رییس جمهوری برزیل Bolsonaro مصرف هل دادن 'معجزه' هیدروکسی کلروکین برای Covid-19

رئیس جمهور برزیل Jair Bolsonaro رفته همه در هیدروکسی کلروکین خود را برای کمک به کروناویروس زده کشور ضرب و شتم

توسط NEWSPISHGAMANNN در 19 تیر 1399

رئیس جمهور برزیل Jair Bolsonaro رفته همه در هیدروکسی کلروکین خود را برای کمک به کروناویروس زده کشور ضرب و شتم COVID-19. او تحت فشار قرار دادند تا دولت او را به مالاریا مواد مخدر به طور گسترده ای در دسترس برزیل و تشویق به آن را هم برای جلوگیری از این بیماری و درمان آن است.

تبلیغات

در حال حاضر راست پوپولیستی قرار دادن اعتقادات خود را به آزمون نهایی: Bolsonaro روز سه شنبه اعلام کرد که او تا به حال آزمایش مثبت برای این بیماری و مصرف هیدروکسی کلروکین.

Bolsonaro گفت: در یک مصاحبه تلویزیونی که او تا به حال گرفته شده اولیه دو دوز در رابطه با آنتی بیوتیک آزیترومایسین و احساس بهتر تقریبا بلافاصله. تنها تاسف کرد که با استفاده از آن زودتر.

"اگر من تا به حال گرفته شده هیدروکسی کلروکین پیشگیرانه, من هنوز هم می تواند کار" به جای رفتن به قرنطینه Bolsonaro گفت.

بعد از جدا تصویری او gulped پایین یک سوم قرص. او گفت که او آگاه از درمان های دیگر اشاره کرد اما هیچ یک از آنها تا به حال ثابت شده است به کار می کنند.

"من اعتماد به هیدروکسی کلروکین," او گفت:. "و شما؟"

EN NW گرفتن Q1 اندرو ماهیگیر از 23H

Bolsonaro بیماری قوی است نماد های دولت botched پاسخ به شیوع بیماری است. بیش از 1.7 میلیون نفر در برزیل را آزمایش مثبت برای coronavirus و تقریبا 68,000 فوت کرده اند. تنها در ایالات متحده انجام شده است بدتر است.

پرقدرت منتقد stay-در-خانه اقدامات Bolsonaro و 65 تا حد زیادی دوری ماسک و تمسخر coronavirus به عنوان یک "کمی آنفولانزا." به جای او قرار داده است ایمان خود را در هیدروکسی کلروکین و کلروکين و تبدیل آنها به محور خود دولت ویروس-ضرب و شتم راهکار.

دو داروها اغلب استفاده می شود در برابر مالاریا در حالی که هیدروکسی کلروکین نیز استفاده می شود به درمان خاصی automimmune بیماری است. برخی از کشورها مجاز و مواد مخدر که سعی در COVID-19 بيمار و برخی از پزشکان anecdotally گزارش داده اند که نتایج دلگرم کننده است.

هنوز شواهد نصب است که این داروها هیچ سود برای بستری بیماران است. سازمان غذا و داروی آمریکا در ماه ژوئن به عنوان مثال لغو آن اورژانس با استفاده از مجوز برای هیدروکسی کلروکین و کلروکين گفت این است که دیگر احتمال دارد که این داروها موثر بودند در درمان COVID-19 در این بیماران است.

Bolsonaro شده است و مصمم با چنین اظهارات. او تحت فشار قرار دادند تا خود وزارت بهداشت برای گسترش دسترسی به مواد مخدر و توزیع با وزرای بهداشت - Luiz Henrique Mandetta و نلسون Teich - که به خواست بیشتر احتیاط رویکرد است.

ادواردو Pazuello - فعال-وظیفه ارتش که در زمان بیش از به طور موقت در مارس 15, باقی می ماند و در این کار به این روز ثابت کرده است که بیشتر مطیع. خود وزارت گسترش دسترسی به مواد مخدر و بخش عمومی پزشکان در حال حاضر مجاز به تجویز آنها را برای تقریبا هر کسی که دارای آزمایش مثبت برای coronavirus نه فقط بیماران بدحال. آنها حتی می تواند مورد استفاده توسط زنان باردار و کودکان با شرایط بهداشتی خاص.

دفتر رئيس جمهور کاهش یافته است به نظر برای این مقاله کارگردانی سوالات وزارت بهداشت. وزارت بهداشت و درمان پاسخ نمی دهند.

به درک چگونه Bolsonaro دولت را در آغوش این غیر متعارف استراتژی رویترز مصاحبه بیش از بیست نفر از جمله فعلی و سابق بهداشت مقامات فدرال پاسخ و همچنین به عنوان پزشکان و دانشمندان و کارشناسان بهداشت عمومی. چه پدید آمده بود یک عکس از یک رهبر نگران اثرات فلج کننده از مستندات اعمال شده توسط فرمانداران و شهرداران سراسر برزیل و مشتاق برای تعمیر سریع برای دوباره باز کردن اقتصاد است.

Bolsonaro در ابتدا با الهام سیاسی خود بت رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن بود که مدافع اولیه هیدروکسی کلروکین یک دوجین منابع گفت. اما Bolsonaro رفته بسیار بیشتر از همتای آمریکایی خود.

در فرماندهی ارتش به شدت ramped تا تولید کلروکين.

جدید خود را-نگاه وزارت بهداشت در حال حاضر رهبری سربازان و Bolsonaro وفاداران است مشتاقانه ترویج ضد مالاریا به عنوان بهترین امید در برابر COVID-19.

و برزیل نهادهای عمومی مانند دولت های ایالتی و فدرال وزارتخانه باید جامعی از داروها در بازار آزاد. تا کنون این سال آنها را صرف در مجموع 2.3 میلیون reais ($429,706) در هیدروکسی کلروکین - تا 6,592 درصد در مقایسه با کل مبلغ صرف شده در سال 2019 با توجه به مهر نقد و بررسی دولت داده است. این بدن را نیز صرف 1.51 میلیون reais در کلروکين تا کنون در سال 2020 در مقایسه با 626,472 reais در سال 2019.

در مرکز همه این غرفه Bolsonaro.

Mandetta بهداشت وزیر اخراج توسط Bolsonaro در ماه آوریل گفت: رئیس جمهور طبل حمایت از مواد مخدر تا به حال مانع از تلاش برای تحمیل stay-at-home اقدامات و کند کردن گسترش ویروس در برزیل.

"ساخته شده است که بسیاری از مردم بر این باورند که درمان آماده بود که آن را در حال حاضر وجود داشته است که شما لازم نیست که نگران باشید که شما فقط می تواند این دارو که حل مشکل" Mandetta و گفتگو کرد.

Teich, Mandetta جایگزینی که استعفا داد و پس از کمتر از یک ماه در کار نیست پاسخ به درخواست ها برای اظهار نظر.

پس از خروج او علنا گفته است که او استعفا داد و به دلیل اختلاف نظر با Bolsonaro بود که فشار او را به گسترش دسترسی به هیدروکسی کلروکین و کلروکين. منحصر به فرد رویترز گزارش نشان می دهد که Teich امید به متقاعد کردن Bolsonaro منتظر نتایج سریع ردیابی هیدروکسی کلروکین محاکمه شد اما قادر به متقاعد کردن رئیس جمهور با توجه به چهار نفر آشنا با این وضعیت.

Marcia Castro بومی برزیل و استاد در دانشگاه هاروارد T. H. Chan, دانشکده بهداشت, گفت این بود: "کاملا مضحک" استراتژی اولویت بندی اثبات نشده مواد مخدر بیش از ابزار قابل اعتماد مانند تست ردیابی و اجتماعی فاصله.

"آن را عمیقا غمانگیز وضعیت و این تصادفی نیست که ما در حال حاضر بیش از 60 ، 000 مرگ و میر," او گفت:.

'درمان معجزه آسا'

Bolsonaro علاقه هیدروکسی کلروکین و کلروکين ریشه های آن در گزارش های اولیه از چین و فرانسه در مورد مواد مخدر' بالقوه برای کمک به COVID-19 قربانیان, با توجه به شش نفر که صحبت با رادیو فردا.

در اواسط فوریه, چینی, رسانه دولتی گزارش داد که کارشناسان بهداشت و درمان وجود دارد تا به حال "تایید" کلروکين "است که برخی از اثر درمانی." که در اطراف یک میکروبیولوژیست فرانسوی, Didier Raoult نیز شروع به ستایش از مواد مخدر.

Raoult را حمایت از هیدروکسی کلروکین و کلروکين بود و توسط جناح راست وبلاگ نویسان و آزادیخواه متفکران. سپس در مارس 19, مغلوب ساختن پیشی جستن به waded بحث است. "من فکر می کنم این می تواند یک تعویض بازی گفت:" مغلوب ساختن پیشی جستن که ادعا می کند به طور خلاصه گرفته هیدروکسی کلروکین به عنوان یک پیشگیری کننده.

Bolsonaro بود به خصوص تحت تأثیر مغلوب ساختن پیشی جستن نظرات شش نفر گفت. Bolsonaro به حال ملاقات با رهبر ایالات متحده در اوایل ماه است که در مغلوب ساختن پیشی جستن Mar-a-لاگو رفت و آمد مکرر در فلوریدا و چند تن از اعضای برزیل همراهان بازگشت بیمار به برزیل.

"این ایده از یک درمان معجزه آسا گفت:" به تازگی رفتگان وزیر کابینه صحبت خواست نامش فاش نشود. "(Bolsonaro) معتقد است که در آن سحر و جادو راه حل. و من هم فکر می کنم بخشی از آن است که برای کپی کردن مغلوب ساختن پیشی جستن."

کاخ سفید با اشاره رویترز به بیانیه ای در مه 31, هنگامی که آن را اعلام کرد و آن را فرستاده بود 2 میلیون دوز از هیدروکسی کلروکین به برزیل "عنوان نمایشی از ... همبستگی" بین دو کشور است که به اشتراک گذاری یک "دیرینه همکاری در مسائل مربوط به سلامت."

در 21 مارس و دو روز پس از مغلوب ساختن پیشی جستن نظرات Bolsonaro اعلام کرد او سفارش ارتش دارویی و شیمیایی آزمایشگاهی تا سطح شیب دار به کلروکين تولید در برزیل برای استفاده به عنوان یک COVID-19 درمان است. پس از آن بخشنامه آزمایشگاه واقع در ریو دو ژانیرو تولید 2.25 میلیون و 150 میلی گرمی کلروکين قرص ارتش و گفتگو کرد.

با مقایسه این آزمایشگاه تولید شده و در مجموع 265,000 قرص در سه سال گذشته همراه با توجه به تولید اطلاعات به دست آمده از طریق یک آزادی اطلاعات درخواست ثبت شده توسط مخالفت مجلس ایوان ولنت و مشاهده شده توسط رویترز،.

برزیل نیروهای مسلح استفاده کرده اند کلروکين به دفع کردن مالاریا در کشور را جنگل های دهه و Bolsonaro سابق ارتش کاپیتان قرار داده است مردان نظامی در موقعیت های کلیدی. حداقل 27 فعلی یا سابق سربازان را به تازگی به عضویت وزارت بهداشت و درمان جایگزینی با تجربه مقامات بهداشت عمومی با توجه به همشهری چوب خط حساب کردن. در همین حال فعلی یا سابق سربازان را تشکیل می دهند تقریبا نیمی از Bolsonaro 23-صندلی کابینه.

پنج منابع به رویترز گفت که دیرینه استفاده از مواد مخدر توسط اعضای نیروهای مسلح کمک به کاستن ایمنی ترس در میان Bolsonaro نظامی مشاوران.

"اکثر آنها را در خدمت در آمازون" گفت: Osmar زمین Bolsonaro به تابعیت سابق وزیر که غیررسمی به توصیه دولت در طول بحران. "همه آنها را با استفاده از هیدروکسی کلروکین برای یک مدت زمان طولانی است."

برزیل ارتش نیست پاسخ به یک درخواست برای نظر.

وزارت بهداشت گفت: توزیع 4.4 میلیون کلروکين قرص به ایالات متحده. مشخص نیست که چگونه به طور گسترده ای در آنها در حال اجرا به عنوان برزیل پزشکان رایگان به تجویز مواد مخدر را به عنوان آنها را مشاهده کنید مناسب. اما تعداد زیادی از برزیل احتمالا دسترسی به آنها را مقامات و پزشکان و کارشناسان بهداشت عمومی گفت.

Thaysa دروموند یک infectologist درمان COVID-19 بيمار در Eduardo de Menezes بیمارستان در بلو هوریزونته گفت: بسیاری از بیماران پس از رسیدن - یا از مراقبت های اولیه درمانگاه و یا بیمارستان های دیگر - قبلا با توجه به مواد مخدر.

"در عمل بسیاری از پزشکان تجویز آن را," او گفت:. در بیمارستان او بود نه او افزود: "از آنجا که وجود دارد هیچ, تنومند, با کیفیت شواهد علمی است که پشتیبانی از آنها استفاده کنید."

عوارض جانبی بالقوه از هیدروکسی کلروکین و کلروکين شامل از دست دادن بینایی و مشکلات ریتم قلب.

صدای جدید

وزارت بهداشت مقامات در ابتدا با بیان احتیاط در مورد مواد مخدر, تمایل به صبر کردن برای اعتبار کارآزمایی بالینی داده ها با توجه به ده نفر آشنا با این وضعیت.

بنابراین Bolsonaro تبدیل شده به خارج از متخصصان پزشکی که مشترک شور و شوق خود را.

آنها شامل یک São Paulo-بر اساس انکولوژیست به نام Nise یاماگوچی. عملا ناشناخته در اپیدمیولوژی و بهداشت عمومی محافل یاماگوچی گفت: او در زمان یک علاقه اولیه در هیدروکسی کلروکین با توجه به Raoult کار و مطالعات. او تا به حال به نظر می رسد در برزیل رادیو و تلویزیون شعار پتانسیل وعده از این درمان ها است. Bolsonaro توجه گرفت و در مارس 3 او اعزام یک هواپیمای نیروی هوایی او را به پایتخت برای چت, Yamaguchi و گفتگو کرد. دفتر رئيس جمهور کاهش یافته است به نظر یاماگوچی حساب.

در جلسه یاماگوچی به رویترز گفت که Bolsonaro نشان داد او گزارش مطبوعات در مورد Raoult را هیدروکسی کلروکین مطالعه است. او می خواست به دانستن "چرا آن را نمی تواند مورد استفاده قرار گیرد بیشتر به طور گسترده ای" در برزیل, او گفت:. یاماگوچی گفت: او گفت: رئیس جمهور او نگران بود در مورد عدم عرضه در بخشی به دلیل هند یکی از بزرگترین تامین کنندگان ژنریک دارو تا به حال تحمیل مارس صادرات ممنوعیت هیدروکسی کلروکین به ملاقات خود را تقاضای داخلی.

روز بعد Bolsonaro اعلام عمومی او خواسته بود نارندرا نخست وزیر هند به شل محدودیت. سه روز بعد, دلیل افزایش فشار بین المللی و هند و آرام آن ممنوعیت صادرات. مودی در دفتر, نیست, پاسخ به یک درخواست برای نظر. در هند که در حال حاضر در جهان سوم-بدترین شیوع کروناویروس پس از برزیل و پزشکان نیز به طور گسترده ای تجویز هیدروکسی کلروکین.

Bolsonaro به زودی وظیفه یاماگوچی با طراحی دستورالعمل برای هدایت برزیل پزشکان در نحوه استفاده از ضد مالاریا یک وظیفه معمولا متعلق به دولت و مقامات بهداشت سه سابق وزارت بهداشت گفت: منابع.

در آوریل 16, Bolsonaro اخراج Mandetta به وزیر بهداشت. دو بوده است مبارزه علنی برای هفته بیش از Bolsonaro گریزی به ماندن در خانه و اقدامات و حمایت از هیدروکسی کلروکین و کلروکين.

که همان روز در برزیل فدرال نظام پزشکی (CFM) که مسئول صدور مجوز پزشکی و اخلاق توافق دستورالعمل برای چگونگی و زمانی که پزشک می تواند تجویز مواد مخدر.

Bolsonaro جایگزین Mandetta با Teich یک انکولوژیست با بهداشت عمومی را تجربه کنند. توسط اواسط ماه مه Bolsonaro عموم هل دادن Teich به ارائه یک پروتکل جدید اجازه می دهد تا پزشکان به تجویز هیدروکسی کلروکین و کلروکين برای مراحل اولیه بیماران.

Teich بود و تمایلی به انجام این کار بدون شواهد بیشتری است که این دارو موثر بود و امن برای استفاده از این, با توجه به چهار نفر آشنا با این وضعیت. بنابراین تیم طراحی یک طرح برای برنده شدن بیش از رئیس جمهور - داخلی هیدروکسی کلروکین مطالعه که به ارائه بخشی از نتایج در عرض چند هفته با توجه به مردم است.

آنها رسیده به Álvaro Avezum یک São Paulo متخصص قلب و عروق که قرار بود بخشی از یک ائتلاف قوی انجام آزمایش های بالینی ممکن است به COVID-19 درمان مردم گفت. یکی از این مطالعات بررسی شد که آیا بیماران مبتلا به کمتر علائم شدید می تواند با استفاده از هیدروکسی کلروکین برای جلوگیری از بستری شدن در بیمارستان. Teich تیم فکر تحقیقاتی که به طور بالقوه می تواند تایید مزایای چنین مداخله زود هنگام ممکن است درخواست تجدید نظر به Bolsonaro که به دنبال ایجاد برزیل کمتر از ترس از ابتلا COVID-19 به طوری که آنها می تواند به کار و مردم گفت.

به شرط وزارت بهداشت حمایت Avezum توافق به سرعت در مسیر این مطالعه دو منبع گفت. Avezum کاهش یافته است به نظر در این مذاکرات گفت که هدف این بود که به عنوان کارآمد که ممکن است.

در Bolsonaro شد تشدید فشار بر وزیر بهداشت به ثبت نام در این پروتکل جدید.

"این که آیا Teich آن را دوست دارد یا نه باشه ؟ آن چه اتفاق می افتد" Bolsonaro به خبرنگاران گفت در مارس 13. "ما صدها نفر از مرگ و میر در روز است. اگر این امکان وجود دارد برای کاهش این تعداد با کلروکين و چرا نباید از آن استفاده کنید؟"

روز بعد, Teich ملاقات با Bolsonaro به بحث در مورد هیدروکسی کلروکین کارآزمایی بالینی. برخورد رفتن نیست به خوبی. Bolsonaro گفت Teich او می خواست این دارو تایید شده برای استفاده گسترده تر و او می خواست آن را در حال حاضر.

"من کسی است که باعث می شود تصمیم گیری" رئیس جمهور گفت: با توجه به دو منبع با آگاهی از آن جلسه.

Teich استعفا داد و روز بعد.

تلخ بار

هیدروکسی کلروکین و کلروکين در حال حاضر flashpoints در برزیل قطبی سیاست است. نظرات افراد از مواد مخدر تبدیل شده اند چیزی از یک همه پرسی رئیس جمهور خود بسیار شبیه ماسک در ایالات متحده است.

برزیلی پزشک مارکوس برانکو رو در آشفتگی. در اواخر ماه مارس آغاز شد a randomized trial در شمال جنگل انبوه شهر مانائوس به بررسی ایمنی و اثر دو دوز مختلف کلروکين - یکی بالا و یکی پایین در بیماران بستری شديد COVID-19.

زمانی که دادگاه نظارت بر گروه متوجه افزایش کشندگی در بالا دوز آن متوقف مطالعه است. شانزده مردم مصرف بالاتر کلروکين دوز درگذشت در مقایسه با شش کم دوز ،

نتایج به سرعت رد دارو حامیان. Bolsonaro پسر ادواردو فدرال مجلس توییتی که مطالعه طراحی شده بود به "رد صلاحیت کلروکين" و او را متهم به محققان بودن چپ پارتیزان.

برانکو گفت: زندگی خود را تبدیل به یک کابوس. Bolsonaro طرفداران خشمگین با نتایج حاصل از یک مطالعه که به نظر می رسد برای به تصویر کشیدن رئیس جمهور مورد علاقه مخدر به عنوان کشنده فرستاده سیل پیام های خود را به Facebook account. آنها او را به نام یک "قاتل" یک "هیولا" و "شبه دانشمند."

"زمان خود خواهد آمد" یکی Facebook کاربر هشدار داد.

به دلیل تهدید به مرگ Lacerda مورد نیاز نگهبانان مسلح برای چند هفته. زندگی به تدریج به حالت عادی بازگشت اما او همچنان متزلزل آنلاین نفرت. "این یک نا معلوم تاثیری بر زندگی مردم گفت:" مهر.

Bolsonaro سن مکان او را در معرض خطر از COVID-19. هنوز هم با توجه به این واقعیت است که برزیل در حال حاضر میزان مرگ و میر کمتر از 5% و Bolsonaro به عنوان رئیس جمهور خواهد شد که دسترسی به کیفیت بالا و مراقبت های پزشکی او می ایستد یک فرصت خوب برای دوره نقاهت.

اگر او می کند, بسیاری انتظار دارند که او به اعتبار هیدروکسی کلروکین برای بقای خود.

Wildo Araujo سابق وزارت بهداشت رسمی که با همکاری یکی از برزیل برای اولین بار عمده COVID-19 مطالعات گفت: چنین ادعایی را بیشتر سیاسی دارو. آن را نیز بی اساس او افزود: به عنوان اثر مواد مخدر تنها می توان ثابت کرد با بزرگ randomized placebo-controlled trials.

"در این بیانیه از یک فرد ثابت نمی کند هر چیزی را," او گفت:. "(Bolsonaro) استفاده خواهد شد ... که روایت. اما از نقطه نظر علمی آن را ندارد ارزش در همه."

(رویترز)



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن