پلیس بریتانیا به اتهام خواندن چاقو حمله مشکوک با سه فقره قتل

صادر شده در: 27/06/2020 - 20:09اصلاح: 27/06/2020 - 20:09 انگلیس ضد تروریسم پلیس را متهم 25 ساله با سه فقره ق

توسط NEWSPISHGAMANNN در 7 تیر 1399

صادر شده در: اصلاح:

انگلیس ضد تروریسم پلیس را متهم 25 ساله با سه فقره قتل و سه فقره اقدام به قتل برای یک حمله با چاقو در پارک که به کشته شدن سه مرد به یک هفته پیش است.

تبلیغات

انگلیسی دادستان مجاز اتهامات ظ روز شنبه در برابر Khairi Saadallah از خواندن. این حمله اتفاق افتاده است 20 ژوئن در Forbury باغ پارک در خواندن یک شهر از 200 ، 000 نفر حدود 40 مایل (64 کیلومتر) غرب لندن است.

سه قربانیان دوستان که مشخص شد توسط پلیس به عنوان معلم جیمز فورلانگ, 36, دانشمند, دیوید, ناله, 49 و دارویی کارگر یوسف Ritchie-بنت 39 شدند با بهره گیری از یک گرم سهشنبه شب در پارک زمانی که آنها با چاقو. پلیس روز جمعه گفت که هر یک از مرد دریافت کرده بود یک ضربه مهلک.

سه نفر دیگر نیز زخمی شده اند و آزاد شده اند از بیمارستان است. پلیس اعلام دارویی و نقدی به عنوان یک حادثه تروریستی روز پس از حمله اما آنها باید گفت آنچه که آنها فکر می کنم انگیزه بود و با اشاره به بررسی در حال انجام است.

محلی خواندن قصبه شورای سازمان جنگل داری بعد شنبه برای سه نفر از دوستان.

بریتانیا انجمن مطبوعات گزارش شده است که فورلانگ خانواده منتشر شد بیانیه روز شنبه ضمن تشکر از دیگر پارک را برانگیخت و ماموران پلیس که با عجله برای کمک به زخمی مردان است.

"جیمز بود که پرشور در مورد ایجاد یک بیشتر دوست داشتنی و دلسوز جامعه است. وقت خود را با ما قطع شد و بیش از حد کوتاه اما تاثیر او ساخته شده زندگی می کنند در طولانی مدت به آینده" این خبرگزاری به نقل از این بیانیه عنوان کرد و گفت.

Saadallah است که با توجه به نظر می رسد در دادگاه در روز دوشنبه ،

(AP)

آخرین مطالب