برزیل رنج می برد رکورد روزانه Covid-19 کشته و تهمت در نظر ممنوعیت سفر

صادر شده در: 20/05/2020 - 05:08 برزیل روزانه مرگ و میر از این کروناویروس جدید افزایش به رکورد 1,179 روز سه ش

توسط NEWSPISHGAMANNN در 31 اردیبهشت 1399

صادر شده در:

برزیل روزانه مرگ و میر از این کروناویروس جدید افزایش به رکورد 1,179 روز سه شنبه به عنوان رئیس جمهور Jair Bolsonaro دو برابر کردن در کلروکين به عنوان یک امکان درمان و آمریکا رهبر دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: با توجه به سفر بان کی مون از برزیل.

تبلیغات

بالاترین روزانه تلفات قبل از پنج شنبه تا به حال شده است 881 مرگ و میر در مارس 12. همه گیر کشته شدن حداقل 17,971 مردم در برزیل, با توجه به وزارت بهداشت.

برزیل پیشی گرفت و بریتانیا روز دوشنبه برای تبدیل شدن به کشور با سومین شماره از تایید عفونت پشت روسیه و ایالات متحده است. برزیل را تایید موارد نیز شروع به پریدن کرد یک رکورد 17,408 روز سه شنبه در مجموع از 271,628 افرادی که آزمایش مثبت برای ویروس.

Bolsonaro یک متحد ایدئولوژیک از مغلوب ساختن پیشی جستن مورد انتقاد قرار گرفته است برای به دست ما شیوع مانند مخالفت با محدودیت در حرکت می بیند به عنوان بیش از حد آسیب رساندن به اقتصاد است.

Bolsonaro گفت: موقت وزیر بهداشت ادواردو Pazuello خواهد موضوع دستورالعمل جدید در روز چهارشنبه در حال گسترش توصیه می شود استفاده از ضد مالاریا, داروی کلروکين به درمان coronavirus.

دو پزشکان آموزش دیده اند استعفا داد و به عنوان وزیر بهداشت در ماه گذشته به عنوان Bolsonaro مخالف بهداشت عمومی مشاوره.

Bolsonaro گفت, وب سایت, وبلاگ, فراموش Magno که Pazuello فعال-وظیفه ارتش, آیا ثبت نام جدید کلروکين دستورالعمل ها و نگه داشتن کار بالا در حال حاضر. Bolsonaro اضافه شده که مادر او 93 سال او را نگه می دارد یک جعبه کلروکين در دست او باید آن را.

مغلوب ساختن پیشی جستن اعلام کرد که روز دوشنبه او کلروکين پیشگیرانه به خبرنگاران گفت: روز سه شنبه: "من نمی خواهم مردم آمدن به اینجا و آلوده کردن مردم ما است. من نمی خواهم مردم بیش از وجود دارد بیمار یا نه. ما در حال کمک به برزیل با هواکش ... برزیل است که با داشتن برخی از مشکلات هیچ تردیدی در مورد آن."

سازمان بهداشت پان آمریکا به مقامات گفت: در مجازی جلسه آنها نگران ویروس' گسترش در سه منطقه مرزی از آمازون بین کلمبیا و پرو و برزیل. از آنها خواست اقدامات ویژه برای حفاظت از جمعیت های آسیب پذیر در میان بومیان فقیر و اقلیت نژادی.

(رویترز)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن