Brad Keselowski طول می کشد سرب بر OT دامان برنده Coca-Cola 600

کنکورد, N. C. — Brad Keselowski تمدید Jimmie Johnson را از دست دادن خط به 102 مسابقه برگزاری هفت-زمان نسکا

توسط NEWSPISHGAMANNN در 5 خرداد 1399

کنکورد, N. C. — Brad Keselowski تمدید Jimmie Johnson را از دست دادن خط به 102 مسابقه برگزاری هفت-زمان نسکار قهرمان در وقت اضافه به پیروزی باران-تاخیر Coca-Cola 600 در روز یکشنبه.

Keselowski آغاز شده و در این زمینه مشغول به کار راه خود را به جلو در شارلوت موتور جاده سریع السیر و قمار در نمی خوردگی زمانی که احتیاط متوقف تعقیب الیوت از برنده شدن با دو دور باقی مانده است.

الیوت بازمی گردد و Keselowski رهبری یک قطار از هشت ماشین که ماند در مسیر. او صف در مقابل الکس بومن در داخل خط با جانسون — کناره گیر از مسابقه جام در پایان فصل — در پایین جلوتر از Keselowski هم تیمی Ryan Blaney.

Keselowski رو فشار برای رسیدن به هوای پاک و رد جانسون یک پیروزی است. Keselowski جشن به عنوان او معمولا با تکان دادن یک غول پرچم آمریکا از پنجره خود را در طول پیروزی خود را burnouts.

"من احساس می کنم مثل من پرتاب این مسابقه دور یک تعداد انگشت شماری از بار و من فکر کردم که ما می رویم به از دست دادن آن امروز" Keselowski گفت. "من از دست داده اند و این راه را تعقیب آن را از دست داده و آن را واقعا بدبو است. و امروز ما در نهایت برنده آن است که راه."

این اولین پیروزی برای Keselowski این فصل اولین Coca-Cola 600 پیروزی و برنده شدن در این رویداد برای فورد از سال 2002.

جانسون تا به حال به حل و فصل دوم در یک شورلت در حالی که الیوت که به پیروزی ربوده دور فقط دو دور از پایان بسیج به سوم برای Hendrick به دو سکو موقعیت.

الیوت به حال راحت منجر شد و سرازیری به برنده هنگامی که Hendrick Motorsports هم تیمی ویلیام بایرون چرخید و با یک تایر مشکل است.

"که رو به یک شوخی" الیوت گفت: بیش رادیویی خود را.

الیوت غرق شد توسط Kyle Busch هفته گذشته در تلاش برای رقابت برای پیروزی در دارلینگتون Raceway در شب چهارشنبه.

یکشنبه قبل از روز یادبود است که قرار است به یک smorgasbord موتور ورزشی است که آغاز می شود با فرمول یک در موناکو جایزه بزرگ و سپس IndyCar و ایندیاناپولیس 500 به دنبال نسکار و آن طولانی ترین مسابقه در تقویم.

Coronavirus همه گیر شده است از بین برود بخش اول F1 برنامه و مانند IndyCar آن است که هنوز هم در حال انتظار برای شروع فصل آن. راجر Penske مالک جدید از Indianapolis Motor Speedway نقل مکان کرد ایندی 500. آن را نشانه اولین بار پس از سال 1946 500 است و اجرا نشدن در آخر هفته روز یادبود.

نسکار بود قادر به رفتن به جلو برای سوم آن جام رویداد در هفت روز تحت یک برنامه درمانی تایید شده توسط مقامات دولت اجازه داده است که این ورزش برای از سرگیری پس از 10 هفته وقفه. نسکار زد سه رویداد در کارولینای جنوبی و کوکا کولا 600 لگد کردن چهار روز متوالی از مسابقه در شارلوت.

باران تاخیر از تقریبا 90 دقیقه طول مرحله اول مسابقه دادند و در پایان نیمه شب گذشته در شارلوت, اما آن را هنوز هم به پایان رسید تا فقط خوب برای Penske صاحب Keselowski ماشین.

جینا سرخ کن یک خبر مربوط به نویسنده است.



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن