بایدن برنده نمایندگان نیاز به پرچ 2020 ما نامزدی حزب دموکرات

صادر شده در: 06/06/2020 - 08:21Modified: 06/06/2020 - 08:21 سابق معاون رئیس جمهور آمریکا جو بایدن امن به اند

توسط NEWSPISHGAMANNN در 17 خرداد 1399

صادر شده در: Modified:

سابق معاون رئیس جمهور آمریکا جو بایدن امن به اندازه کافی نمایندگان به طور رسمی از مبارزات دموکراتیک نامزدی ریاست جمهوری در روز جمعه صحنه را برای یک چالش به رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در انتخابات ماه نوامبر.

تبلیغات

یک نامزد نیاز به حداقل 1,991 نمایندگان به امن نامزدی. بایدن عبور از آستانه وقتی نتایج آمد اواخر روز جمعه پس از هفت ایالت و ناحیه کلمبیا برگزار می شود انتخابات مقدماتی پیش از آن در هفته.

این دستاورد یک تشریفات پس از بایدن شد presumptive نامزد زمانی که رقیب اصلی او ورمونت, Senator Bernie Sanders, ترک مسابقه در ماه آوریل است.

"این یک افتخار برای رقابت در کنار یکی از با استعداد ترین گروه از نامزدهای حزب دموکرات تا کنون به میدان فرستاد و من با افتخار می گویند که ما در حال رفتن به این انتخابات متحد حزب" بایدن گفت: در روز جمعه.

در یک نقطه این زمینه تا به حال بیش از 20 نامزد با رقیب حذف به عنوان شانس خود را پژمرده.

بایدن به حال شروع کند و ثبت اولین پیروزی خود را در کارولینای جنوبی در پایان ماه فوریه.

پس از آن برخی دیگر از نامزدها دیده می شود به عنوان میانه یا متوسط کاهش یافته است قبل از سه شنبه رای در مارس 3, زمانی که بیشترین تعداد نمایندگان بودند تا برای grabs و بایدن برنده کلید مسابقات.

آن شد و سپس دو اسب مسابقه با ساندرز بود که دیده می شود به عنوان یک پیشرو نامزد چالش فعلی دموکرات ها.

در حالی که ساندرز بود جلو-دونده پس از اوایل مسابقه بایدن انجام شده فوق العاده خود را از شنبه حرکت به بعدی مسابقات و افزایش خود را منجر شود.

>> ما انتخابات ریاست جمهوری است: جو بایدن ایده آل همسر در حال اجرا ،

ساندرز ترک نژاد پس از دیدن هیچ راه به نامزدی به عنوان رمان coronavirus شیوع ساخته مبارزات و توسعه دشوار است.

یک سناتور ایالات متحده و پس از آن معاون رئیس جمهور, رئیس جمهور, باراک اوباما, بایدن وعده داده است برای انتخاب یک زن به عنوان همسر در حال اجرا با چند سیاه نامزدها به احتمال زیاد در حال اجرا است.

(رویترز)



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب