بوروندی اخراج بالا که رسمی انتخابات

صادر شده در: 14/05/2020 - 15:59بروز رسانی: 14/05/2020 - 15:59 بوروندی اخراج ملی رئیس سازمان بهداشت جهانی (WH

توسط NEWSPISHGAMANNN در 26 اردیبهشت 1399

صادر شده در: بروز رسانی:

بوروندی اخراج ملی رئیس سازمان بهداشت جهانی (WHO) و سه نفر از اعضای تیم خود را در طول انتخابات ریاست جمهوری که جلوتر رفته است با وجود خطرات بهداشتی از coronavirus بیماری همه گیر.

تبلیغات

دولت در روز پنج شنبه تایید کرد که ممکن است 12 نامه از وزارت امور خارجه ارسال شد که کشور سر والتر Kazadi Mulombo و سه نفر دیگر از سازمان ملل متحد بدن کارشناسان بهداشت و سفارش آنها را با جمعه.

رای گیری برای یک جانشین رئیس جمهور Pierre Nkurunziza که دولت بارها متهم به نقض حقوق و قبلا اخراج نمایندگان دیگر از سازمان های بین المللی است که با توجه on May 20.

برنارد Ntahiraja خارجی در امور, معاون وزیر تایید کرد که مقامات اعلام شده بود "شخص غیر قابل قبول" است اما نه به دلایل.

رئیس منطقه ای کنترل بیماری بدن جان Nkengasong به نام اخراجی ها "تاسف" و انتقاد از این تصمیم به برگزاری انتخابات در طول یک بحران بهداشتی.

"ما باید به صورت جمعی انکار ویروس هر فضایی برای انتقال گفت:" Nkengasong سر از آفریقا مراکز کنترل بیماری و پیشگیری (CDC) است که شعبه ای از اتحادیه آفریقا بلوک.

"آن خواهد بود بسیار دشوار است برای کشور برای غلبه بر ویروس. موارد افزایش یافته در کشورهایی که رفت جلوتر و انتخابات برگزار شد. وی در یک کنفرانس خبری در اتیوپی.

در بروندی در انتخابات مبارزات انتخاباتی جمعیت زیادی شده اند جمع آوری و با وجود سخت مستندات و اجتماعی-فاصله قوانین در جای دیگر در آفریقا و در سراسر جهان است.

هیچ واکنش رسمی از این که به اخراج هر چند یکی از رسمی صحبت کردن خواست نامش فاش نشود گفت: چهار نفر به نظر می رسد به "قربانیان از مدیریت بد" از Covid-19 بیماری توسط بوروندی.

که توصیه نادیده گرفته

کمیسیون سازمان ملل تحقیق در بروندی در بیانیه ای گفت که آن را "عمیقا ابراز تاسف از تصمیم اخیر دولت به اعلام شخص غیر قابل قبول در این کشور نماینده چه کسانی و سه نفر از کارشناسان آن".

محققان وظیفه سازمان ملل متحد شورای حقوق بشر با کاوش اتهام تخلفات و موارد نقض حقوق بشر در این کشور پس از سال 2015 نیز با ابراز نگرانی از تصمیم مقامات به اعمال می شود که توصیه های فیزیکی فاصله "برای جلوگیری از گسترش coronavirus در طول مبارزات انتخاباتی".

بوروندی است که تا کنون گزارش شده نسبتا پایین caseload از Covid-19 بیماری: 27 عفونت و مرگ است. اما سوء ظن واقعی وضعیت ممکن است بدتر است.

Léonce Ngendakumana یک نامزد ریاست جمهوری برای مخالفان FRODEBU حزب ابراز تاسف از این که تیم اخراج. "این کشور به تنهایی قادر نخواهد بود برای جلوگیری از همه گیر" او به رویترز گفت.

Nkurunziza یک رهبر شورشی شده است در قدرت پس از پایان جنگ داخلی در سال 2005 که به کشته شدن 300,000 نفر در شرق آفریقا کشور از 11 میلیون نفر است.

خود را حاکم CNDD-FDD حزب فیلدینگ Evariste Ndayishimiye بازنشسته ارتش که سران نظامی امور دفتر ریاست جمهوری و قوی است مورد علاقه را به نفع خود.

او مهمترین حریف حزب مخالف CNL نامزد Agathon Rwasa یک نایب رئیس مجلس ملی و یکی دیگر از انقلابیون سابق رهبر.

سه تن دیگر از اخراج که مقامات زمینه اپیدمیولوژی Jean Pierre Mulunda Nkata سلامت بخش هماهنگ کننده Ruhana Mirindi Bisimwa و دانیل Tarzy.

در سال 2018 بوروندی اخراج سازمان ملل متحد محققان به دنبال اتهامات نقض حقوق. سازمان ملل متحد قبلا متهم پرسنل امنیتی و شبه نظامیان حزب حاکم از سازماندهی باند تجاوز و شکنجه و قتل.

(FRANCE 24 یمن)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن