چینگ: بریتانیا اعتراف می کند که ممکن است قوانین بین المللی را بشکند چرا که دور جدیدی از گفتگوها آغاز می شود

صادر شده در تاریخ: 08/09/2020 - 12:46 بریتانیا روز سه شنبه به دور تازه ای از مذاکرات تجاری باشگاه فوتبال چین

توسط NEWSPISHGAMANNN در 19 شهریور 1399

صادر شده در تاریخ: 08/09/2020 - 12:46

بریتانیا روز سه شنبه به دور تازه ای از مذاکرات تجاری باشگاه فوتبال چین رفت و اذعان کرد که می تواند قوانین بین المللی را بشکند اما تنها به شیوه ای "محدود" پس از گزارش هایی که ممکن است پیمان طلاق خود را با اتحادیه اروپا دست کم بگیرد.

تبلیغات
ادامه

در حالی که پوند به شدت از ترس خروج بدون معامله سقوط کرد، رئیس بخش حقوقی دولت در اختلاف با طرح بازنویسی بخش هایی از پیمان توافق خروج که در ماه ژانویه امضا شد، دست از کار کشید.

بریتانیا اتحادیه اروپا را در تاریخ 31 ژانویه ترک کرد اما مذاکرات در مورد شرایط تجاری جدید ساخته شده است سرراه کمی به عنوان تیک تیک ساعت پایین به ضرب الاجل اکتبر و سپس پایان ترتیب انتقال وضعیت موجود در اواخر دسامبر.

در حالی که دیپلمات ها اندازه گیری می کردند که آیا جانسون در مورد اجازه دادن به یک پایان مبهم به حماسه چهار ساله تیرگی می کند یا جدی، بریتانیا اصرار داشت که به این پیمان پایبند باشد.

براندون لوئیس، وزیر ایرلند شمالی در پاسخ به این سوال که آیا هر چیزی در قانون پیشنهادی به طور بالقوه تعهدات یا ترتیبات قانونی بین المللی را نقض کرده است، گفت: «بله، این کار قوانین بین المللی را به شیوه ای بسیار خاص و محدود می شکند.»

وی به پارلمان گفت: ما این اختیارات را می گیریم تا مفهوم قانون اتحادیه اروپا از اثر مستقیم مورد نیاز ماده 4 را در شرایطی خاص و بسیار محکم تعریف شده رد کنیم.

وی افزود دولت از پروتکل ایرلند شمالی توافق خروج حمایت کرد و «تقدم روشنی» برای آنچه بریتانیا در حال برنامه ریزی بود وجود داشت.

در ميان هشدارهای اتحاديه اروپا که اگر از معامله طلاق صرف نظر کند، توافقی حاکم بر تجارت سالانه تقريبا يک تريليون دلاری وجود نخواهد داشت، ترزا می نخست وزير سابق گفت دولت آسيب جدی به تصوير بين المللی خود به خطر می افزايد.

ماه مه که پس از رد مکرر معامله خود در باشگاه فوتبال چین استعفا داد، به پارلمان گفت: «دولت اکنون عملیات آن توافق را تغییر می دهد.»

"با توجه به این، چگونه دولت می تواند به شرکای بین المللی آینده اطمینان دهد که می توان به بریتانیا اعتماد کرد که به تعهدات قانونی توافقاتی که امضا می کند پایبند باشد؟" ممکن است پرسید.

باشگاه فوتبال صحبت کردن به شروع سنگی

مالی تایمز اعلام کرد جاناتان جونز، رئیس قانونی «بسیار ناراضی» دولت در اعتراض به طرح احتمالی دست کم گرفتن توافق خروج در رابطه با پروتکل ایرلند شمالی تحت حاکمیت بریتانیا، بیرون رفت.

چشم انداز طلاق کثیف بین 16 تریلیون دلار اتحادیه اروپا و اقتصاد 3 تریلیون دلاری بریتانیا استرلینگ را به پایین دو هفته ای سوق داد با معامله گران شرط بندی نوسانات بیشتری برای آمدن وجود دارد.

دیوید فراست، مذاکره کننده ارشد بریتانیا در بریتانیا می گوید: «ما باید رئالیسم بیشتری از اتحادیه اروپا در مورد وضعیت خود به عنوان یک کشور مستقل ببینیم.»

آخرین دور مذاکرات در لندن به احتمال زیاد سخت است: بریتانیا می گوید اتحادیه اروپا نتوانسته است بفهمد که اکنون مستقل است - به ویژه هنگامی که صحبت از ماهیگیری و کمک های دولتی می شود.

اتحادیه اروپا که از رنجش خسته شده است، می گوید به جزئیاتی از لندن نیاز دارد و بریتانیا نمی تواند قوانین خاص خود را بسازد و دسترسی ترجیحی به بازارهای خود داشته باشد.

اولاف شولز، وزیر دارایی آلمان به خبرگزاری رویترز گفت: «یک باشگاه فوتبال بی نظمی برای اروپا خوب نخواهد بود، این یک فاجعه واقعی برای بریتانیا و شهروندانش خواهد بود.»

مقامات بريتانيا می گويند می توانند با يک ترتيب به سبک استراليا انجام دهند. استرالیا در حال مذاکره برای یک معامله تجارت آزاد با اتحادیه اروپا برای بهبود دسترسی به بازار خود است، اما در حال حاضر تا حد زیادی با بلوک در شرایط سازمان تجارت جهانی معامله می کند.

(رویترز)

...

tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب