بوستون نمایندگان به نگاه در تلاش برای گرفتن نژادپرستانه املاک و مستغلات کارگزاران و صاحبخانه در عمل

شورای شهر موافقت کردند امروز به دنبال در راه اندازی یک نوع "secret shopper" که جفت سفید و اقلیت تست برای دیدن

توسط NEWSPISHGAMANNN در 18 تیر 1399

شورای شهر موافقت کردند امروز به دنبال در راه اندازی یک نوع "secret shopper" که جفت سفید و اقلیت تست برای دیدن آنچه که اتفاق می افتد زمانی که آنها درخواست برای همان آپارتمان است.

عضو شورای شهر مت اومالی (جامائیکا Plain, West Roxbury) که بانیان این پیشنهاد با اشاره به یک مطالعه اخیر اجرا در بخش بازرگانی Suffolk دانشگاه که سیاه متقاضیان آپارتمان در بوستون مواجه تبعیض بیشتر از زمان.

یکی از شرکت حامیان لیدیا ادواردز (شمالی پایان Charlestown شرق بوستون) که داوطلب شده است به عنوان یک تستر برای یک مدرسه بازرگانی Suffolk دانشگاه برنامه گفت: کارگزاران "احتمالا بزرگترین راننده تبعیض در شهر ما اگر نه ملت."

ادواردز گفت: یک برنامه مشابه در سیاتل منجر به اتهام علیه صاحبخانه وجود دارد و که یک مسکن تست برنامه در اینجا می تواند منجر به کشف "که در واقع صدمه زدن به مردم که در واقع تبعیض آمیز در برابر مردم است." او گفت که هنگامی که همراه با یک پیشنهاد او در حال کار بر روی با دولت را شامل موجودی مسکن در شهر منطقه بندی و کد اندازه گیری می تواند کمک به ایجاد بوستون یک رهبر در مبارزه مسکن تبعیض است.

به طور جداگانه نمایندگان Annissa Essaibi-جورج (بزرگ), لیز Breadon (Allston/برایتون) و ادواردز به نام برای شنیدن حتی بدتر تبعیض در بر داشت در برابر افرادی که به دنبال آپارتمان با کوپن مسکن.



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن