برزیل از دست می دهد و دوم آن وزیر بهداشت در کمتر از یک ماه

برزیل وزیر بهداشت استعفا داد و روز جمعه پس از کمتر از یک ماه کار در نشانه ای از ادامه تحولات بیش از چگونه ملت

توسط NEWSPISHGAMANNN در 27 اردیبهشت 1399

برزیل وزیر بهداشت استعفا داد و روز جمعه پس از کمتر از یک ماه کار در نشانه ای از ادامه تحولات بیش از چگونه ملت باید مبارزه با بیماری همه گیر کوروناویروس ترک یک روز پس از رئیس جمهور Jair Bolsonaro افزایش فشار بر او برای گسترش استفاده از ضد مالاریا, داروی کلروکين در درمان بیماران است.

تبلیغات

دکتر نلسون Teich یک انکولوژیست و مراقبت های بهداشتی مشاور کار گرفت مارس 17 مواجهه با وظیفه هماهنگی با وزارت اقدامات با رئيس جمهور است که در برزیل در اقتصاد باید نابود نمی شود محدودیت برای کنترل گسترش ویروس.

Teich را سلف Luiz Henrique Mandetta نیز رد کرده بود استفاده از کلروکين که نیز تا به حال شده است تبلیغ توسط رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن به عنوان یک درمان.

چهار وزرای کابینه صحبت کرد که پس از Teich استعفای دفاع از این ایده از بیماران مجاز به استفاده از دارو اگر آنها می خواهند به از جمله وزیر اقتصاد پائولو Guedes و نظامی رئیس ستاد ژنرال والتر براگا Netto.

مقامات می گویند تقریبا 15000 نفر فوت کرده اند در برزیل از COVID-19 بیماری ناشی از کوروناویروس هر چند برخی از کارشناسان می گویند این رقم به طور قابل توجهی بالاتر به دلیل ناکافی تست. اوج بحران هنوز به آمار امریکا بزرگترین کشور ،

ژنرال ادواردو Pazuello که تا به حال هیچ درمانی تجربه تا زمانی که او وزارت بهداشت شماره 2 رسمی در ماه آوریل خواهد بود که وزیر موقت تا Bolsonaro انتخاب یک جایگزین. برزیلی رسانه ها گفته اند که Teich توانایی برای انجام کار خود را کرده بود تضعیف شده است با انتصاب ده ها تن از پرسنل نظامی به مشاغل در وزارت.

"زندگی ساخته شده است انتخاب و امروز من تصمیم به ترک" Teich خبرنگاران گفت: در برازیلیا پایتخت. او توضیح نمی دهد که چرا او را ترک و خودداری از پاسخ به سوالات.

براگا Netto این فرمانده نظامی گفت: Teich ترک شغل "به دلایل شخصی." Bolsonaro نظر نیست.

تسهیل قوانین و مقررات برای استفاده از کلروکين

Teich استعفای یک روز پس از Bolsonaro گفت: رهبران کسب و کار در یک کنفرانس ویدئویی او را سهولت در قوانین برای استفاده از کلروکين به درمان افراد آلوده به ویروس coronavirus. Teich است و غالبا به نام استفاده از مواد مخدر "عدم قطعیت" و این هفته هشدار داد و از عوارض جانبی آن است.

وزارت بهداشت اجازه کلروکين برای استفاده در coronavirus موارد تنها برای بیماران بستری در بیماری جدی است.

در Bolsonaro را ترغیب این کشور به ارتش دارویی و شیمیایی آزمایشگاهی افزایش کلروکين تولید در اواخر ماه مارس است.

محققان در ماه گذشته گزارش شده بدون سود در تجزیه و تحلیل از مواد مخدر یا مربوط به ماده هیدروکسی کلروکین در ایالات متحده بیمارستان برای جانبازان. ماه گذشته دانشمندان در برزیل متوقف شد بخشی از یک مطالعه از کلروکين پس از ریتم قلب مشکلات توسعه در یک چهارم از مردم با توجه به بالاتر از دو دوز بودن تست شده است.

فرمانداران که توصیه می شود اقدامات قرنطینه و خودداری از شعار دارو اثبات نشده پتانسیل گفت Teich استعفای نشان دهنده Bolsonaro شکست برای مدیریت این بیماری همه گیر.

ریو دو ژانیرو رژیم صهیونیستی است. Wilson Witzel سابق متحد Bolsonaro گفت: "هیچ کس نمی تواند کار جدی با دخالت در وزارتخانه است." "همین دلیل است که فرمانداران و شهرداران باید منجر به بحران همه گیر و نه شما آقای رئیس جمهور" Witzel گفت در توییتر.

فرماندار Ceara, یکی از برزیل سخت ترين ضربه متحده گفت: Teich خروج "به ارمغان می آورد عظیم ناامنی و نگرانی است."

"این غیر قابل قبول است که در مواجهه با این بحران جدی در سلامتی تمرکز دولت است که هنوز هم در سیاسی و ایدئولوژیک بحث. که توهین به ملت" Camilo سانتانا گفت.

Bolsonaro اخراج Teich را سلف

در آوریل 16, Bolsonaro اخراج Teich را سلف Mandetta که تا به حال تبدیل شدن به تجسم چالش ها به رئیس جمهور مخالفت فرمانداران' قرنطینه توصیه ها و محدودیت در کسب و کار. Bolsonaro بود مشتاق به از سرگیری فعالیت های اقتصادی و هشدار داد که عدم انجام این کار می تواند در برزیل به فرود به "هرج و مرج".

Teich آن متعهد به تعادل مراقبت های بهداشتی و نگرانی های اقتصادی رئيس جمهور نگرانی. او آشکارا به چالش کشیدن رئیس جمهور انداز اما آیا دفاع از ماندن در خانه و اقدامات.

میگوئل لاگو, مدیر اجرایی برزیل, غیر انتفاعی, موسسه مطالعات سیاستگذاری سلامت که توصیه مقامات بهداشت عمومی گفت: Teich نبود قادر به ساخت تیم خود ندارد Mandetta سیاسی قدرت و تمایل ندارد به نقض علمی توصیه.

"او به وضوح به حال محدودیت" لاگو گفت. "او نمی خواهد به چالش شده است اجماع در میان جامعه علمی است. او هرگز قبول کلروکين چیزی که Bolsonaro می خواستم او را به انجام به توصیه عمومی که کلروکين شد یک درمان برای استفاده در سیستم بهداشت عمومی."

ساعت پس از Teich چپ کار وزارت بهداشت آغاز شد, فهرست ارقام بر کلروکين توزیع به عنوان بخشی از آن اصلی نمودار در مورد طرح های دولت در برابر این بیماری همه گیر در کنار مراقبت ويژه تخت, شخصی, حفاظت تجهیزات آزمایش و واکسن آنفولانزا.

خطر مشاوره گروه اوراسیا تحلیلگر فیلیپ Gruppelli Carvalho گفت که وزارت بهداشت, ظرفیت "موثر نقش هماهنگ کننده به نظر می رسد که کاهش یافته است با Mandetta را خروج" .

"در نهایت Teich را اخراج کرده و به نظر ما افزایش خطرات ناشی از دولت را ضعیف پاسخ به همه گیر است که می تواند کمک به ضعیف تر انتخابات ریاست جمهوری و کاهش حمایت Bolsonaro در پست پاندمی فاز," او گفت:.

روزنامه Folha de S. Paulo منتشر سرمقاله پس از Teich خروج کرد و گفت Bolsonaro در تلاش است تا "قرار داده بقای خود بالاتر از سیاست های دولت و منافع ملی."

"استعفای یکی دیگر از وزیر بهداشت — در کمتر از یک ماه و در جدی ترین بهداشتی اضطراری از تاریخ معاصر — در معرض سقوط یک رئیس جمهور است که نمی توانم حتی تظاهر به اداره کشور" روزنامه گفت. "اگر به عنوان اقتصادی و بهداشتی فجایع کافی نیست, او خود را تبدیل به یک بحران مواجه می شود."

پس از Teich استعفای اعلام شد, گلدان-کوبیدن اعتراضات شنیده می شد در مناطق مختلف از سائو پائولو و ریو دو ژانیرو.

(AP)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن