بوستون به نگاهی که آیا تحویل وانت می توان با بار الکتریکی دوچرخه

توسط adamg در پنج شنبه, 07/17/2020 - 3:56pm بوستون است که به درخواست شرکتهای حمل و نقل نشان می دهد که چگ

توسط NEWSPISHGAMANNN در 28 تیر 1399

بوستون است که به درخواست شرکتهای حمل و نقل نشان می دهد که چگونه آنها ممکن است راه اندازی یک شبکه از باطری دوچرخه باری به جای کربن-آروغ زدن وانت برای "آخرین مایل" بسته بندی مواد غذایی و تحویل به بوستون ساکنان و کسب و کار.

شهر حمل و نقل و محیط زیست ادارات و دفتر شهردار جدید شهری مکانیک می خواهید برای دیدن اگر سنگین دوچرخه با باتری می تواند کمک به unclog ما در خیابان های شلوغ و کمک به این شهرستان کاهش انتشار کربن در یک دوره که در آن مردم به طور فزاینده ای می خواهم همه چیز تحویل در خانه.

هدف ما با این RFI است به درک چگونه e-حمل و نقل دوچرخه مناسب می تواند به بوستون تحویل انداز ابتکارات موجود در منطقه مترو بوستون و جاهای دیگر است که می تواند ما اطلاع بالقوه روش فعلی موانع به e-حمل و نقل دوچرخه تصویب توسط شرکت های خصوصی و فرصت های دیگر به سبز آخرین مایل تحویل. این RFI را نیز به این شهر یک تصویر که (کسب و کار خصوصی تدارکات ارائه دهندگان راه حل زنجیره تامین, کارشناسان, e-حمل و نقل دوچرخه ارائه دهندگان خدمات) در حال حاضر ممکن است با تجربه و یا فکر کردن در مورد e-حمل و نقل دوچرخه استقرار در منطقه بوستون و یا که ممکن است علاقه به همکاری و یا حمایت از پتانسیل خلبانان.

با اطلاعات از RFIs گروه پس از آن که نگاهی به پیش نویس "درخواست پیشنهاد" است که در آن شرکت ها به دنبال استخدام برای ارائه این فرم جدید از ارائه خدمات در این شهرستان است.

این شهر درخواست رسمی خود را برای اطلاعات در دسترس خواهد بود روز دوشنبه در پاسخ به اوت. 24.

محله:

آگهی:



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب