بوستون برای حفظ گسترش coronavirus تست شهردار می گوید

شهردار والش گفت: امروز این شهرستان با همکاری مراکز بهداشت محلی و بیمارستان ها به بیش از دو برابر این تعداد فعا

توسط NEWSPISHGAMANNN در 18 اردیبهشت 1399

شهردار والش گفت: امروز این شهرستان با همکاری مراکز بهداشت محلی و بیمارستان ها به بیش از دو برابر این تعداد فعال-عفونت Covid-19 آزمایشات انجام شده در هر روز در بوستون و در حال کار بر روی یک برنامه بلند مدت که در آن ساکنان می توانید شروع به دریافت آنتی بادی در آزمون اولیه-مراکز مراقبت.

به طور جداگانه والش گفت: در یک کنفرانس مطبوعاتی در تالار شهر امروز که شهرستان نیست به دنبال جریمه افرادی که قرار ندهید ماسک در اما اذعان شهرستان است که به درخواست سوپر مارکت ها و امکانات دیگر که در آن مردم جمع آوری در داخل خانه نیاز به پوشیدن ماسک در میان مشتریان. به عنوان او گفت: قبل از والش گفت که او تمایلی به پلیس اجرای یک چهره-پوشش مورد نیاز - که به اثر رفت ایالتی امروز - با جریمه. "رویکرد ما این است که برای حمایت از شما, به شما, به خصوص اگر شما در حال حاضر از نظر مالی در مبارزه." او گفت:.

والش گفت: این شهرستان امیدوار است تا 1,500 روزانه سواب آزمایشات انجام شده برای تست به صورت عفونت فعال در بوستون که می تواند کمک به هر دو افرادی که تست مثبت دریافت مراقبت و بقیه از شهرستان با کمک به بهداشت عمومی تیم کشف کردن که در آن برای قرار دادن منابع به تعدیل عفونت های زنجیره ای به عنوان شهر و دولت حرکت به سمت دوباره باز کردن.

در هفته گذشته در این شهرستان انجام شد به طور متوسط 680 آزمون در روز; تعداد افزایش یافته است به 1100 این هفته, او گفت:.

در علاوه بر این به ramped تا تست ثابت در سایت های مانند مراکز بهداشتی و درمانی شهرستان نیز شروع یک موبایل تست آزمایشگاه هفته بعد که این شهرستان می تواند ارسال به مناطق که به نظر می رسد نیاز فوری تست یا برای جمعیت است که ممکن است مشکل به یک stand-alone تست سایت.

والش افزود که این شهر را "جهانی" تست در میان گروه ها و یا در مناطقی که به نظر می رسد troublespots شبیه به تست این شهرستان است که در حال حاضر انجام می دهند برای بی خانمان و برای اولین پاسخ دهندگان.

دراز مدت والش گفت که او امیدوار است این شهرستان به طور چشمگیری می تواند افزایش تعداد تست آنتی بادی است که می تواند نشان دهد که آیا کسی شده است در معرض این ویروس در گذشته اما دیگر عفونت فعال به نقطه ای که در آن کسی فقط می توانید تماس بگیرید تا اولیه-مراقبت از تاسیسات و یک درخواست.

او گفت: بیمارستان عمومی ماساچوست باید به پایان برسد تصادفی آنتی بادی صفحه نمایش از 1000 ساکنان شرق بوستون Roslindale و قطعات Dorchester این هفته باید به انتشار نتایج در هفته آینده.

والش ادامه داد که از آنها به عنوان ایالت بوستون بیمارستان شماره به آرامی روند در مسیر درست: موارد جدید به نظر می رسد که وارد کردن یک بیت و Covid-19 اشغال در بیمارستان های محلی پایین است. "منحنی است که به آرامی خم او گفت:" اما هشدار داد: "ما هنوز راه طولانی برای رفتن قبل از ما می توانید با خیال راحت ساخت یک طرح بازیابی."



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب