بریتانیا وارد رکود اقتصادی رکورد پس از کوروناویروس ضربه اقتصاد کاهش می شود توسط 5

صادر شده در تاریخ: 12/08/2020 - 13:14تغییریافته: 12/08/2020 - 13:22 اقتصاد بریتانیا در سه ماهه دوم با یک پنج

توسط NEWSPISHGAMANNN در 22 مرداد 1399

صادر شده در تاریخ: تغییریافته:

اقتصاد بریتانیا در سه ماهه دوم با یک پنجم افزایش می کند، بالاتر از هر همسایه اروپایی، به عنوان همه گیر coronavirus به شدت کسب و کار و کشور را در رکود رکورد فرو می بره.

تبلیغات

اقتصاد بریتانیا در سه ماهه دوم با یک پنجم افزایش می کند، بالاتر از هر همسایه اروپایی، به عنوان همه گیر coronavirus به شدت کسب و کار و کشور را در رکود رکورد فرو می بره.

دفتر آمار ملی پس از قرارداد تولید ناخالص داخلی با قرارداد ۲۰/۴ درصد در آوریل-ژوئن گفت: «واضح است که بریتانیا در بزرگترین رکود اقتصادی در رکورد قرار دارد.

رکود اقتصادی بریتانیا - اولین رکود اقتصادی آن از سال 2009 در میان بحران مالی جهانی - پس از دو انقباض فصلی در یک ردیف تایید شد.

GDP در سه ماه اول امسال 2.2 درصد کاهش یافت.

دفتر آمار گفت که انقباض برای شش ماه اول سال 2020 "کمی کمتر از 22.7 درصد در اسپانیا دیده می شود اما بیش از دو برابر سقوط 10.6 درصدی در تولید ناخالص داخلی ایالات متحده در طول این دوره بود".

اما انقباض سه ماهه دوم بریتانیا، تولید ناخالص داخلی اسپانیا را با منهای ۱۸.۵ درصد شکست داد.

دفتر آمار ملی (ONS) گفت: بریتانیا سه ماهه دوم وخيم با کاهش 20 درصدی خروجی در ماه آوریل رانده شد، "بزرگترین سقوط ماهانه در رکورد منعکس کننده گسترده... کاهش در خروجی در سراسر خدمات، تولید، و صنایع ساختمانی".

'زمان سخت'

وزیر دارایی ریشی سونک گفت داده ها "تایید می کنند که زمان سخت اینجا هستند".

او اضافه کرد: "صدها هزار نفر از مردم در حال حاضر از دست داده اند شغل خود را، و متاسفانه در ماه های آینده بسیاری از خواهد شد."

صدراعظم چکر سونک قصد دارد در ماه اکتبر طرح مفرغ دولت که تا 80 درصد دستمزد برای نزدیک به ده میلیون کارگر پرداخت می کند، به پایان بانجامد.

بریتانیا -- که بیشترین تعداد تلفات در اروپا از coronavirus -- به نظر می رسد پرداخت هزینه سنگین تر برای قفل کردن در بیشتر از همسایگان قاره ای خود.

اقتصاد بریتانیا نیز بیش از سایر کشورهای اروپایی به بخش خدمات سخت ضربه متکی است.

آغاز می شود

در حالی که رسما در رکود اقتصادی، اقتصاد بریتانیا شروع به دوباره به نوبه خود به عنوان دولت کاهش محدودیت های سخت.

در ماه ژوئن رشد تولید ناخالص داخلی تولید ناخالص داخلی در ماه ژوئن 8.7 درصد بود چرا که اقتصاد به آرامی از قفل شدن آن که در اواخر ماه مارس اجرا شد، بیرون آمد.

که به پوند کمک کرد تا در روز چهارشنبه ثابت شود، در حالی که بازار سهام لندن در معاملات نیمه صبح 0.9 درصد بالا بود.

"اقتصاد شروع به گزاف گویی بازگشت در ماه ژوئن، با بازگشایی مغازه ها، کارخانه ها شروع به افزایش تولید و خانه سازی ادامه به بهبود، "جاناتان Athow، معاون آمار ملی در ONS.

با وجود این، تولید ناخالص داخلی در ماه ژوئن هنوز هم یک ششم پایین تر از سطح خود در ماه فوریه باقی می ماند، قبل از اینکه ویروس زده شود.

در مجموع، بهره وری بزرگترین سقوط خود را در سه ماهه دوم دید. مهمان نوازی بدترین ضربه بود، با بهره وری در آن صنعت در حال سقوط توسط سه چهارم در ماه های اخیر، آتاو اضافه کرد.

افزایش بیکاری

برای کمک به بهبود اقتصاد، بانک مرکزی انگلستان (BoE) در حال پمپاژ صدها میلیارد پوند محرک نقدی است و نرخ بهره اصلی خود را به رکورد پایین 0.1 درصد کاهش یافته است.

اقتصاددان سازمان بهداشت جهانی، هاوارد آرچر چهارشنبه گفت: «محرک مالی و پولی قابل توجهی که وضع شده است باید حمایت مداوم از اقتصاد را فراهم کند.

اگر چه انتظار می رود اقتصاد در سه ماهه سوم به رشد قابل تبرک دست یابد... نرخ گسترش در سه ماهه چهارم با افزایش بیکاری به دنبال کندی خواهد بود" پایان طرح فوروک.

ONS داده های منتشر شده دوشنبه نشان داد که حدود 730،000 کارگر از حقوق و دستمزد شرکت های بریتانیایی از ماه مارس حذف شده اند.

اطلاعیه کاهش شغل تبدیل شده اند یک رخداد روزانه در انگلستان، با فروشگاه های زنجیره ای Debenhams در سه شنبه تبر 2،500 ارسال شده است.

BoE انتظار دارد نرخ بیکاری به حدود 7.5 درصد در پایان سال از 3.9 درصد در حال حاضر شلیک کنید.

و پیش بینی می کند که اقتصاد بریتانیا 9.5 درصد برای کل سال 2020 قرارداد داشته باشد.

BoE تخمین می زنند که بریتانیا تولید ناخالص داخلی در سال 2021 به 9 درصد برخواهد گروید.

فیونا سینکوتا تحلیلگر شاخص شهر می گوید: «بحران بازار کار یا افزایش قوی دیگری در عفونت (ویروس) می تواند به سرعت این دوره بهبودی شکننده را از بین بَرَد»

(AFP)

...

tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن