برزیل Covid-19 مرگ و میر پیشی 20,000

صادر شده در: 22/05/2020 - 06:19Modified: 22/05/2020 - 06:23 رمان coronavirus مرگ و میر در برزیل پیشی گرفته 2

توسط NEWSPISHGAMANNN در 2 خرداد 1399

صادر شده در: Modified:

رمان coronavirus مرگ و میر در برزیل پیشی گرفته 20,000 روز پنج شنبه پس از یک رکورد تعداد مرگ و میر در یک دوره 24 ساعته وزارت بهداشت گفت.

تبلیغات

کشور است که کانون شیوع بیماری در آمریکای لاتین و بالاترین یک روز تلفات 1,188 تحت فشار قرار دادند به طور کلی مرگ, شمارش به 20,047.

برزیل در حال حاضر ثبت بیش از 310,000 موارد با کارشناسان گفت: عدم به معنی آزمایش ارقام واقعی احتمالا بسیار بالاتر است.

با منحنی آن از عفونت و مرگ و میر افزایش شدت این کشور از 210 میلیون دلار در رتبه سوم جهان از نظر تعداد موارد پشت سر ایالات متحده و روسیه است.

مرگ و میر -- ششم بالاترین در جهان است -- دو برابر شده فقط 11 روز, با توجه به وزارت اطلاعات.

با وجود نگرانی از گسترش این بیماری راست رئیس جمهور Jair Bolsonaro روز پنج شنبه ادامه تماس های خود را به قراضه مستند اقدامات برای احیای یک اقتصاد ضعیف.

اما تقریبا تمام کشور را 27 متحده تحت نوعی از مستند سفارش هر چند برزیل در حال wearying محدودیت در محل پس از پایان ماه مارس.

'Bolsonarovirus'

سائو پائولو, دولت, اقتصادی و فرهنگی پایتخت برزیل است که تا کنون بیشتر تحت تاثیر قرار با حدود یک چهارم از این کشور کشته و عفونت.

سائو پائولو فرماندار جاو Doria که درگیری اغلب با رئیس جمهور بیش از مهار اقدامات است گفت: این کشور برای مبارزه با کروناویروس و "Bolsonarovirus."

اما Bolsonaro و فرمانداران صدا آشتی جویانه توجه داشته باشید پنج شنبه به عنوان آنها در یک ویدئو کنفرانس در هماهنگی پاسخ به همه گیر.

رئیس جمهور نام آن را "یک پیروزی بزرگ برای مردم برزیل."

Doria بخشی از خواست وحدت.

"برزیل نیاز به متحد باشند. اگر ما در جنگ ما همه رو شکست. بیایید با هم در صلح و آقای رئیس جمهور هم برای برزیل," او گفت:.

بیمارستان ها در سائو پائولو و ریو دو ژانیرو و کشورهای مختلف در سراسر شمال و شمال شرقی برزیل در نزدیکی سقوط.

مقامات شده اند مسابقه به راه اندازی بیمارستان با تخت اما در حال تلاش برای ساخت آنها را به اندازه کافی سریع.

'در جنگ'

Bolsonaro که معروف در مقایسه با ویروس به یک "کمی آنفولانزا" به نظر می رسد که دوخته امید خود را بر ضد مالاریا داروها کلروکين و هیدروکسی کلروکین به آن را متوقف کند.

او را از طریق رفته دو وزرای بهداشت پس از همه گیر آغاز شد و مهم وزارت در حال حاضر در دست یک دولت موقت و ارتش به طور کلی ادواردو Pazuello.

آخرین وزیر بهداشت Nelson, Teich, استعفا داد هفته گذشته پس از کمتر از یک ماه در این گزارش پس از برخورد با Bolsonaro بیش از این اصرار رییس جمهور بر گسترده کلروکين و هیدروکسی کلروکین استفاده کنید.

مواد مخدر نشان داده اند مجمل نتایج در برابر coronavirus و دانشمندان می گویند مطالعات بیشتر مورد نیاز است برای تعیین اینکه آیا آنها ایمن و موثر برای COVID-19.

اما مانند خود ما همتای دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن به او است که اغلب در مقایسه Bolsonaro آنها را می بیند به عنوان پتانسیل تعجب مواد مخدر.

هیچ دیر شد Teich کردن درب از Bolsonaro دولت توصیه می شود پنج شنبه که همه COVID-19 بیماران دریافت یکی از مواد مخدر به عنوان به زودی به عنوان آنها نشان می دهد علائم.

"هنوز هم وجود دارد هیچ اثبات علمی, اما (کلروکين) است که تحت نظارت و مورد استفاده در برزیل و در سراسر جهان" Bolsonaro توییتی پس از آن.

(AFP)



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن