بوندسلیگا را در زمینه موفقیت را فراهم می کند نقشه راه برای لیگ برتر فوتبال بازگشت

تیم در بازی مقابل خالی می ایستد در طول بوندسلیگا آلمان مسابقه فوتبال بین SC فرایبورگ و Bayer 04

توسط NEWSPISHGAMANNN در 29 خرداد 1399

به عنوان لیگ برتر فوتبال برنامه ای برای بازگشت به میدان طرفداران بوندسلیگا آلمان, طرفدار, فوتبال, لیگ به خاطر ارائه یک نقشه راه موفق برای بازگشت به رقابت در جهان احاطه شده توسط coronavirus.

"بسیاری از مردم عاشق فوتبال متعلق به زندگی روزانه خود را توضیح داد:" فرناندو Carro, مدیر عامل شرکت بوندسلیگا باشگاه بایر لورکوزن. "بنابراین ما قادر به بازگرداندن برخی از این هیجان و سرگرمی است که هر فن در اینجا دنبال شده است."

اما بازگشت آمده است با فداکاری برای همه درگیر.

بازیکنان و کارکنان در حال منزوی و جدا از عموم مردم برای جلوگیری از عفونت کروناویروس. این quarantining نیاز به آنها را تنها به دسترسی به آموزش رشته ها و وعده های غذایی قبل از بازگشت به هتل خود را ،

آلمانی بازی فوتبال مشهور هستند و در سراسر جهان خود را برای طرفداران ایجاد یک صدای بلند و فضای دیدنی. در حال حاضر تیم بازی در مقابل خالی دریا از صندلی تنها اشاره از جو بودن برش مقوا تصاویر از طرفداران. که منجر به بسیاری از در این شهرستان به نام مستعار مسابقات "Geisterspiele" (شبح بازی ها).

"شکی نیست که فن های محلی گروه رنج می برند چرا که آنها مجاز به تشویق ما در فرد و نه در ورزشگاه و نه در عمل" اظهار تاسف Carro. اما او توضیح داد: این یک واقعیت تلخ است که بوندسلیگا تنها می تواند با خیال راحت بدون بازگشت طرفداران در می ایستد.

Fernando Carro, managing director of Leverkusen looks on during the Women's DFB Cup Semifinal between Bayer 04 Leverkusen Women's and SGS Essen Women's at Jugendfussball-Zentrum Kurtekotten on June 10, 2020 in Cologne, Germany. Photo: Pool/Rolf Vennenbern/Pool Via Getty I / 2020 Pool
عکس: استخر/رولف Vennenbern/استخر از طریق گتی من

فرناندو Carro مدیر عامل لورکوزن به نظر می رسد در طول زنان DFB نیمه نهایی جام بین Bayer 04 Leverkusen زنان و SGS اسن زنان در Jugendfussball-Zentrum Kurtekotten در ژوئن 10 سال 2020 در شهر کلن آلمان.

با وجود محدودیت بازی ها موفق بوده اند. در سراسر جهان, لیگ بالا به دست آورد رتبه های تلویزیون و امید داده شده برای دیگر نرم افزار لیگ که آنها همچنین می توانید راه اندازی مجدد. و مهمتر از همه وجود داشته است عفونت در میان هر یک از تیم های حاضر در دسته اول (اگر چه بخش دوم باشگاه دینامو درسدن بود که چند بازیکن تست مثبت).

آلمان قادر به بازگشت به رشته قبل از باشگاه های دیگر در اروپا به دلیل زود اجتماعی-فاصله گرفتن محدودیت های کنترل تعداد COVID-19 عفونت در کشور است. در آلمان کمی بیش از 8,900 که مردم از این ویروس در مقایسه با حدود 42,000 در انگلستان و 119,000 در ایالات متحده است.

برای محافظت از سلامت خود بوندسلیگا بازیکنان و کادر صورت دقیق محدودیت در حرکت خود را. هر باشگاه در تیم های منزوی در یک "حباب" محیط زیست در یک هتل. آنها تنها مجاز به ارتباط برقرار کردن با همان گروه از مردم در هر روز است.

بازیکنان تنها باید آزادی عمل و خوردن جمعی از وعده های غذایی (بیش از شش فوت از هم جدا) و محدود از ترک اتاق خود را در وقت آزاد خود را. هر کس هم نیاز به پوشیدن یک ماسک در هنگام سفر بین محل.

متوسط چک رخ می دهد هر زمان که یک بازیکن وارد و یا برگ هتل و زمینه های آموزشی. همه تست شده است دو بار در هفته برای COVID-19.

Bayer 04 Leverkusen midfielder Leon Bailey has his temperature checked before a training session. Photo: Courtesy Bayer Leverkusen
عکس: حسن نیت ارائه میدهد بایر لورکوزن

Bayer 04 Leverkusen هافبک لئون بیلی به درجه حرارت خود را چک قبل از یک جلسه آموزشی.

در بازی روز تنها ضروری پرسنل مجاز داخل ورزشگاه و بازیکنان اجتماعی فاصله از یکدیگر با نشستن در غرفه به جای روی نیمکت. ماسک مورد نیاز بود اما در حال حاضر به سادگی توصیه می شود.

بازیکنان بوندسلیگا باید در درجه اول شده است پذیرای محدودیت به عقب بر گردیم در این زمینه است.

"ما می خواستیم به بازی و تا پایان فصل و دریافت آن با ما بودند و حاضر به فدا کردن آنچه مورد نیاز ما را که اتفاق می افتد," ایالات متحده و بین المللی شالکه هافبک وستون McKennie گفت: ورزش نشان داده شده است.

"بازیکنان پذیرفته شده و به کار گرفته شده در این قسمت از لیگ مفهوم بسیار حرفه ای" اضافه شده لورکوزن را Carro. "بدون این تعهد ما را نداشته اند قادر به بازگشت به زمین است."

در ایالات متحده و آلمان را مثال خواهد بود شبیه سازی با لیگ برتر فوتبال زمانی که آنها خود را راه اندازی مجدد فصل در یک ماه-طولانی مسابقات در اورلاندو شروع در 8 جولای و پایان دادن به در اوت 11. همه بازیکنان و کارکنان خواهد بود محدود به یک شبیه حباب محیط زیست و تست خواهد شد برای coronavirus قبل از ورود در فلوریدا. آنها ادامه خواهد داد برای دریافت تست در طول مسابقات در حالی که قرنطینه در هتل ها.

زلزله سن خوزه بازگشت به آموزش زمینه در ژوئن 9 بازی خواهد کرد و در دور اول از مسابقات لیگ در برابر Seattle Sounders FC Dallas و ونکوور وایت کپس.

Earthquakes players Marco Lopez (left) and Cade Cowell train for the first time in months in San Jose, Calif. on June 9, 2020. Photo: Courtesy San Jose Earthquakes
عکس: حسن نیت ارائه میدهد San Jose Earthquakes

زلزله بازیکنان مارکو لوپز (سمت چپ) و Cade Cowell قطار برای اولین بار در ماه در سن خوزه کالیفرنیا. در تاریخ 9 ژوئن سال 2020 است.

"لیگ برتر فوتبال و باشگاه ها تا به حال فرصتی برای دیده بان و یادگیری از های مختلف لیگ در اروپا است که بازی را متوقف زودتر و بازگشت زودتر از جمله بوندسلیگا آلمان توضیح داد:" زمین لرزه مدیر کل جسی Fioranelli. "این به ما داده است دانش بزرگ در بهترین شیوه برای هر دو ما بازگشت به آموزش زمینه و در نهایت مسابقات لیگ برتر."

بوندسلیگا و همچنین بازگشت به میدان به دلایل مالی که شامل پول ساخته شده از تلویزیون قرارداد. بسیاری از باشگاه های آلمان نیاز به پایان فصل باقی می ماند در ،

با توجه به بوندسلیگا مدیر عامل مسیحی Siefert, لغو مانده از این فصل خواهد میرم هزینه باشگاه ها به خوبی بیش از 800 میلیون دلار درآمد. برای بسیاری از افراد که از دست دادن درآمد را قرار داده و آنها را در سوراخ های مالی.

"ما احساس تاثیر درآمد از دست رفته در سطوح مختلف اما ما می توانیم آن را اداره کند به دلیل ثبات تجاری بنیاد" اشاره کرد Carro که باشگاه متعلق به چند ملیتی غول دارویی بایر. این شرکت تضمین مالی یارانه هر فصل به بخشی از پوشش هزینه های تیم. "برای ما هر چند برای اکثر رقبای ما در بوندسلیگا, مهم ترین عامل پول از تلویزیون حقوق."

علاوه بر مسائل مالی بسیاری از باشگاه های فوتبال آلمان احساس موظف به آوردن تیم خود را برای طرفداران خود را. بوندسلیگا یکی از مهمترین و فن-دوستانه لیگ های حرفه ای در جهان که در آن میانگین قیمت بلیط برای یک فصل بلیط را می توان در کسری از کسانی که به اتهام توسط Premier طرف و حتی MLS تیم است.

برخی نگران بودند که طرفداران از دست رفته بازی روز جو ممکن است بی اعتنایی COVID-19 سلامت پروتکل ها و جمع خارج استادیوم در طول مسابقات. Carro اعتبار ارتباط روشن با باشگاه طرفداران به درک ضرورت هیچ هواداران در ورزشگاه در حالی که همچنین برنامه ریزی برای آینده نزدیک به آنها بازگشت. او امیدوار است که اتفاق می افتد ممکن است به عنوان به زودی به عنوان ژوئیه هنگامی که لورکوزن را در بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا فینال مسابقات.

"در حال حاضر برای قهرمان جام حذفی آلمان در ماه ژوئیه ما خواهد شد بحث به فدراسیون و ببینید اگر گزینه وجود دارد به حداقل کاري است که عمده ورزشگاه (Olympiastadion برلین) به تعداد محدودی از تماشاگران," او گفت:. "فوتبال نیاز به طرفداران خود است که به عنوان روشن به عنوان آن شده است هرگز قبل از در چشمان من."

Coronavirus نیز تحت تاثیر بسیاری از باشگاه های توسعه آکادمی. بایر لورکوزن اجازه داده شد برای شروع حرفه ای خود را در تیم, اما تست الزامات ثابت بیش از حد دست و پا گیر برای فعال خود را در تیم های جوانان برای شروع به بالا. اما با محدودیت های شل شدن Carro امیدوار است که آنها تمام جوانان دو طرف خواهد بود قادر به ادامه در پاییز نیز هست.

اگر چه فوتبال بازگشت است نشانه ای از امید است که زندگی ممکن است بازگشت به حالت عادی در آلمان لورکوزن مدیر عامل شرکت اذعان دارد که زندگی همه درگیر با بوندسلیگا بازگشت بازی دوم کمانچه به نگرانی های بهداشتی در طول coronavirus بیماری همه گیر.

"آنچه که من آموخته است که گاهی اوقات حتی محبوب و قدرتمند ورزشی نیاز به قدم به عقب و قبول از دست دادن کل از دید" اشاره کرد Carro. "من افتخار می کنم مردم ما در اینجا در Bayer 04 Leverkusen بسیاری از آنها مواجه محدودیت های سخت در زندگی خصوصی خود – و هنوز هم آنها اختصاص داده شده برای قرار دادن انرژی خود را به این سازمان" به فوتبال حرفه ای برای علاقه مندان به لذت بردن از.



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن