دانشگاه بوستون به توقف کمک به کارکنان صندوق های بازنشستگی با توجه به Covid-19 مسائل

دانشگاه بوستون رئیس جمهور رابرت براون امروز گفت: اساتید و کارکنان که ابهامات و جدید هزینه های ناشی از Covid-19

توسط NEWSPISHGAMANNN در 30 اردیبهشت 1399

دانشگاه بوستون رئیس جمهور رابرت براون امروز گفت: اساتید و کارکنان که ابهامات و جدید هزینه های ناشی از Covid-19 مجبور به توقف سهم نسبت به بازنشستگی خود را - در علاوه بر این به سازماندهی قبلا اعلام حقوق و دستمزد یخ.

قهوه ای نوشت که تا پایان بازنشستگی پرداخت می رود که به اثر در تاریخ 1 ژوئیه باید صرفه جویی BU حدود 84 میلیون نفر در سال تحصیلی آینده - اما حتی که معتاد به اندازه کافی باشد:

حتی با حقوق و دستمزد و طرح بازنشستگی سهم انجماد و پس انداز ما در حال حاضر شناسایی پیش بینی ما در مجموع کسر بودجه بین 70 میلیون دلار و 150 میلیون دلار بر اساس برآورد ما از چگونه بسیاری از دانش آموزان را ثبت نام این پاییز. ما خواسته مدیران به پیشنهاد کاهش است که اجازه خواهد داد که ما را به تعادل مالی سال 2021 بودجه و این است رفتن به نیاز است که ما را بسیار سخت گیری است.

براون گفت که مدرسه دیده است خبر خوب در ثبت نام - تعداد پذیرش دانشجویان سال اول ارسال در سپرده های بیش از حد دانشگاه اهداف و تحصیلات تکمیلی, ثبت نام, نشان دادن اعداد قوی نیز هست. اما او ادامه داد:

ما نمی دانیم برای مثال اگر این بیماری همه گیر را در مسیر در طول تابستان به پایان خواهد رسید تا به دانش آموزان اعتماد به نفس بیشتر و یا بالا بردن اضطراب خود را در مورد حضور در یک مجتمع مسکونی برنامه وقتی که آن زمان برای تصمیم گیری نهایی در ماه اوت است. و نه آن را روشن چگونه بسیاری از دانش آموزان را مجبور به تعویق انداختن خود آموزش و پرورش به دلیل دررفتگی اقتصادی که آنها و پدر و مادر خود را در حال تجربه. و ما به سادگی نمی دانم چگونه آسان یا دشوار خواهد بود برای ما دانشجویان بین المللی برای رسیدن به بوستون در ماه سپتامبر به دلیل یا محدودیت های مسافرتی و یا ممکن است در دسترس نبودن ویزا.

حتی اگر تمام دانش آموزان در ادامه با BU نگه داشتن آنها را امن و ثبت نام در یک Covid-19 جهان ثابت کند می تواند گران قیمت او نوشت:

برای سال مالی آینده وجود دارد تعدادی از منابع درآمد است که هم می توان به کاهش و یا حذف به طور کامل از جمله کسانی که از وقایع همایش, و برخی از برنامه های علمی است که لزوما توقیف برای آینده قابل پیش بینی. ما همچنین به دنبال جدید قابل توجهی هزینه های مرتبط با برنامه های ما برای بازگشایی دانشگاه های ما و رزومه مسکونی عملیات. کسانی که قصد دارد آیا برای درس و تحقیق و مسکونی و یا جامعه-عناصر ساختمان از دانشگاه باید برای اندازه گیری تا به بالاترین سطح ممکن بهداشت عمومی و استانداردهای ایمنی. این است که هر دو لازم و هزینه برای پیاده سازی. ما نیز باید برنامه ریزی برای افزایش نیاز به کمک های مالی به رکود اقتصادی ناشی از این بیماری همه گیر کرد.

قهوه ای نیز گذاشته چهار فاز استراتژی برای بازگشایی مدرسه در دانشگاه با شروع بازگشایی پژوهشی و بالینی امکانات.

فاز 2 که امیدواریم شروع خواهد شد بعد از آن در تابستان را شامل بازگشت به دانشگاه از تعداد کمی از دانش آموزان و محدود در شخص آموزشی فعالیت های بیشتر به طرز محسوسی برای ما پزشکی و دندانپزشکی دانش آموزان است. فاز 3 گام اساسی که در آن ما تکثیر شوند با اندازه گیری و عمدی بازگشت از ما در مقطع کارشناسی و دانشجویان تحصیلات تکمیلی و اعضای هیات علمی و کارکنان دانشگاه. تنها زمانی که این فاز تکمیل خواهد شد و ما قادر به رسیدن به "طبیعی"—مسکونی پردیس جامعه در جهان با COVID-19.



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن