بزرگ ده به حد فوتبال, سقوط, ورزشی برای بازی های کنفرانس

ده بزرگ کنفرانس پنج شنبه اعلام کرد آن را نمی خواهد بازی nonconference بازی در فوتبال و چند ورزش دیگر این س

توسط NEWSPISHGAMANNN در 20 تیر 1399

ده بزرگ کنفرانس پنج شنبه اعلام کرد آن را نمی خواهد بازی nonconference بازی در فوتبال و چند ورزش دیگر این سقوط دراماتیک ترین حرکت است توسط یک قدرت کنفرانس به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس.

لیگ اشاره کرد توصیه های پزشکی در ساخت آن تصمیم گیری و افزود که این طرح می تواند تنها "اگر این کنفرانس است که قادر به شرکت در سقوط ورزش است."

"همانطور که ما همچنان به تمرکز بر روی نحوه بازی این فصل در یک راه امن و مسئول بر اساس بهترین مشاوره از کارشناسان پزشکی ما نیز آماده نیست به بازی به منظور اطمینان از سلامت و ایمنی و سلامتی ما دانشجو-ورزشکاران باید شرایط طوری دیکته" لیگ گفت.

علاوه بر این, فوتبال, ورزش و آسیب دیده شامل مردان و زنان کشور عبور, میدان, هاکی مردان و زنان فوتبال و والیبال زنان.

اعلام این خبر یک روز پس از لیگ آیوی به نام پاییز ورزش و استنفورد اعلام کرد آن را برش 11 تیم اول دانشگاه یا دانشکده برنامه های ورزشی آن را به عنوان مبارزات با تاثیر مالی این ویروس شیوع داشتن در بودجه خود را.

هیچ واکنش فوری از دیگر همایش ها هر چند ثانیه ACC بزرگ 12 و Pac-12 همه نشان داده اند که قصد دارند به بازی سقوط ورزش توسط لنگر فوتبال تا کنون بزرگترین moneymaker.

در جای دیگر

یکی دیگر از MLS تیم Nashville قطره

نشویل SC خارج شده از لیگ برتر فوتبال MLS برگشت مسابقات در دیزنی پیچیده در نزدیکی اورلاندو پس از نه بازیکنان آزمایش مثبت برای coronavirus.

گسترش تیم دوم تیم برای خروج از این مسابقات است. FC Dallas تا به حال به جلو و پس از 10 بازیکن و یک مربی آزمایش مثبت برای coronavirus.

مرحله گروهی جام جهانی به سبک مسابقات که باز جمعه شب با اورلاندو سیتی را 2-1 پیروزی بر اینتر میامی اجرا می شود 16 روز متوالی. در روز پنج شنبه Alejandro Bedoya به ثمر رساند در دقیقه 63 و فیلادلفیا یونیون شکست NYCFC 1-0.

این زمین لرزه در حال برنامه ریزی برای شروع بازی در 6 p. m. PDT جمعه مقابل سیاتل (ESPN 1050).

NBA: Full-مقیاس شیوه های داخل NBA حباب در دیزنی مجتمع آغاز شده و پنج شنبه با اورلاندو — تیم اول به پردیس این هفته — تبدیل شدن به اولین تیم به طور رسمی روی زمین.

• بروکلین نتز امضا Michael Beasley به عنوان یک جایگزین بازیکن باقی مانده از این فصل است.

NHL: Lindy Ruff تحت تاثیر قرار نیوجرسی شیاطین با تجربه خود را از دهه مربیگری. تام فیتزجرالد wowed مالکیت با حرکت خود را در چند ماه کوتاه به عنوان مدیر کل.

شیاطین استخدام Ruff به عنوان سر مربی و حذف فیتزجرالد موقت تگ برای او تمام وقت مدیر کل کار. Ruff که مربی Sabres از سال 1997 از طریق 2013 و در زمان بوفالو به نهایی جام استنلی در سال 1999 کار کردم بیش موقت سر مربی آلن Nasreddine و جرارد گالانت, پیتر Laviolette و جان استیونس.



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن