بریتانیا معکوس تصمیم به Huawei نقش در شبکه 5G به دلایل امنیتی

بریتانیا روز سه شنبه عقب نشینی در برنامه را به شرکت ارتباطات چینی هواوی یک نقش در انگلستان با سرعت بالا جدید

توسط NEWSPISHGAMANNN در 25 تیر 1399

بریتانیا روز سه شنبه عقب نشینی در برنامه را به شرکت ارتباطات چینی هواوی یک نقش در انگلستان با سرعت بالا جدید شبکه تلفن همراه در میان نگرانی های امنیتی سوخت افزایش تنش بین پکن و قدرت های غربی.

تبلیغات

بریتانیا گفت: این تصمیم به منع Huawei از کار بر روی به اصطلاح 5G سیستم پس از تحریم های ایالات متحده ساخته شده آن را غیر ممکن است برای اطمینان از امنیت تجهیزات ساخته شده توسط شرکت چینی است.

آمریکا نیز تهدید به قطع هوش وگو با انگلیس به دلیل نگرانی که Huawei دخالت می تواند اجازه می دهد که دولت چین برای نفوذ انگلستان شبکه های.

وزیر فرهنگ الیور Dowden گفت: مجلس این تصمیم را به تاخیر می اندازد rollout از 5G تکنولوژی و افزایش هزینه 2 میلیارد پوند ($2.5 میلیارد دلار) اما این خواهد بود که انجام می شود.

"این شده است تصمیم گیری آسان, اما آن را یک حق است," او گفت:.

تصمیم نیروهای انگلیسی اپراتورهای مخابراتی به توقف خرید 5G از تجهیزات هواوی در پایان این سال, اما به آنها می دهد تا سال 2027 به حذف Huawei دنده است که قبلا مورد استفاده در شبکه است که در حال حاضر تحت ساخت و ساز.

شرکت چینی Huawei به خارج از انگلستان 5G شبکه تلفن

نسل پنجم یا 5G شبکه انتظار می رود به طلیعه چیزی بودن در یک موج جدیدی از بی سیم و نوآوری با فوق العاده سریع سرعت و کم تاخیر سیگنال است که کمک خواهد کرد که توسعه خودروهای بدون راننده از راه دور عمل جراحی و کارخانه روبات.

انتقادی برای اپراتورهای مخابراتی دولت تصمیم گرفتند به منظور آنها را به پاره کردن تجهیزات تولید شده توسط هواوی و استفاده در سیستم های قبلی مانند موجود شبکه 4G. چنین تصمیم گیری ممکن است باعث ویران کردن در انگلستان مخابرات سیستم.

هنوز تصمیم علائم عمده عقب نشینی نخست وزیر بوریس جانسون که در ژانویه به دنبال به تعادل اقتصادی و فشارهای امنیتی با توافق به Huawei محدود نقش در 5G شبکه. تحت زودتر حکم Huawei شده اند محدود به ارائه 35 درصد از تجهیزات مانند رادیو و آنتن با شرکت منع از تهیه اجزای اصلی سیستم.

اما این حرکت راه اندازی یک برخورد دیپلماتیک با ایالات متحده است که در یک محدوده گسترده ای از اختلاف تجاری با چین و تهدید به قطع همکاری های امنیتی مگر اینکه بریتانیا ریخته Huawei. در میان ادامه فشار برای حذف Huawei از شبکه های ارتباطی به طور کامل در ایالات متحده در ماه مه به اعمال تحریم های جدید است که بار شرکت در سراسر جهان از آمریکایی ساخته شده ماشین آلات و یا نرم افزار برای تولید تراشه برای این شرکت چینی است.

مقامات ایالات متحده ادعا می کنند که تحت چینی قانون دولت می تواند نیروی Huawei به آن دسترسی به شبکه های خارجی آن کمک کرده است ساخت. Huawei متهم کرد و گفت که کشورهایی مانند بریتانیا در حال حاضر توسعه نظارت روش برای اطمینان از وجود دارد بدون نقض امنیت.

ایالات متحده از تصمیم

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن مشاور امنیت ملی تحسین بریتانیا تصمیم.

"گزارش انگلیس اقدام نشان دهنده رشد اجماع بین المللی که هواوی و دیگر غیر قابل اطمینان فروشندگان تهدیدی برای امنیت ملی, به عنوان آنها باقی می ماند مدیون به حزب کمونیست چین گفت:" رابرت اوبراین است که در اروپا این هفته است. "ما مشتاقانه منتظر به کار با انگلستان و همچنین به عنوان بسیاری از ما با دیگر شرکا و متحدان به خار و نوآوری و ترویج فروشنده تنوع در 5G زنجیره تامین و اطمینان 5G امنیتی رایگان از خطرناک دستکاری."

جانسون همچنین تحت فشار از شورشیان در خود حزب محافظه کار که انتقاد جدید چین, هنگ کنگ, قانون تامین و درمان آن قومی Uighurs در چین دور غرب سین کیانگ منطقه و همچنین Huawei لینک کلیک کنید برای چینی ها در دولت است.

دو هفته پیش اعضای پارلمان مورد بحث Huawei گرفتاری در سین کیانگ پس از آسوشیتد پرس گزارش مجبور تولد اقدامات کنترل در منطقه فشار دولت برای کاهش روابط با این شرکت در زمینه حقوق بشر. ده محافظه کار مجلس این هفته با ارسال نامه ای به جانسون خواستار آن است که او حذف Huawei از "انگلستان بحرانی ملی زیرساخت ها است."

حزب کارگر را سخنگوی ارتباطات مسائل چی Omwurah, تقبیح دولت فلیپ فلاپ رویکرد و گفت: این امر باید یک مبرم تاثیر در آینده است.

"روشن شده است برای برخی از زمان وجود دارد که سوالات جدی بر سر اینکه آیا Huawei باید مجاز به کنترل بخش های زیادی از کشور ما را در شبکه های مخابراتی و در عین حال دولت حاضر به صورت واقعیت" او گفت:. "رویکرد خود را به ما 5G قابلیت Huawei و امنیت ملی ما شده است incomprehensibly غفلت."

Huawei ابراز ناامیدی کرد و گفت که این تصمیم را تهدید می کند به حرکت "بریتانیا به دیجیتال خط آهسته فشار تا صورتحساب و تعمیق شکاف دیجیتال."

"آمریکا انگیزه برای این فعالیت ها یکی از حفاظت از آمریکایی شغل" Huawei UK معاون رئیس جمهور جرمی تامپسون گفته آسوشیتد پرس با این استدلال که ایالات متحده آمریکا., با وجود آن جهانی است که در پشت منحنی وقتی که می آید به فن آوری های بی سیم.

"ایالات متحده باید تحت-سرمایه گذاری بی سیم به طور مداوم از نسل دوم. در اینجا ما در پنجم" او گفت:. "آنها تحت سرمایه گذاری. و به عنوان یک نتیجه, آنها در حال پشت سر بقیه جهان است."

بحث قرار داده Huawei در گرداب تنش ها میان چین و بریتانیا است.

'ناخالص دخالت'

در پاییز گذشته انگلستان به نام چین به سازمان ملل و کمیساریای عالی حقوق بشر دسترسی رایگان به سین کیانگ.

اخیرا جانسون دولت انتقاد کرده است چین تصمیم به اعمال گسترده جدید امنیت ملی قانون در هنگ کنگ. بریتانیا را متهم کرد که دولت پکن از تخطی از چین و بریتانیا اعلامیه مشترک که تحت آن انگلستان بازگشت و کنترل از هنگ کنگ به چین در سال 1997 و اعلام کرد این امر باز کردن یک مسیر خاص به شهروندی تا 3 میلیون واجد شرایط ساکنان این شهر است.

چین سفیر بریتانیا لیو Xiaoming هفته گذشته تقبیح آنچه که او به عنوان "ناخالص دخالت" در امور.

"بریتانیا می تواند تنها بود," او گفت: هنگامی که آن را به یک سیاست خارجی مستقل و اضافه کرد که این مجموعه یک سابقه بد "را سیاست خود را در صبح و تغییر آن در شب است."

"آن را نیز می فرستد یک پیام به چین کسب و کار جامعه" لیو گفت: پیشنهاد شرکت های چینی ممکن است فکر می کنم دو بار در مورد سرمایه گذاری در بریتانیا. "آنها همه در چگونه شما رسیدگی Huawei."

رعنا Mitter یک دانشگاه آکسفورد استاد تاریخ در دانشگاه و متخصص در چین گفت که قانون تامین — همراه با خشم گسترده تر در مورد راه چین به کار گرفته اطلاعات در مورد کوروناویروس — ایجاد افزایش نگرانی در میان بریتانیا سیاستمداران و عمومی است.

اما برای چین این راه بریتانیا به کار گرفته شده Huawei موضوع است که عمده مشکل است. حتی اگر بریتانیا تصمیم می گیرد که خرید Huawei یک ایده خوب نیست, این می تواند انجام شده است بیشتر احتیاط Mitter گفت.

"من فکر می کنم واکنش فوری از چین است که رفتن به بسیار لامپ های رشته ای," او گفت:. "آنها در حال رفتن به بسیار عصبانی مورد واژگونی این تصمیم نه فقط به دلیل تصمیم خود را, اما از آنجا که در یک حس و حال آنکه آنها را از دست بدهد.

"پس گفت: بله در ماه ژانویه دولت بریتانیا در حال حاضر انجام می شود بسیار دقیق U-turn و گفت: به هیچ وجه. اما من فکر می کنم که چین شاید به احساس به عنوان اگر آن را ساخته شده است در اصل به رنج می برند عواقب که U-نوبه خود در."

(AP)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب