بوستون نمایندگان نگاه در پرداخت coronavirus-ناودان رستوران های کوچک برای خود مشروب مجوز برای کمک به نگه داشتن آنها را شناور

هشدار از "کرکس سرمایهداران" خوراکی مشروب مجوز از محلی متعلق به رستوران در افسرده قیمت به عنوان رستوران ها برای

توسط NEWSPISHGAMANNN در 7 خرداد 1399

هشدار از "کرکس سرمایهداران" خوراکی مشروب مجوز از محلی متعلق به رستوران در افسرده قیمت به عنوان رستوران ها برای همیشه بسته به دلیل همه گیر شهر بوستون نمایندگان امروز شروع به دنبال راه هایی می تواند آنها پرداخت صاحبان رستوران ها برای گران قیمت خود را مشروب مجوز به عنوان یک راه برای آنها را به اندازه کافی سرمایه به عقب بر گردیم روی پای خود بایستند.

عضو شورای شهر لیدیا ادواردز که نشان دهنده انتهای شمالی است که در حال حاضر پر شده با کوچک محلی متعلق به رستوران ابتدا پیشنهاد خرید رستوران ها' مشروب مجوز و پس از آن اجاره آنها را به صاحبان آنها در جلسه امروز است.

اما پس از صدور مجوز هیئت مدیره رئیس کاتلین جویس هشدار داد به طور بالقوه مشکلات غیر قابل عبور فعلی دولت مشروب قوانین توسط به طور رسمی خرید مجوز این شهر ممکن است مسئول همه چیز از رستوران payman به خسارت برای مشتریان که parejo بیرون رفتن و سقوط به کسی - ادواردز گفت: او را به جای دیدن یک سیستم که در آن شهر می پردازد صاحبان رستوران معادل ارزش برای مجوز خود را و پس از آن اجازه می دهد تا او رستوران نگه داشتن آنها و باز بماند.

صرف نظر از شکل نهایی از هر گونه پیشنهاد و مقررات - که با توجه به نحوه مشروب مجوز کنترل در ماساچوست به احتمال زیاد نیاز به تصویب مجلس قانونگذاری ایالتی و فرماندار - ادواردز گفت: coronavirus است که هر دو یک بحران محلی برای صاحبان رستوران و یک فرصت برای شهرستان به انجام کاری برای کمک به آنها در راه است که به تازگی اعلام کرد که کسب و کار کوچک کمک های مالی از چند هزار دلار به هر کدام اعلام کرد: شهرداری نمی تواند.

"آیا ما به نظاره نشست و به تماشای در حالی که کارخانه کیک پنیر در حالی که Bertucci را در حالی که باغ زیتون در حالی که این کازینو است که قادر به خرید [مجوز] و سپس انتظار مادر ما میآید و برای زنده ماندن؟" او گفت که به سمت چپ بدون کنترل بازار را به سادگی رستوران محله جایگزین با بزرگتر زنجیره ای در مناطق توریستی. با توجه به فرصت های اقتصادی و جامعه نشاط است که رستوران محله نمایندگی "من راحت نیست فقط اجازه دادن به بازار انجام دهد که" او گفت:.

عضو شورای Kenzie Bok, که نشان دهنده بازگشت خلیج که آن هم پر از رستوران ها به توافق رسیدند. او گفت که او نمی خواهند این شهر را فقط به نظاره نشست به عنوان "یک گروه کوچک از کرکس داران" که هنوز هم پول ضربه محکم و ناگهانی مشروب مجوز در بازار آزاد و به نوبه خود به بوستون را به یک کویر از قیمت بالا خسته کننده زنجیره ای ملی به جای نوآورانه رستوران متعلق به کارآفرینان محلی.

که بوستون است در این نقطه است که تا حدودی با توجه به آنچه جویس توافق است پیچیده و دشوار کهنه صدور مجوز سیستم است که در آن تعدادی از بوستون مشروب مجوز است تنظیم شده توسط دولت است. در چه بود تا ماه مارس پررونق شهر که منجر به کمبود مجوز و قیمت است که قبل از همه گیر بسته اتاق ناهار خوری و کافه ها اغلب بیش از 400.000 دلار در بازار آزاد. دارندگان مجوز استفاده از آنها می تواند به عنوان وثیقه برای وام. بلکه اغلب صاحبخانه ها مذاکره می پردازد و به آنها حق امتناع از اول در مجوز باید یک رستوران بیرون رفتن از کسب و کار.

بیشتر ترکیبات این موضوع است که در سال 2006 و 2014 قانونگذاری ایالتی به تصویب اضافی مشروب مجوز برای بوستون است که نمی توان به فروش می رسد در بازار آزاد و بسیاری از آن ها را برای استفاده در خاص محله. ادواردز را پیشنهاد خواهد هیچ چیز برای کمک به دارندگان این مجوز; اگر چه به دلیل آنها هیچ ارزش آنها نیز به معنی دارندگان نیست در یک سوراخ های مالی برای آنها.

جویس گفت که در ماه ژوئن می تواند به اثبات بحرانی ماه برای صاحبان رستوران. اگر به آنها اجازه داده تا دوباره باز حتی در محدود اشغال تابستان فروش ممکن است به اندازه کافی برای نگه داشتن آنها را در رفتن. اما باید دولت و یا شهرستان تاخیر خود را باز به دلیل Covid-19 اعداد است که می تواند به معنای پایان همیشگی بسیاری از بوستون رستوران. جویس گفت: تاثیر کامل خود را تبدیل به واضح تر در پاییز هنگامی که رستوران ها مجبور به پرداخت هزینه های بازسازی برای مجوز خود را.

ادواردز گفت که او دیده است تخمین می زند که به عنوان بسیاری از 40% از رستوران ها ممکن است زنده ماندن این بیماری همه گیر.

عضو شورای شهر مایکل فلاهرتی (بزرگ) گفت: این موضوع است که ارزش بررسی اما گفت که او خواهد بود با احتیاط از هر چیزی که ممکن است کاهش ارزش موجود مجوز چرا که برای بسیاری از صاحبان رستوران آنها بخشی از یک سرمایه گذاری ارزش است که رفت و خود را به تصمیم گیری در مورد اینکه آیا برای باز کردن.

فیل Frattaroli صاحب Cunard میخانه به توافق رسیدند. او یکی از "محله" مجوز که هیچ ارزش ذاتی اما پدرش, Filippo صاحب دو - برای Ristorante لوسیا و فیلیپو Ristorante در انتهای شمالی. او گفت: صاحبان رستوران می خواهید به بازنشسته بیش از حد که ارزش مجوز خود را می تواند کمک به آنها را انجام دهد. او گفت پدرش پرداخت 150.000 دلار در سال 1985 برای مشروب مجوز برای لوسیا بود که مقدار زیادی از پول ،

سازمان دیده بان شنوایی:



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب