Bryson DeChambeau برنده PGA Tour موشک وام مسکن کلاسیک سه عکس

Bryson DeChambeau کردم نتیجه او به دنبال آن بود از تبدیل بدن خود را. با فک انداختن دیسک و برخی از کلاچ pu

توسط NEWSPISHGAMANNN در 16 تیر 1399

Bryson DeChambeau کردم نتیجه او به دنبال آن بود از تبدیل بدن خود را.

با فک انداختن دیسک و برخی از کلاچ putts, DeChambeau برنده موشک وام مسکن کلاسیک با سه سکته مغزی یکشنبه برای اولین پیروزی فصل PGA Tour و ششم به طور کلی.

DeChambeau شات 7-تحت-par 65 در دیترویت باشگاه گلف birdieing چهار از هفت سوراخ و بسته شدن با سه مستقیم. او به پایان رسید در یک حرفه ای-بهترین 23-تحت 265.

"این است که کمی احساسی برای من چون من چیزی کمی متفاوت" 26 ساله DeChambeau گفت. "من تغییر بدن من تغییر طرز فکر من در بازی بود و من قادر به انجام یک برنده در حالی که بازی یک سبک کاملا متفاوت از گلف. و آن را بسیار شگفت انگیز برای دیدن است. من امیدوارم که آن را به یک منبع الهام برای بسیاری از مردم است."

متی ولف (71) دوم شد. او در آغاز روز با سه شات سرب و صدمه زدن به شانس خود را با پنج bogeys بیش از 10 سوراخ. کوین Kisner (66) به پایان رسید یکی دیگر از ضربه به عقب است.

در جای دیگر

Doolittle بازی نخواهد کرد

اگر آن را ناراحت کننده

سابق یک مسکن شان Doolittle کرد واشنگتن برنده سری جهانی در سال گذشته قصد دارد به بازی این فصل اما می گوید که اگر او احساس ناراحت کننده او را انتخاب کردن.

Doolittle تاسف نداشتن خود, نتایج آزمون از روز شنبه و التماس بیس بال برای "پاک کردن این است."

"بسیاری از بازیکنان در حال حاضر در تلاش برای تصمیم گیری است که ممکن است شرکت در اردوگاه که نیست 100% راحت با آن چیزهایی هستند که در حال حاضر" Doolittle گفت.

Doolittle همچنین التماس طرفداران به مراقبت از خود و تلاش برای متوقف کردن گسترش COVID-19 مطمئن شوید بیس بال و دیگر ورزش ها می تواند از سر گرفت.

"ورزش هستند مانند اجر و کاربردی جامعه ما درست مثل تلاش برای آن را به عقب و حتی اگر ما گرفته ام هیچ یک از این مراحل را برای پهن کردن منحنی یا هر آنچه شما می خواهید می گویند," او گفت:.

• کاردینالها گفت: پایه سوم چشم انداز Elehuris مونترو آزمایش مثبت برای coronavirus پیوستن به چپی پیدایش Cabrera و ریکاردو سانچز. دوقلوها All-Star infielder میگوئل سانو نیز coronavirus. اتباع و جوراب سفید گفت: هر دو بازیکن تست مثبت است.

• فرشتگان مدیر جو Maddon گفت: lefty اندرو هینی انتظار می رود که برای اولین باز بعد شروع به احتمال زیاد در تاریخ 24 ژوئیه در برابر یک است.

NHL: معاون کمیسر لایحه دالی به اسوشیتد پرس گفت که NHL و بازیکنان NHL' Association توافق بر روی پروتکل ها به سر فصل.

یک توافق دسته جمعی فرمت بسیار مهم است به روند, و لیگ حکام و بازیکنان در کمیته اجرایی و عضویت کامل باید تایید کند و بازگشت-به-بازی بازی های پروتکل را به هاکی پشت این تابستان.

بازی خواهد رزومه در اواخر ژوئیه یا اوایل اوت با حضور 24 تیم در گسترش برگشتی.

فوتبال: گل در نیمه دوم لیورپول را Sadio یال و کورتیس جونز در برابر استون ویلا امن 17 مستقیم از پیروزی در آنفیلد با دو بیشتر مورد نیاز است — در برابر برنلی و چلسی — برای تکمیل 100% صفحه اصلی ثبت خواهد بود که بی سابقه در لیگ برتر است.



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن