Black Lives Matter حامیان سیل واشنگتن در 12th بعد از ما تظاهرات

دهها هزار نفر از معترضان مسالمت آمیز بسیج برای عدالت نژادی شنبه در شهرستانها در سراسر ایالات متحده پس از مرگ

توسط NEWSPISHGAMANNN در 18 خرداد 1399

دهها هزار نفر از معترضان مسالمت آمیز بسیج برای عدالت نژادی شنبه در شهرستانها در سراسر ایالات متحده پس از مرگ جورج فلوید به عنوان جنبش باعث قتل او در دست پلیس وارد یک آخر هفته دوم.

تبلیغات

تظاهرات صورت گرفت از نیویورک به لس آنجلس اما واشنگتن بود که در کانون به عنوان هزاران نفر از مردم -- سیاه و سفید و قهوه ای -- آب گرفتگی خیابان های مرکز شهر اطراف کاخ سفید بود که سنگر با نرده فلزی.

"این مبارزه اتفاق می افتد شده است برای بسیاری از دهه صدها سال در این نقطه از آن زمان برای یک تغییر" گفت: واشنگتن بومی کریستین Montgomery.

"من اینجا هستم تا پسر من است نه بعد از برچسب است که گردش خون در سراسر جهان," او اضافه شده که نشان می دهد او 10 سال-کودک ایستاده در کنار او.

در یک هوای آفتابی اما ظالم داغ روز, بسیاری از مردم عینک ماسک به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس.

داوطلبان به آب, ضد عفونی کننده دست و لوازم دیگر به عنوان منطقه در زمان بر روی یک بلوک پرنیان, با, موسیقی, نقاشی دیواری, نقاشی کامیون های مواد غذایی و فروشندگان فروش Black Lives Matter تی شرت.

هلیکوپتر دور سربار به عنوان برخی از معترضان رقصید -- اما درد که باعث بسیاری در به خیابان ها هرگز دور زیر سطح به دیگران فریاد زد: "این است که هیچ حزب!"

پرسنل نظامی و همچنین پلیس به تماشای بیش از, جمع آوری. اما به نظر می رسد کمتر از روز گذشته و به برخی از معترضان کوچک لبخند و امواج آنها به عنوان راهپیمایی ،

در بازار ملی شمشیربازی و لباس شخصی سپاه پاسداران مسدود معترضان از مراحل یادبود لینکلن که در آن حقوق مدنی آیکون مارتین لوتر کینگ جونیور معروف تحویل داده و خود را "من یک رویا دارم" گفتار در سال 1963.

"مارتین لوتر کینگ اینجا ایستاده بود و پس از سال های بسیاری از ما در اینجا با یک پیام جدید از امید" گفت: Deniece Laurent-Mantey, 31.

تظاهرات بدوین ویدئوها از یک افسر پلیس زانو در Floyd گردن برای تقریبا ده دقیقه به او التماس کرد برای زندگی خود را -- آخرین غیرمسلح سیاه و فرد کشته شده توسط سفید مأموران اجرای قانون.

افسر درک چوین با اتهام قتل درجه دوم.

خشم فلوید پس از مرگ در مینیاپولیس در مارس 25 منفجر شده به جدی ترین ناآرامی های مدنی در امریکا از شاه ترور شد در سال 1968.

تظاهرات مسالمت آمیز دارای عقاید شنبه در دیگر شهرهای آمریکا: ده ها هزار نفر بسیج در سراسر شهر نیویورک و فیلادلفیا; شیکاگو تعطیل یاد Lake Shore Drive به منظور تسهیل در تظاهرات و تظاهرکنندگان راهپیمایی در لس آنجلس.

'من نمی توانم'

اما تظاهرات در واشنگتن شد و بزرگترین معترضان در مینیاپولیس قبل از پخش در سراسر کشور و سپس در خارج از کشور.

"امروز درد بسیار خام می توان آن را سخت به نگه داشتن ایمان ایم" دموکراتیک ریاست جمهوری امیدوار جو بایدن.

او افزود: "اما ما یک اتحادیه ارزش مبارزه و همه ما به نام به این علت است."

یادبود برای Floyd برگزار شد شنبه در Raeford, کارولینای شمالی, دولت, جایی که او به دنیا آمد پس از یک مراسم یادبود در مینیاپولیس در روز پنج شنبه.

صدها نفر منتظر دیدن تابوت خود را, برخی از نگه داشتن چتر در برابر آفتاب داغ. برخی از sobbed برگزار شد و بسیاری از تلفن های همراه بالا به عنوان یک نعش کش وارد با تابوت.

فلوید خواهران LaTonya و Zsa-Zsa فلوید به خبرنگاران گفت: آنها در داخل نیست.

"من نمی توانم در دیدن او تخمگذار در یک تابوت آن خواهد drive me crazy برای همیشه" گفت: LaTonya از طریق اشک.

او ابراز درد او در تماشای فیلم از مرگ دردناک.

"این بسیار سخت است. هر بار که من نگاه کردن من او را بر روی زمین, صورت, گردن, پایین, hollering لطفا کمک کنید من," او گفت:, و اضافه کرد او آرزو تصویری می تواند در نظر گرفته شود.

"من هرگز از شنیدن صدای او من هرگز خود را بشنود خنده من هرگز به او بگویید دوباره که من او را دوست دارم و به همین ترتیب او می خواهم به من بگویید که همان" گفت: Zsa-Zsa.

اما او گفت: او احساس خدا "را انتخاب کرد او به یک دلیل."

"او به نام او تا پس از مرگ او بیهوده بود."

"این در مورد زمان'

در سراسر جهان معترضان تکرار خشم آمریکا شدند.

"وقت آن است که برای رایت کردن نژادپرستی نهادی" یک بلندگو فریاد زد: از طریق یک بلند گو حرف زدن در یک hooting جمعیت هزار نفر در خارج از ساختمان پارلمان در لندن است.

ده ها هزار نفر بسیج در استرالیا و فرانسه در حالی که در تونس تظاهرات شعار می دادند: "ما می خواهیم عدالت! ما می خواهیم به نفس بکشم!"

در واشنگتن بسیاری از سیاه معترضان محور چند نژادی, چند قومی طبیعت تظاهرات خواستار تغییر "نیرو."

جکی Maddox, 59 که به یاد پدر و مادر خود در راهپیمایی واشنگتن برای حقوق خود دهه پیش گفت که او احساس "رها" که مردم سیاه شد و دیگر به تنهایی.

"آن را در مورد زمانی که آنها بیش از حد خسته," او گفت: از دیگر معترضان -- هر چند او افزود: او امیدوار است این آخرین خواهد بود.

سفید معترض مگان Nadolski آمد به این تجمع با شوهر و دو دختر جوان.

زمانی که سیاه معترضان به نام قسمت اول از یک شعار او گفت: "من همیشه می خواهم به یک فرد ایستاده در سمت راست در کنار آنها برای پاسخ به, فقط مطمئن شوید که آنها می دانند که آنها امن است که فرزندان خود را می تواند رشد امن و سالم و فرصت یکسان فرزندان من."

روز از تظاهرات در آمریکا-که شامل شیوع غارت و خشونت-دیده می شود پلیس جدید سوء استفاده برخی از دستگیر شده در دوربین.

دو پلیس در بوفالو, نیویورک بودند به اتهام جنایت حمله روز شنبه پس از آنها فیلم برداری تنه زدن یک 75 ساله می گوید که سقوط کرد و ضربه سر خود را و شروع به خونریزی در یکی از مهمترین و به طور گسترده ای به اشتراک گذاشته ویدئوها سوخت و پرکن-خشم.

اما وجود دارد برخی از تغییرات به پلیس به عنوان به خوبی.

در سیاتل اعلام توقیف موقت گاز اشک آور. در دنور یک قاضی فدرال منع استفاده از عوامل شیمیایی و پرتابه مانند گلوله های لاستیکی علیه معترضان مسالمت آمیز. و در دالاس پلیس راهپیمایی در همبستگی با معترضان.

ناآرامی و یکمین رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن -- هدف بسیاری از جویدن نشانه اعتراض و شعار -- یکی از بزرگترین چالش های خود را پر سر و صدا ریاست جمهوری است.

در حالی که محکوم فلوید مرگ او اتخاذ موضع سختی نسبت به معترضان خواستار آنها را "اراذل و اوباش" یا "تروریست" و تهدید نظامی کشته و زخمی شدند.

"LAW & ORDER!" رئيس جمهور توییتی که شب سقوط کرد شنبه, اضافه کردن بعد که جمعیت در DC بود "بسیار کوچکتر" نسبت به پیش بینی.

(AFP)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب