برزیل چهره 'سقوط اقتصادی' در 30 روز با توجه به مستند, وزیر می گوید

صادر شده در: 08/05/2020 - 02:06بروز رسانی: 08/05/2020 - 02:06 برزیل می تواند به صورت "فروپاشی اقتصادی" در زم

توسط NEWSPISHGAMANNN در 19 اردیبهشت 1399

صادر شده در: بروز رسانی:

برزیل می تواند به صورت "فروپاشی اقتصادی" در زمان یک ماه با توجه به ماندن در خانه و اقدامات لازم برای جلوگیری از شیوع کروناویروس با کمبود مواد غذایی و "اجتماعی, اختلال" وزیر اقتصاد پائولو Guedes پنج شنبه هشدار داد.

تبلیغات

برزیل, امریکا بزرگترین اقتصاد نیز کانون بیماری همه گیر کوروناویروس در منطقه است.

اما راست رئیس جمهور Jair Bolsonaro -- که به نظر می رسد در کنار Guedes خود را رایگان-بازار اقتصاد گورو -- مخالف ماندن در خانه و اقدامات به سرعت ویروس و گفت: آنها بی ارزش آسیب رساندن به اقتصاد است.

"در حدود 30 روز وجود دارد ممکن است شروع به کمبود روی (فروشگاه) قفسه و تولید ممکن است تبدیل به آشفته منجر به یک سیستم از فروپاشی اقتصادی اجتماعی اختلال" Guedes گفت.

"این یک هشدار جدی."

Bolsonaro که در مقایسه با کروناویروس جدید به یک "کمی آنفولانزا گفت:" او درک "ویروس مشکل" و بر این باور است که "ما باید صرفه جویی در زندگی می کند."

"اما یک مشکل وجود دارد که نگرانی ما را بیشتر و بیشتر و... که این موضوع از مشاغل از متوقف اقتصاد" Bolsonaro اضافه شده است.

"مبارزه با ویروس نباید انجام آسیب بیشتر از این ویروس خود را."

Bolsonaro به طور منظم flouts اجتماعی فاصله اقدامات ضربه زدن به خیابان های برازیلیا و کار جمعیت در محله های نزدیک در تظاهرات حامیان او.

دیوان عالی کشور نبرد

Bolsonaro و Guedes ساخته شده نظرات پس از پرداخت یک برنامه ریزی سفر به القضات دادگاه Dias Toffoli.

دادگاه اخیرا تصمیم گرفته است که دولت و مقامات محلی حق دارند که برای تعیین چه اجتماعی فاصله اقدامات را برای جلوگیری از گسترش ویروس حاکم در برابر Bolsonaro دولت که می خواهد به لغو بسیاری از قوانین و مقررات.

برزیل شده است ضربه سخت گیر با بیش از موارد 135.000 و 9,146 مرگ و میر.

این اعداد و ارقام بوده است نوردی در نرخ هشدار دهنده. کارشناسان می گویند تحت تست به معنی اعداد حقیقی هستند به احتمال زیاد به مراتب بالاتر است.

بیمارستان ها تقریبا از تخت های مراقبت ويژه در سخت ترین-آمار مناطق از جمله سائو پائولو و ریو دو ژانیرو و مانائوس, بزرگترین شهر در منطقه آمازون است که تا به حال به نوبه خود به یخچال کامیون ها و گورهای دسته جمعی برای مقابله با تعداد کشته شده است.

به دلیل همه گیر برزیل-که فقط آمدن یک رکود اقتصادی در سال 2015 و 2016 -- این است که در مواجهه با یک انقباض اقتصادی از 5.3 درصد در سال جاری صندوق بین المللی پول پیش بینی.

Bolsonaro برنده انتخابات در سال 2018 امیدوار کننده برای پرش شروع اقتصاد با ریاضت اقتصادی کاهش, خصوصی سازی و اصلاحات مالی.

این بیماری همه گیر در حال حاضر تهدید به از خط خارج که پروژه ضرب و جرح اقتصاد و وادار کردن دولت به انجام عظیم محرک اقتصادی صرف.

(AFP)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن