آبی جایز برنده اولین بوفالو، مارلين بالا در 10th

بو بیچت، تراویس شاو و جی های آبی تورنتو سرگردان در لانه جدیدشان احساس خوبی کردند. در اولین بازی لیگ بزرگ

توسط NEWSPISHGAMANNN در 22 مرداد 1399

بو بیچت، تراویس شاو و جی های آبی تورنتو سرگردان در لانه جدیدشان احساس خوبی کردند.

در اولین بازی لیگ بزرگ در بوفالو از سال ۱۹۱۵، شاو با پایگاه های بارگذاری شده در دهم ین بازی به عنوان جی های آبی به Sahlen Field با نتیجه ۵ بر ۴ به پیروزی بر میامی مارلینز در سه شنبه شب مجرد شد.

ما هنوز در هتل یکه و تنها می مونيم، اما تقريبا ً مثل اولين بازي سال بود. برای بیرون رفتن و گفتن، "بسیار خوب، این نقطه ماست، من فکر می کنم ما خوب انجام داد، گفت: Bichette، که ضربه هومر سه اجرا.

از بازی در تورنتو توسط دولت کانادا از نگرانی در مورد coronavirus، آبی جی ز نزدیک به سه هفته در جاده ها صرف قبل از حرکت به پارک توپ خانه خود را از سه گانه وابسته به خود را به عنوان خانه موقت در سال جاری.

و در شهر يکه و بال شهرت داشت تورنتو اونو به يه خونه باز کننده خوشمزه تبدیل کرد پارک مرکز شهر، چند بلوک از دریاچه ایی و نزدیک به 17000 صندلی، به دلیل شیوع ویروس خالی بود.

"قطعا کمی متفاوت است، مدیر میامی دان Mattingly گفت.

سه تا هومر فرانسيسکو سرولي با دو تا رانندگي توي نهم مارلينها 4-4 شد

لوگان Forsythe میامی ضربه رانندگی طولانی در 10th که دو اجرا هومر حکم, سپس به توپ ناپاک در بررسی معکوس.

پدر6، داجرز 2: ماني ماچادو بعد از دو اشتباه پياپي توسط ميزبان لس آنجلس در دور سوم، يک گرند اسلم را به خود گرفت و گرت ريچاردز براي اولين بار در دو سال برنده شد.

سنگهای 8، Diamondbacks 7: میزبان کلرادو شکست 2-2 کراوات با شش اجرا هشتم در حال انجام، و سپس برگزار شد آریزونا، که به ثمر رساند پنج اجرا در نهم و تا به حال گره زدن و پیش اجرا می شود در پایه. استفان وگت به دنبال پایان دادن به آن بود. چارلی بلکمون کلرادو سه بازدید دیگر جمع آوری کرده و در حال گرداندن است .500 (34-for-68).

کماندوها 4، تفنگداران دریایی 2: نیک سولاک سه بار تک نفره شد و سه راند در سه راند، میزبان پیشرو تگزاس بر سیاتل.

یانکی ها 9، شجاعان 6: آرون قاضی یک آگهی تبلیغاتی را با یک اجرا خانه سوخته، نهمین خود را از فصل، قبل از خروج زود هنگام برای میزبان نیویورک دندانه دار کرد. آتلانتا رونالد Acuña جونیور حدود 90 دقیقه قبل از اولین زمین با مچ دست چپ درد خراش. در سال 2018 NL تازه کار سال چهارشنبه بررسی خواهد شد.

قرمز 6، سلطنتی 5: جويي واتو دو برابر شد خونه برنده شدن در دهم ين مسابقه به عنوان ميزبان سينسيناتي قبل از تجمع يه سرنخ دير کرد

Orioles 10، فیلیز 9: آستین هیز در دهم ترین بازی برای بلند کردن بالتیمور در فیلادلفیا به دو راند، داخل پارک هومر ضربه زد.

بچه ها 7، هندی ها 1: جان لستر اجازه داد سه ضربه در شش نوبت و جیسون هایوارد به هومر سه اجرا برای بازدید از شیکاگو ضربه.

وایت ساکس 8، ببر4: الوي جيمنز به سه راند هومر برخورد کرد در حاليکه از شيکاگو ديدن مي کرد چهار بازي ديترويت را با برد برد برد

اتباع 2، متاس 1: ماکس شرزر هیچ اثری از مشکل همسترینگ نشان نداده بود، و در اوایل برای اولین بار در این فصل ترافیک را مرور می کرد و ترا ترنر به یک هومر سربیف برخورد کرد تا بازدید از واشنگتن را بلند کند.

ريس 8، رد ساکس 2: مایک بروسو با یک اجرای خانگی بازی را رهبری کرد، یندی دیاز و هانتر رنفرو هر کدام دو آر بی ای داشت و تامپا بی یورش تهاجمی خود را علیه میزبان بوستون ادامه داد.

آبجوسازی 6 ، دوقلوها 4 : جد جيورکو در هشتمين دور به عنوان ميزبان ميلواکي از پشت سر به يک يورکو شکست دو بريد

به طور خلاصه: هندی ها پس از اینکه آخر هفته گذشته با ترک هتل شان در شیکاگو قوانین تیم را زیر پا گذاشتند و خطر قرار گرفتن در معرض ویروس COVID-19 را در لیست محدود شده قرار داده اند. ... دوقلوها اینفیلدر ایلدمارو وارگاس را از دایموندباکس برای ملاحظات نقدی به دست آورد. ... تیم اندرسون که زخمی شده بود، تیم سوکس را دوباره متوقف کرد و با انگشت چپ رگ به رگ، لیوری گارسیا را در IL قرار داد. ... دزدان دریایی قرار است شروع روز افتتاحیه جو Musgrove در 10 روز IL با آنچه مدیر درک Shelton به نام یک مسئله سه سر پا راست.



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن