. انتخابات هنگ کنگ قانونی در شورای برنامه ریزی شده برای سپتامبر که در آن زمان ما در انتظار برای حرکت به کمپین دنده بالا.

این Covid-19 بحران در حال حاضر قرار دادن چین در زیر کانون توجه بین المللی با عناوین خبری در دریدن از پکن "ماسک دیپلماسی" از تاکتیک های تهاجمی از "گرگ جنگجو" دیپلمات و exposés در چین تلاش برای ربودن سازمان ملل متحد و موسسات.

هنگ کنگ بحران می افزاید: یکی دیگر از انگیزه برای دموکراتیک قدرت در امریکا و آسیا و اروپا به عمل میان نصب سرخوردگی عمومی در Covid-19 عصر بیش از نابرابری های اقتصادی و منافع کسب و کار مسلط سیاسی در دستور کار است. قیمت انفعال Malovic هشدار خواهد بود تا تاریخی. "اگر چیزی اتفاق می افتد در برابر چین اگر جهان واکنش نشان نمی دهند به تصاحب هنگ کنگ با چین خواهد بود یک نقطه عطف در تاریخ معاصر مانند 1989 سقوط دیوار برلین. این امر حکاکی در سنگ این واقعیت است که چین می تواند هر چیزی آن را می خواهد."



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن