خواستار سوار شدن آلمان برای تجدید نظر در طرح خط لوله گاز روسیه پس از مسمومیت Navalny

صادر شده در تاریخ: 03/09/2020 - 12:02 برخی از سیاستمداران ودیپلومات ها در آلمان روز پنجشنبه گفتند یک پاسخ ارو

توسط NEWSPISHGAMANNN در 13 شهریور 1399

صادر شده در تاریخ: 03/09/2020 - 12:02

برخی از سیاستمداران ودیپلومات ها در آلمان روز پنجشنبه گفتند یک پاسخ اروپایی که شامل خط لوله گاز نورد استریم ۲ است، پس از مسمومیت الکسی نوالنی منتقد کرملین با یک عامل عصبی نوویچوک به سبک شوروی، علیه روسیه مورد نیاز است.

تبلیغات
ادامه

آنگلا مرکل صدر اعظم آنگلا مرکل گفت انتظار دارد مسکو به تلاش ها بپیوندد تا آنچه اتفاق افتاده را روشن کند و آلمان با متحدان ناتو در مورد چگونگی پاسخ دادن مشورت کند و چشم انداز تحریم های جدید غرب بر روسیه را بالا برد.

نوربرت روتگن، رئیس کمیته امور خارجی پارلمانی آلمان، روز پنجشنبه هنگامی که از او پرسیده شد که آیا کار بر روی خط لوله نورداستریم ۲ از روسیه به آلمان باید متوقف شود یا خیر، به رادیو دویچلندفنک گفت: «باید پاسخ اروپایی وجود داشته باشد.»

روتگن، عضو محافظه کاران حاکم مرکل می گوید: «ما باید سیاست سخت را دنبال کنیم، باید با تنها زبان (ولادیمیر رئیس جمهور روسیه) پوتین پاسخ دهیم که می فهمد - این فروش گاز است.»

ناوالنی پس از ترتیب پروازش توسط فعالان در بیمارستانی در برلین در مراقبت های ویژه قرار دارد. دولت روز چهارشنبه گفت يک آزمايشگاه نظامی آلمان «شواهد بی پرده ای» توليد کرد که نشان می دهد او با نويچوک مسموم شده است.

مسکو دست داشتن در مسموميت ناوالنی، منتقد ديرينه حکومت پوتين را تکذيب کرده است و وزارت امور خارجه روسيه گفت گفته آلمان مورد حمایت شواهد قرار ندارد.

ولفگانگ ایچینگر، رئیس کنفرانس امنیتی مونیخ و سفیر سابق در واشنگتن از پاسخ مشترک اتحادیه اروپا و ناتو حمایت کرد و گفت ژست های نرم تری مانند اخراج دیپلمات ها ممکن است کافی ن باشد.

ایچینگر می گوید: «اگر بخواهیم با شرکایمان پیام روشنی به مسکو بفرستیم، پس روابط اقتصادی باید در دستور کار قرار گیرد و این بدان معناست که پروژه نورداستریم ۲ نباید کنار گذاشته شود.»

ایچینگر می گوید: «ما نمی توانیم دیواری بین غرب و روسیه بذاریم، این یک گام بیش از حد دور خواهد بود، اما یک میانه وجود دارد، چیزی بین ژست های دیپلماتیک و تحریم کامل.»

(رویترز)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن